2026-08-11, 15:25
Medlem
Offerviljas avatar
En känd kvinna har nyligen hoppat av den nationella rörelsen. Hon var 15 år gammal när hon år 2007 blev nationalist. Var det verkligen hon som då skulle tvingats kämpa för sitt folk? Borde egentligen inte de vuxna istället ha gjort det? Borde inte de svenskar som var vuxna när hon blev nationalist skämmas något fruktansvärt? Hur kunde ni lämna henne så ensam? Hur mycket skäms ni? Eller skäms ni kanske inte alls, era jävla svin? Ni lät en 15-årig flicka ta den här kampen... Fy fan! Betyg på svenska mäns manlighet: 1/10.
2026-08-11, 15:34
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
En känd kvinna har nyligen hoppat av den nationella rörelsen. Hon var 15 år gammal när hon år 2007 blev nationalist. Var det verkligen hon som då skulle tvingats kämpa för sitt folk? Borde egentligen inte de vuxna istället ha gjort det? Borde inte de svenskar som var vuxna när hon blev nationalist skämmas något fruktansvärt? Hur kunde ni lämna henne så ensam? Hur mycket skäms ni? Eller skäms ni kanske inte alls, era jävla svin? Ni lät en 15-årig flicka ta den här kampen... Fy fan! Betyg på svenska mäns manlighet: 1/10.

Borde lesbiska alkoholister skämmas för att de försvarar Sanna Hill men samtidigt snackar skit om Denice Westerberg, som också blev nationalist som 16-åring??
Senast redigerad av JohanSverkersson 2026-08-11 kl. 15:47.
2026-08-11, 15:55
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Borde lesbiska alkoholister skämmas för att de försvarar Sanna Hill men samtidigt snackar skit om Denice Westerberg, som också blev nationalist som 16-åring??
Judinnan Denice Westerberg är och har aldrig någonsin varit nationalist.

(FB) Hur kunde boomersarna bli så himla egoistiska och antinationalistiska?

Jag är förresten inte lesbisk längre, utan helt asexuell.
2026-08-11, 16:04
Medlem
53....so whats avatar
Citat:

Så du tror att det kvinnliga könet inte har nån egen vilja eller kompetens att avgöra var i politiken hon vill tillhöra?
Vad har du för kvinnosyn?

Att man byter sida kan ha många orsaker, för det mesta personliga där man påverkas av andra.

Glöm hennes historia, hon är bara en av många i båda lägren som vill synas.
2026-08-11, 16:05
Medlem
a-mortals avatar
Det är naturligt att man blir nationalist och inget man behöver skämmas för.
2026-08-11, 16:06
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Judinnan Denice Westerberg är och har aldrig någonsin varit nationalist.

(FB) Hur kunde boomersarna bli så himla egoistiska och antinationalistiska?

Det är Sanna som aldrig varit någon nationalist. För nationalister på X skriver att Sanna gick till rörelsen för att få bekräftelse och hade en identitetskris. Sedan när hon blev dåligt behandlad av männen hon själv valde, så gör hon en "omvändning" och börjar gilla Lawen Redar.

Citat:
Jag är förresten inte lesbisk längre, utan helt asexuell.

Sak samma, det blir inga vita barn gjorda av dig.
2026-08-11, 18:10
Medlem
Berit85s avatar
Citat:

Ja.
2026-08-11, 18:44
Medlem
Offerviljas avatar
"Jag själv drabbades ju ganska hårt av vänsterextremismen när jag var tonåring. Det blev en hel del hot, att jag skulle hoppa av Sverigedemokraterna. Det blev sprayningar på fasaden i den lägenhet jag bodde i. Det blev ju sprayningar i den busshållskur som jag brukade vänta på bussen vid. Affischering, 'lär känna din lokala nazist'. Det gick så långt att polisen ringde till mig och sa att jag inte skulle åka samma väg, eller att jag inte skulle ta samma väg till och från skolan, hoppa på bussen på en annan busshållplats, just för att det fanns en risk till att det skulle kunna leda till en fysisk attack då, en misshandel på grund av mina politiska åsikter. Det jag tyckte där var väl att jag hade ett ganska stort stöd på nätet, och även i skolan var det personer som sa att dom tyckte att jag var modig, dom höll med om mina åsikter, men det var ju ingen som vågade stå upp för mig offentligt, utan just på grund av det samhällsklimat och den hotbild som fanns då... även om jag hade stort stöd då så kändes det ju väldigt, väldigt ensamt."

Varför lämnade ni henne så ensam?

Sanna Hills sommartal på Frihetsnytt:

https://www.youtube.com/watch?v=WoZMGSlwItM
2026-08-11, 19:43
Moderator
MrFishboys avatar
Frågeställningen passar väl in i befintlig tråd; (FB) Sanna Hill hoppar av rörelsen efter 18 år på grund av kvinnohat

Hänglås.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in