2026-08-11, 22:19
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Exakt det som drabbar alla republikaner som inte lyder Trump.
Massie och MTG ställde sig på Epstein-offrens sida istället för att ha näsan i Trumps arsle.

Utfrysning och kampanjer för en annan kandidat kom som ett brev på posten.
As AIPAC Spends Millions to Oust Him, Massie Unveils Bill Requiring Pro-Israel Lobby to Register as Foreign Agent

Jag tror det går något djupare än Trump.
Citera
2026-08-11, 22:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
As AIPAC Spends Millions to Oust Him, Massie Unveils Bill Requiring Pro-Israel Lobby to Register as Foreign Agent

Jag tror det går något djupare än Trump.
Nej, nej och åter nej.

Du ser judar överallt likt TS. Så blir det när hjärnan är predidponerad för konspirationer.

Exakt allt och Trump själv vittnar om att hämnd är en disk som serveras bäst kall.

Massie var hög på sin egen berusning - en ökänd antagonist till Trump - och likt som för alla andra inför midterm så maktutövade Trump.
.....och så var Massie ett minne blott.

Det är bara avgående republikaner som vågar mopsa upp sig i kongressen och inte likt den oberoende Massie som i stort sett aldrig var ense med Trump.

Trump har kapat partiet, tillsatt dörrmattor och maktutövar som den störda narcissist han är och Massie fick honom att se rött.

Likt MTG med flera.
Citera
2026-08-11, 22:31
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Nej, nej och åter nej.

Du ser judar överallt likt TS. Så blir det när hjärnan är predidponerad för konspirationer.

Exakt allt och Trump själv vittnar om att hämnd är en disk som serveras bäst kall.

Massie var hög på sin egen berusning - en ökänd antagonist till Trump - och likt som för alla andra inför midterm så maktutövade Trump.
.....och så var Massie ett minne blott.

Det är bara avgående republikaner som vågar mopsa upp sig i kongressen och inte likt den oberoende Massie som i stort sett aldrig var ense med Trump.

Trump har kapat partiet, tillsatt dörrmattor och maktutövar som den störda narcissist han är och Massie fick honom att se rött.

Likt MTG med flera.
Judar? Jag pratar om Zionister/Israel.

Jag har redan visat hur hela politikerklassen i USA köps upp av Israeliska lobbygrupper så att de går i lejd för dem likt Fetterman. Han är bara en i mängden.
Citera
2026-08-11, 22:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Judar? Jag pratar om Zionister/Israel.

Jag har redan visat hur hela politikerklassen i USA köps upp av Israeliska lobbygrupper så att de går i lejd för dem likt Fetterman. Han är bara en i mängden.
Ja du vill se det så, din konspirationsteoretiker.
Men det stinker om dig vilket ämne du än tar dig an.

Det är ÖKÄNT att Trump avskydde Massie och hämnd var i antågande.

Trump är fullt kapabel till eget rävspel och maktutövande.
Citera
2026-08-11, 22:35
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ja du vill se det så, din konspirationsteoretiker.
Men det stinker om dig vilket ämne du än tar dig an.

Det är ÖKÄNT att Trump avskydde Massie och hämnd var i antågande.

Trump är fullt kapabel till eget rävspel och maktutövande.
Är Jon Stewart antisemit tänker du?
Citera
2026-08-11, 22:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Är Jon Stewart antisemit tänker du?
Haha!

Nice try.

Du har väl.redan en egen AIPAC tråd där du argumenterat som ett krattskaft.
Var det inte så?
Du är rätt lätt att bedöma och vad du vill vränga det till.

Men Massie är det dömt att misslyckas med och samtidigt tona ner Trumps kapacitet.

Byfåne.
Citera
2026-08-11, 22:42
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Haha!

Nice try.

Du har väl.redan en egen AIPAC tråd där du argumenterat som ett krattskaft.
Var det inte så?
Du är rätt lätt att bedöma och vad du vill vränga det till.

Men Massie är det dömt att misslyckas med och samtidigt tona ner Trumps kapacitet.

Byfåne.
Så de miljontals dollar som Fetterman fått från Israeliska lobbies har inget med hans ställningstagande? Ser jag judar poppa upp när jag påstår det?
Citera
2026-08-11, 22:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Så de miljontals dollar som Fetterman fått från Israeliska lobbies har inget med hans ställningstagande? Ser jag judar poppa upp när jag påstår det?
Fetman är demokraternas motsvarighet till Massie.
Ställer till oreda och röstar tvärtemot.

Vad har det med Massie att göra?

Vet du inte vad du skriver om och som jag dementerat? Du är så jävla kåt på att lyfta AIPAC så det skenar med dig. Har de aktier i ICE också?
Citat:
Säg mig, vad hände under Thomas Massies valkampanj?
Citera
2026-08-11, 22:54
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Fetman är demokraternas motsvarighet till Massie.
Ställer till oreda och röstar tvärtemot.

Vad har det med Massie att göra?

Vet du inte vad du skriver om och som jag dementerat? Du är så jävla kåt på att lyfta AIPAC så det skenar med dig. Har de aktier i ICE också?
Ja. Exempelvis Palantir som används av ICE.

De köper upp politiker för miljoner och tjänar miljarder på att få dem att föra igenom deras lagar. Det är därför Fetterman sätter Israel framför USA.
Citera
2026-08-11, 22:59
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Så du menar att Israel inte lobbar och köper upp den amerikanska politikerklassen?

Aipac är inte Israel, det är en amerikansk organisation. CAIR däremot får in pengar från utlandet, inkl. pengar från Muslimska Brödraskapet.
Citera
2026-08-11, 23:01
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Aipac är inte Israel, det är en amerikansk organisation. CAIR däremot får in pengar från utlandet, inkl. pengar från Muslimska Brödraskapet.
AIPAC är Israeliskt.
Citera
2026-08-11, 23:03
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
AIPAC är Israeliskt.

Nej, AIPAC är en amerikansk organisation som är finansierad av amerikanska skattebetalare. CAIR är en organisation med internationell finansiering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in