2026-08-11, 21:11
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Min till synes (eller inte) motsägelsefulla erfarenhet är att en del kvinnor som jag vet har haft sex med många olika män innan mig har varit ganska dåliga och tråkiga i sängen, rent tekniskt så väl som känslomässigt, medan i alla fall ett par som jag vet som mest hade varit med ett litet fåtal män och hade liten tidigare erfarenhet var roligast.

Kanske ligger det något i påståendet att ju fler män en kvinna har varit med desto lägre förmåga har hon att bilda starka känslomässiga band med en man? Att hon liksom blir mer och mer avtrubbad för varje man som avverkas? Jag vet inte om det ligger nåt i det, men vissa påstår detta och det stämmer delvis med min egen (statistiskt irrelevanta) erfarenhet.

Låt oss hålla oss till Topic. Vad är ditt råd till TS?
Citera
2026-08-11, 21:23
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Män som är tillfreds med att bli hanterade som reserver.
Citera
2026-08-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Låt oss hålla oss till Topic. Vad är ditt råd till TS?

Låt bli att skaffa barn? Beroende på hur gammal han är så kommer det ju bli svårt att hitta en någorlunda oanvänd kvinna att skaffa barn med. Det är nog inte helt lätt att hitta oanvända kvinnor utomlands som man kan importera och avla på heller.
Citera
2026-08-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Män som är tillfreds med att bli hanterade som reserver.

Frågan är ju var du som man kan hitta en oanvänd och i övrigt lämplig kvinna att avla på, om du själv är 30+ när du kommer på att du borde skaffa barn?

Mig veterligen så finns det ingen isolerad region i Ryssland eller dylikt där det finns vita kvinnor som är oskulder och som du som svensk man kan importera och bilda familj med. Eller har jag missat nåt?
Citera
2026-08-11, 21:39
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Låt bli att skaffa barn? Beroende på hur gammal han är så kommer det ju bli svårt att hitta en någorlunda oanvänd kvinna att skaffa barn med. Det är nog inte helt lätt att hitta oanvända kvinnor utomlands som man kan importera och avla på heller.

Mitt råd är detsamma: Svaga som sorterar bort sig själva ur genpoolen, det är så naturen är menad att fungera.

Darwin på detta.
Citera
2026-08-11, 21:51
Medlem
Citat:
Mitt råd är detsamma: Svaga som sorterar bort sig själva ur genpoolen, det är så naturen är menad att fungera.

Darwin på detta.

Jo. Jag prioriterade personligen att simma vidare i genpoolen och skaffade därför en hel bunt med barn, med en kvinna som inte var oskuld när vi träffades.

Jag håller dock i grunden med TS om att det hade varit mycket bättre om vi hade haft ett samhälle som hade kvar de olika mekanismer, strukturer och normer som tidigare fanns och som syftade till att reglera och kanalisera människors sexualitet i allmänhet och kvinnors sexualitet i synnerhet. Det är helt grundläggande för alla fungerande civilisationer och samhällen genom världshistorien.

Vår egen nuvarande vita västerländska civilisation håller ju på att åka rakt ner i toaletten just pga att illasinnade krafter medvetet har avvecklat de normer och strukturer vi tidigare hade.
Citera
2026-08-11, 23:56
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Frågan är ju var du som man kan hitta en oanvänd och i övrigt lämplig kvinna att avla på, om du själv är 30+ när du kommer på att du borde skaffa barn?

Mig veterligen så finns det ingen isolerad region i Ryssland eller dylikt där det finns vita kvinnor som är oskulder och som du som svensk man kan importera och bilda familj med. Eller har jag missat nåt?
Nej det blir nog svårt att hitta i dessa tider men det går ju att få ner antal ägare i alla fall om du tittar på årsmodellen och väljer en nyare bil/brud.

Kvinnor som är 30+ är slut jag hade inte skaffat barn med en brud som legat runt en massa redan och bettet sig och sedan när uppmärksamhet från andra män börjar sina naturligt med åldern nu plötsligt vill låsas vara seriös och bilda familj med första bästa för stunden hon hittar som desperat.
Citera
2026-08-12, 05:18
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Jo. Jag prioriterade personligen att simma vidare i genpoolen och skaffade därför en hel bunt med barn, med en kvinna som inte var oskuld när vi träffades.

