Citat:
Jag funderar på vad som på riktigt hänt med hennes familj. Cirkulerar olika rykten och nu bilder. Jag funderar även på varför ingen på riktigt sätter ner foten och säger att saker går över styr. Skulle vi uppfostra våra barn på detta sätt? I mina ögon är hon lite av ett barn med delvis helt orimlig syn på verkligheten. Tatotti är ju ett barn han med men mer rimligt med tanke på hans ålder men hur kan han hänga henne i hasorna. Tittare ja men även en hel massa huvudvärk?
Sägs ju att familjen klippt bandet helt med henne. Hennes mamma är död. Naz har bråkat med styvmodern pga att hon varit besatt av sin pappa på samma sätt som av alla andra killar. Men detta är inget bekräftat endast rykten. 2012 gjorde även nazmije ett inlägg på sin Facebook och skrev om kärleken för sin systers man. Hon har alltså varit kär i sin systers man som verkar även hon tröttnat på nazmije och klippt bandet med henne. Nazmije påstår nu när dessa rykten kommer fram att hon inte har någon syster trots att hon flertalet gånger innan pratat om sin syster Gulcan.
Hon gav sig även på tatoti i Bodrum och la sig bredvid honom i sängen och kysste honom på halsen när han var full trots att han flera gånger gjort tydligt att han inte vill vara fysisk med henne. En 43 årig kvinna som inte tycker detta var fel endast en oskyldig kyss enligt henne, men sanningen är den att hon vet mycket väl att det var fel. Tatoti hade live på TikTok den natten som nazmije stängde av innan hon la sig i sängen med honom och när Tatoti vaknade av kyssen på halsen ställde han sig upp och skulle sätta på liven så sprang hon iväg till sitt egna rum och skämdes. Nej usch diagnoser eller inte hon vet att det hon håller på med inte är normalt. Kvinnan är besatt på ett obehagligt sätt. Kommer sluta med att en ambulans får hämta henne snart pga hennes psykoser, mani osv samma som med Alex Exportme som hon var besatt av. Han fick till slut lämna TikTok för att bli av med henne.