Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Som sagt, Kasslern har lyckets lura i en del människor att det är SD som driver på "massinvandring".
Om du "vill ha återvandring" får du helt enkelt gå ut på stan, till en pizzeria t.ex., och försöka övertala pizzabagaren att återvända. Du kan påtala att återvandrare kan få ersättning från staten. Det har ingenting med AFS att göra varken till eller från.
Det bemöttes
här.
Du säger det om SD. Men vad har AFS gjort? Ingenting. Noll.
Inga svar alls bara att jag ska gå och prata med invandrare att de ska åka hem :whoco5
Om man är normalbegåvad förstår man att man drar in bidrag och använder sig av statens våldsmonopol för att skicka hem folk. Inte som SD cucks och ger dom 350k för att få dem att försvinna.
Jag påstår inte heller att SD driver på massinvandringen. Jag säger bara att de är nöjda med nuvarande massinvandring.
Sedan skriver du att AFS inte gjort någonting? Det var inte AFS utan SD som fick 20% av rösterna 2022. Det är rätt svårt att åstadkomma saker när man inte sitter i riksdagen. Samma här, om man är normalbegåvad förstår man att det är svårt att utföra politik utanför riksdagen.
Varför kan du inte svara på en enkel fråga. Vad är dåligt med AFS politik?