2025-12-10, 12:25
Medlem
Nazmije gör allt för att få uppmärksamhet.

Ihhaidars (tato hade liven) gofundme insamling för Haidars cancersjuka mamma, skänkte Nazije 500 kr, hon som alltid klagar på att är fattig
Citera
2025-12-10, 17:30
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Ok! Tycker att en sån tveksam karaktär och individ inte har något på tv att göra. Hon här är nog inte den enda efterblivna tjejen han utnyttjat sexuellt.

Han gör allt för content men det gör hon också.

Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Nazmije gör allt för att få uppmärksamhet.

Ihhaidars (tato hade liven) gofundme insamling för Haidars cancersjuka mamma, skänkte Nazije 500 kr, hon som alltid klagar på att är fattig

Är nog pengar hon har fått på TikTok, tror inte att hennes gode man hade tillåtit en sådan utgift med bidragen hon får.
Citera
2025-12-11, 12:57
Medlem
Hon hade kanske fått pengar av han/de som sköter insamlingen. 500 kr in på gofundme är inte mycket när 1 300 000 kr kommit in.
Jag vet inte om det går att se hur mycket som kommit in på Revolut. Jag får erkänna att jag inte ens vet vad det är för en tjänst.
Citera
2026-01-19, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jag tror att man kan tipsa Skatteverket kanske?
Håller med, hon är en parasit.

Polisen är hos henne då och då men vet inte om det kan ge rättsliga påföljder?

Vilken brytning hon har lagt sig till med, inte ofta man hör någon som pratar sämre och sämre svenska.

Hon har verkligen börjat gilla kriminalitet och ännu mer drama.

Komiskt att hon är kär i Tahe Mahmoud (tatoti) som hade kunnat vara hennes son
Han har filmat när de har sex, hon hade tydligen varit helt galen minns för några år sedan så var hon så stolt över att vara oskuld och djupt religiös men när hon fick chansen att ligga så brydde hon sig inte om något annat än k*k, då skrek hon Inshallah
Sinnessjuk hycklare!

Minns när hon sa att hon förlorade oskulden hos gynekologen. Att undersökningen med instrumenten tog hennes oskuld..
Citera
2026-01-19, 18:09
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiisee0808
Minns när hon sa att hon förlorade oskulden hos gynekologen. Att undersökningen med instrumenten tog hennes oskuld..

Hahaha det hade jag glömt!
Hon lever i en parallell värld där hon är en oskuld på 17 år som snart ska gifta sig med sin drömprins.

Synd om henne om hon vaknar och ser sanningen.

Så länge hon håller sig på TikTok tycker jag inte att det gör något men jag tror att hon kommer att bli utnyttjad av kriminella och sedan hamnar hon i skiten.
Citera
2026-02-25, 08:59
Moderator
Carlboms avatar
Detta rör heller inte någon "kändis" och kreatören verkar ha raderat sina kanaler och lever därmed inte upp till riktlinjerna.

Tråd låses.

/moderator
Citera
2026-08-01, 11:34
Moderator
Carlboms avatar
Tråd är öppnad då kreatören återigen har en kanal: https://www.tiktok.com/@naznozkomik

/Moderator
Citera
2026-08-01, 13:32
Medlem
67arigGubbes avatar
Hon har följt efter tatoti till turkiet nu men e lämnad ensam om de inte ska göra content på henne sjukt
Citera
2026-08-01, 19:58
Medlem
Hon har tydligen grov bulimi och spyr upp allt hon äter och detta har hon även gjort på lives… blir orolig när hon är enda utomlands och dansar flera timmar varje kväll utan att äta något bara dricka och cola zero…
Citera
2026-08-01, 19:58
Medlem
Känns som hon och t ligger i smyg och att han typ utnyttjar henne?
Citera
2026-08-04, 03:22
Medlem
dexteriuss avatar
Verkar vara en trevlig semester, eller vad säger ni?
https://streamable.com/w2of2d

Tatotii är ett riktigt äckel som borde stängas ner

Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh
Känns som hon och t ligger i smyg och att han typ utnyttjar henne?
Senast redigerad av dexterius 2026-08-04 kl. 03:27.
Citera
2026-08-08, 09:33
Medlem
Jag funderar på vad som på riktigt hänt med hennes familj. Cirkulerar olika rykten och nu bilder. Jag funderar även på varför ingen på riktigt sätter ner foten och säger att saker går över styr. Skulle vi uppfostra våra barn på detta sätt? I mina ögon är hon lite av ett barn med delvis helt orimlig syn på verkligheten. Tatotti är ju ett barn han med men mer rimligt med tanke på hans ålder men hur kan han hänga henne i hasorna. Tittare ja men även en hel massa huvudvärk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in