2026-08-11, 15:32
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Blir det någon Tisdags gädda idag då, tror ni?
Klart det blir. Hoppas på ett riktigt praktmongo ala humle & dumle eller candymankent
Citera
2026-08-11, 15:35
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Klart det blir. Hoppas på ett riktigt praktmongo ala humle & dumle eller candymankent
Eller som #771, #762 eller som telefonsamtalet med #746
Citera
2026-08-11, 15:42
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Eller som #771, #762 eller som telefonsamtalet med #746
Telefonsamtal med Sara är ju jackpotten. Det ska vi inte skjuta under stolen med. Varje gång jag ser att det ligger ett sådant med så åker blåtandshögtalaren på och lite tilltugg plockas fram. Men de är ju typ 1/20 eller något liknande i sannolikhet. Allra bäst gillar jag när gäddorna inte lägger sig platt utan ger lite motjuck. Då kommer verkligen Sara till sin rätt. Ska nog lyssna om raketpeddots nu när du säger det.

Men vilken gäddtyp jag är mest sugen på i stunden varierar. Ibland är det fullt upp och jag läskas av en snabbgädda. Och ibland vill jag ha hööög fallhöjd.
Citera
2026-08-11, 15:47
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Telefonsamtal med Sara är ju jackpotten. Det ska vi inte skjuta under stolen med. Varje gång jag ser att det ligger ett sådant med så åker blåtandshögtalaren på och lite tilltugg plockas fram. Men de är ju typ 1/20 eller något liknande i sannolikhet. Allra bäst gillar jag när gäddorna inte lägger sig platt utan ger lite motjuck. Då kommer verkligen Sara till sin rätt. Ska nog lyssna om raketpeddots nu när du säger det.

Men vilken gäddtyp jag är mest sugen på i stunden varierar. Ibland är det fullt upp och jag läskas av en snabbgädda. Och ibland vill jag ha hööög fallhöjd.
Ja juste när #588 försöker hävda sig som att han "råkade" hamna på Dumpen och att ha när oskyldig medan chattloggen talar emot honom. Visst att det kom fram senare att det var ett fiktivt barn men ändå, en normal person hade ju blockerat direkt utan tal om sex, men men
Citera
2026-08-11, 15:52
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ja juste när #588 försöker hävda sig som att han "råkade" hamna på Dumpen och att ha när oskyldig medan chattloggen talar emot honom. Visst att det kom fram senare att det var ett fiktivt barn men ändå, en normal person hade ju blockerat direkt utan tal om sex, men men
588 kom ju in på tips eftersom han sökte riktiga barn på sajten Kamrat dock. En riktig pedofil.
Citera
2026-08-11, 16:10
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
588 kom ju in på tips eftersom han sökte riktiga barn på sajten Kamrat dock. En riktig pedofil.
Ja, juste det gjorde han ju #588
Citera
2026-08-11, 16:15
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:

Candyman-Kent har flyttat utomlands, men ja, ett sådant ärkemongo vore kul.
Citera
2026-08-11, 16:18
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Candyman-Kent har flyttat utomlands, men ja, ett sådant ärkemongo vore kul.
Han står skriven på samma ställe i Säffle iallafall. Men med en c/o adress hos någon annan. Vart skulle han ha flyttat? Snubben klarar ju inte sig själv.
Citera
2026-08-11, 16:41
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzafrukost
Har du några bevis för att han gjort det?

Barnporr har han suttit i finkan för, och det var rätt och riktigt, men det är ingen som anklagat honom för några egna övergrepp.

#811 Borgafjälls finest
De vill mycket till innan man skakar galler för barnporr. Det är det verklighet vi har, så åkte han in för det är det något extremt, alternativt torskat för det x antal gånger innan.
Citera
2026-08-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
De vill mycket till innan man skakar galler för barnporr. Det är det verklighet vi har, så åkte han in för det är det något extremt, alternativt torskat för det x antal gånger innan.

Han är bara dömd den gången. Så ja, han hade säkerligen extremt material (var ju övergreppsmaterial, så det i sig är ju extremt.)
Citera
2026-08-11, 17:59
Medlem
Yani-Josefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Gädda 273 fd lärare med rötter från Chile. Verkade va tjackad men kan varit biverkning från lithionit som han påstods ta som medicin.

Någon som haft han som lärare?
Han var världens pundare. Sålt droger i många år. Varit en del av ravesvängen i Stockholm.

Fick sparken från sin senaste skola för att han kom påtänd till jobbet. De sista åren jag såg honom åldrades han tio år i utseendet för varje år som gick.
Citera
2026-08-11, 18:17
Medlem
Citat:
Ja, juste det gjorde han ju #588

Jobbade ju i godisbutiken, i Linköping som låg mitt emot en högstadieskola. Han dreglade väl över skoltjejerna, medan han sög på en kolastång. 100% säkert att tipsen kommer från någon av de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in