2026-08-10, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Jag vet inte vad det är för svarta sopsäckar du har som gör en sexdocka i naturlig storlek mindre så de enkelt kan slängas i ett sopkärl.

Man har ju sönder dockan först såklart. Planerar själv att slänga en soffa så den kommer behöva delas i mindre delar.

Men med svenska mäns lättja och höga omoral, som garanterat inte orkar göra rent lösfittan som börjar att lukta, kan det ju faktiskt blivit för jobbigt efter att de kapat huvudet så de helt enkelt väljer att bara helt sonika att slänga sin skit i naturen.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-08-10 kl. 11:28.
Citera
2026-08-10, 13:02
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Varför skulle det vara skamligt menar du? Är det en hemlighet att män ständigt tänker på sex och konsumerar sex i olika former?

Att slänga dockan på tippen hade varit betydligt mindre kontroversiellt än att skära bort brösten på den och gräva ner den i skogen.

Helt klart handlar det om sjukhuvuden som lever ut sina sadistiska fantasier på dockorna.
Samma princip som skogsporren förr i världen.
Citera
2026-08-10, 13:11
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag har själv en Fleshlight - Riley Reid. Kan vara trevligt ibland. Men eftersom jag är väldigt noga att rengöra så orkar jag inte använda den så ofta. Den behöver underhållas minst lika mycket som en riktig fitta.

Och du ska förstås slänga den i skogen när du är klar med den?
Citera
2026-08-10, 13:14
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Och du ska förstås slänga den i skogen när du är klar med den?
Nej, folk vet om att jag har en. Blir klar med den? Jag blir aldrig klar med den Givetvis ska jag ha kvar den även om jag så har sambo/flickvän. Varför slänga... Isf ska man väl sopsortera. Jag vet inte vilken container på återvinningsstationen en Fleshlight ska slängas i. Jag vet att det är dessa scenarier som många vill undvika. Därför slänger dom det i skogen istället
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-08-10 kl. 13:20.
Citera
2026-08-10, 14:10
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Att de är brända är kanske för att de försökt elda upp dom, men den plasten kanske inte tar eld så bra?

Det kan ju vara Mats Alm som varit i farten igen. Han har ju en välkänd historik av sexualsadistisk likskändning.
Citera
2026-08-10, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Samma princip som skogsporren förr i världen.

Kanske. Men du tycker inte att kvinnor med rätt oroar sig när någon i närtid faktiskt mördat och styckat en kvinna för att sen gräva ner hennes kvarlevor i skogen?

Uppenbart finns det ju män som tänder på "unkna fittor" och att skära halsen av folk.

Peter Madsen skulle visst ha tittat på videos med halshuggningar innan han dök ner och lemlästade Kim Wall och hade ju försökt bjuda med sig andra kvinnor ner i ubåten innan.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-08-10 kl. 15:52.
Citera
2026-08-10, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Naturen är stor. Kämpa på! En dag ska du se att du hittar en. Snart är det svampsässong. Räknar med att minst två till hittas då. När älgjakten kommer dyker det nog upp några till.
Vi lever i ett underligt land. Har du hört om något liknande fenomen i omvärlden?

Näe😀hade ju inte ens hört det i Sverige. Råder det sexuell nöd eller? Står pilska män bakom träden? Det blir spännande att leta blåbär i år
Citera
2026-08-10, 19:19
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Tror du på det där själv eller? Man lägger inte 9-15k på något som kanske inte ens upptäcks i skogen. Det är män med skruvad sexualitet som leker med dockor.

"Man lägger inte 9-15k" gäller väl isåfall även teorin att denna våldsknullare försökte gömma dem snarare än tvärtom att de skulle hittas.

Men att dockorna är dyrt inköpta vet vi ju, oavsett vad som sedan hände.

Dockorna kan ju fortfarande ha knullats vanligt innan de användes till PR-jippot.

