Citat:
Ursprungligen postat av
gum69mo
Forumets största edgelord går all in som vanligt.
Det här är dina ord:
Citat:
Ja jag förstår vad du menar, fast tvärtom då eftersom jag är kvinna. När jag var yngre hade jag ingen respekt för män. Jag tyckte de var enkelspåriga, korkade, enkla, primitiva, tråkig humor. I största allmänhet enklare och dummare än jag själv och kvinnor i min omgivning. Verbalt handikappade, lättirriterade, ytliga och tjurskalliga och mitt i alltihopa någon slags överdriven felplacerad självgodhet. Men jag är straight och tänder på män så jag hade dem för sex och underhållning. Jag var den eviga singeln eftersom jag blev så avtänd efter ett tag på dessa enkla och korkade män. För fem år sedan träffade jag dock min nuvarande pojkvän (sambo) som jag rent objektivt inte ser som intelligentare eller för den delen ointelligentare. Men tydligen består kärleken av så mycket mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Allt uppbyggande och livgivande är feminint.
Allt nedbrytande och destruktivt är maskulint.
På detta livnär sig Homo Sapiens. Dock hoppas jag att mänskligheten blir utplånad snart, eftersom vi är ynkliga, oförmögna och inte lär av våra misstag.
Ett tips:
Livet blir både bättre och lättare när man respekterar sina medmänniskor och försöker förstå dem, istället för att avfärda dem som idioter eller använda dem som leksaker. Du kanske inte är så komplicerad, unik och intelligent som du tror?