Jag håller dock i grunden med TS om att det hade varit mycket bättre om vi hade haft ett samhälle som hade kvar de olika mekanismer, strukturer och normer som tidigare fanns och som syftade till att reglera och kanalisera människors sexualitet i allmänhet och kvinnors sexualitet i synnerhet. Det är helt grundläggande för alla fungerande civilisationer och samhällen genom världshistorien.

Vår egen nuvarande vita västerländska civilisation håller ju på att åka rakt ner i toaletten just pga att illasinnade krafter medvetet har avvecklat de normer och strukturer vi tidigare hade.

Det skriker incel om dig och ditt sätt att resonera om kvinnor och parbildning så nej.

Ursäkter, ursäkter från dig och TS, och trots alla dessa ursäkter så föds barn och mänskligheten fortsätter existera. Knäppisar som inte kan anpassa sig sorterar bort sig själva ur genpoolen det är så naturen är ämnad att fungera.

/Darwin
Citera
2026-08-12, 06:07
Medlem
Citat:
Det skriker incel om dig och ditt sätt att resonera om kvinnor och parbildning så nej.

Ursäkter, ursäkter från dig och TS, och trots alla dessa ursäkter så föds barn och mänskligheten fortsätter existera. Knäppisar som inte kan anpassa sig sorterar bort sig själva ur genpoolen det är så naturen är ämnad att fungera.

/Darwin

Ja, en incel som under merparten av hela sitt ganska långa vuxna liv har haft kvinnligt sällskap, har haft sex med ett relativt stort antal olika kvinnor (har dock varit i fasta förhållanden under merparten av min tid som vuxen man och var alltid trogen mot dessa kvinnor) och dessutom har många barn.

Men visst, det är väldigt många gifta män som periodvis under sina äktenskap är "incel", alltså tvingas till ofrivilligt celibat av sina fruar, av diverse anledningar. Detta har delvis även drabbat mig, så visst, jag är väl en "incel".
Senast redigerad av Tumidanda 2026-08-12 kl. 06:11.
Citera
2026-08-12, 06:25
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ja, en incel som under merparten av hela sitt vuxna liv (några decennier) har haft kvinnligt sällskap, har haft sex med ett relativt stort antal olika kvinnor (har dock varit i fasta förhållanden under merparten av min tid som vuxen man och var alltid trogen mot dessa kvinnor) och dessutom har många barn.

Men visst, det är väldigt många gifta män som periodvis under sina äktenskap är "incel", alltså tvingas till ofrivilligt celibat av sina fruar, av diverse anledningar. Detta har delvis även drabbat mig, så visst, jag är väl en "incel".

Ursäkter, ursäkter från dig och TS.

Mentalsjuka föreställningar om att kvinnor måste vara oskulder på 30+.

Summan av kardemumman: Ni slipper. Fortsätt vara knepiga och sortera ut er själva ur genpoolen, det är fritt fram. Naturen är givmild såtillvida. Adios.
Citera
2026-08-12, 08:18
Medlem
Connykrims avatar
Om man vart med samma tjej fr när hin va 20 då och nu är 32? Är de samma logik då?
Citera
2026-08-12, 08:50
Medlem
Citat:

Ursäkter, ursäkter från dig och TS.

Mentalsjuka föreställningar om att kvinnor måste vara oskulder på 30+.

Citat:
Summan av kardemumman: Ni slipper. Fortsätt vara knepiga och sortera ut er själva ur genpoolen, det är fritt fram. Naturen är givmild såtillvida. Adios.

Jag har redan många barn, som jag medvetet valde att skaffa med en kvinna som var strax under 30 när vi träffades och som definitivt inte var någon oskuld. Kan du inte läsa? Jag har dessutom haft relativt många olika kvinnor och haft kvinnligt sällskap under merparten av mitt liv som vuxen man.

En man som har eller har haft många kvinnor och/eller kotinuerligt och långvarigt kvinnligt sällskap, och dessutom har många barn, är ju rimligtvis inte en "incel".

Att jag sen rent intellektuellt inser (efter många års tänkande) att vårt samhälle, vårt folk, vår civilisation och de flesta människors liv hade varit mycket bättre om vi hade haft en annan typ av samhälle och andra normer och beteenden än det som är vanligast idag, är en annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in