2026-07-30, 08:43
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det vanligaste är att svensk kvinna har mellan 4-15 sexpartners under hela sitt liv.

Ja, så är det ju, och jag förstår inte riktigt varför en del dras iväg så långt i skräckblandad fantasi om 300 partners för en typisk 30-årig kvinna.
Citera
2026-07-31, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Ja, så är det ju, och jag förstår inte riktigt varför en del dras iväg så långt i skräckblandad fantasi om 300 partners för en typisk 30-årig kvinna.

Ja, det är obegripligt att vissa så gärna vill tro att det är vanligt förekommande.
Citera
2026-07-31, 00:41
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ja, det är obegripligt att vissa så gärna vill tro att det är vanligt förekommande.

Nja, helt orealistiskt är det inte.

Enkel matematik: Låt oss anta 35-årig kvinna vill skaffa man och barn. Hennes sexdebut var då hon var 14 år med en skolkamrat. På 21 år har hon då haft 300/21=14 partners per år.

Antag att hon var lite mer vidlyftig i tonåren, till exempel en ny partner varannan vecka, det blir 26 partner per år. Fram till hon var 20 år betyder det 156 partners. Fram till 35 år betyder detta lite lugnare tempo, bara cirka 10 partner per år, en i månaden.

Det hela är lite ovanligt, men inte otroligt. Det vanligaste är dock ett lägre antal partners. Gissar på hälften!
Citera
2026-07-31, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH

Enkel matematik: Låt oss anta 35-årig kvinna vill skaffa man och barn. Hennes sexdebut var då hon var 14 år med en skolkamrat. På 21 år har hon då haft 300/21=14 partners per år.

Antag att hon var lite mer vidlyftig i tonåren, till exempel en ny partner varannan vecka, det blir 26 partner per år. Fram till hon var 20 år betyder det 156 partners. Fram till 35 år betyder detta lite lugnare tempo, bara cirka 10 partner per år, en i månaden.

Det hela är lite ovanligt, men inte otroligt. Det vanligaste är dock ett lägre antal partners. Gissar på hälften!

Det vanligaste är som jag skrev: att kvinnor har mellan 4-15 sexpartners under sin livstid. De som har haft "vidlyftigt sexliv" under sin tonårstid, kanske när upp till mellan 16-35. Ytterst få som ens når 3-siffrigt! kvinnor är sexuellt selektiva av sin natur och det är rent orealistiskt att en kvinna skulle råka ha den turen att träffa på 300 män innan hon ens är 30, som är tillräckligt attraktiva i hennes ögon att ha sex med.
Citera
2026-07-31, 07:47
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:

Ja, jag förstår faktiskt inte poängen med det. Kanske att sätt att hantera besvikelsen att inte få en 30-årig tjej och då tänka att hon "ändå legat med trehundra män".

Det känns bara som en helt onödig grej i en fråga/tid som är tillräckligt svår för många ändå.
Citera
2026-08-01, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Ja, jag förstår faktiskt inte poängen med det. Kanske att sätt att hantera besvikelsen att inte få en 30-årig tjej och då tänka att hon "ändå legat med trehundra män".

Det känns bara som en helt onödig grej i en fråga/tid som är tillräckligt svår för många ändå.

Låter troligt. Ett sätt att "förminska" och göra någon "sämre" i ens ögon, för att man inte får denna.

Ja, exakt!
Citera
2026-08-01, 12:07
Medlem
dirtysouths avatar
Många av mina älskarinnor är i tidiga 30-årsåldern och jag brukar komma i dem, vissa önskar bli gravida och andra undviker jag komma i när de är i ägglossning, att de skulle haft 300 sexpartners är absurt och inte ens 1 gång har jag funderat över hur många potentiella sexpartners de kan ha haft, vad är syftet med det? Även de kåtaste hittar oftast 1 som de håller sig till, de letar inte konstant nya män att fylla dem, dessa tankar kommer inte göra era liv bättre på något vis utan enbart tvärtom
Citera
2026-08-02, 09:46
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgekko321
Hon har knullat runt säkert 300 kukar, säkert i munnen också etc.

Sen vill hon ha en stabil man, vilka är ni som nappar på detta?

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

300 torde vara rena porrstjärnan.

Klart man vill träffa någon som gillar sex och då lär de ha en historia som matchar det. Själv är jag polyamorös och har flera partners.

Stabil man = oskuld???

Föreslår att du går i kloster så vi slipper läsa dina bittra resonemang här på forumet framöver.
Citera
2026-08-02, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH

Du tänker att hon bara ligger med varje man en gång? För ligger man flera ggr med samma blir det stressigt att klämma in de andra.
Citera
2026-08-02, 10:05
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Hon har knullat runt säkert 300 kukar, säkert i munnen också etc.

Sen vill hon ha en stabil man, vilka är ni som nappar på detta?

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

Det är en väldigt hög siffra du bollar med. Väldigt, väldigt hög.

Så du kan bara tänka dig en oskuld?

Eller hur många partners får din eventuella blivande fru ha knullat med, sugit av och tagit i analen? Eller bara haft finger- eller slickutlösning med? Hur många mäns eller getters penisar får ha snuddat vid hennes livmoderstapp? Hur många gånger får hon ha viskat: "Å, å, å, så här skönt har jag aldrig haft det förut?"

Handlar det om något du behöver tro på gällande din egen pillifjonk? Som kanske också varit på besök i andra getstugor?
Citera
2026-08-02, 10:18
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
(FB) Fyra av tio män mellan 18 och 29 år har aldrig haft sex.

Du verkar vara en sådan verklighetsfrånvänd person som inte fattar att tjejerna ligger runt med typ 20 procent av männen. Och dessa attraktiva män gör allt möjligt äckligt med dem, sen kommer du där och ska skaffa barn när hon knullat klart? Frågor på det?

Ja.

Ponera att detta skulle vara sant, vad är DITT alternativ?
Citera
2026-08-02, 10:43
Moderator
Sun Rulers avatar
Min fru var 30-plus när vi fick barn.

Vi gifte oss dock när vi var runt 25, 26 år.

Ser inte problemet här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in