Som sagt, om man försökte bli av med dem diskret skulle man inte lämna just brösten bortskurna, utan försöka dela upp alla delar av "kroppen".

Och var det inte flera olika dockor på olika ställen? Varför inte lika gärna dumpa dem på samma ställe om syftet bara var att bli av med dem..

Går det förresten inte att bara vira in saker i soppåsar och slänga dem i Sverige? Grovsophämtning? Varför köra ut dem i skogen?
Här i USA hade jag bara virat in i svart plast och slängt det i sopcontainern.
Citera
2026-08-10, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
"Man lägger inte 9-15k" gäller väl isåfall även teorin att denna våldsknullare försökte gömma dem snarare än tvärtom att de skulle hittas.

Men att dockorna är dyrt inköpta vet vi ju, oavsett vad som sedan hände.

Dockorna kan ju fortfarande ha knullats vanligt innan de användes till PR-jippot.

Som sagt, om man försökte bli av med dem diskret skulle man inte lämna just brösten bortskurna, utan försöka dela upp alla delar av "kroppen".

Och var det inte flera olika dockor på olika ställen? Varför inte lika gärna dumpa dem på samma ställe om syftet bara var att bli av med dem..

Går det förresten inte att bara vira in saker i soppåsar och slänga dem i Sverige? Grovsophämtning? Varför köra ut dem i skogen?
Här i USA hade jag bara virat in i svart plast och slängt det i sopcontainern.

PR-jippo? Genom att slänga gamla trasiga knulldockor i naturen? Skämtar du eller? Mer troligt då att det är tonåringar som roat sig i skogen och lämnat skiten efter sig.
Minns när man själv gick på dagis och hittade trasiga kondomer i skogen intill.

Ja det är flera som hittats på olika ställen vid olika tillfällen. Troligtvis inte ditlagda av samma person.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-08-10 kl. 21:23.
Citera
2026-08-10, 21:43
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
PR-jippo? Genom att slänga gamla trasiga knulldockor i naturen? Skämtar du eller? Mer troligt då att det är tonåringar som roat sig i skogen och lämnat skiten efter sig.
Minns när man själv gick på dagis och hittade trasiga kondomer i skogen intill.

Tydligen är det såna där "real dolls" som åsyftas, inte de där gamla fula. Tonåringar har inte råd att köpa såna. De skulle iofs kunna vara stulna, men isåfall undrar man varför de slängdes efteråt.

Citat:
Ja det är flera som hittats på olika ställen vid olika tillfällen. Troligtvis inte ditlagda av samma person.

Mellan raderna verkar det vara meningen att man ska tro att det är någon sorts seriesexmördare (vilket jag som sagt inte köper). Vad tror du själv då? Att det plötsligt har blivit mode att skära bort bröst och snart kommer trenden leda till att folk ger sig på riktiga kvinnor?
Citera
2026-08-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Tydligen är det såna där "real dolls" som åsyftas, inte de där gamla fula. Tonåringar har inte råd att köpa såna. De skulle iofs kunna vara stulna, men isåfall undrar man varför de slängdes efteråt.

Mellan raderna verkar det vara meningen att man ska tro att det är någon sorts seriesexmördare (vilket jag som sagt inte köper). Vad tror du själv då? Att det plötsligt har blivit mode att skära bort bröst och snart kommer trenden leda till att folk ger sig på riktiga kvinnor?

Ingen har ju mördats igen... ännu. Så någon seriesexmördare är det ju inte tal om... än.

Många unga män är däremot våldsfixerade och fantiserar om att utöva dödligt våld.
Det var många människoliv som gick förlorade av det förra året. Så att hitta real dolls med avhuggna huvuden och bröst ala jack the ripper är ju helt klart oroväckande.
Citera
2026-08-10, 22:11
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Kanske. Men du tycker inte att kvinnor med rätt oroar sig när någon i närtid faktiskt mördat och styckat en kvinna för att sen gräva ner hennes kvarlevor i skogen?

Uppenbart finns det ju män som tänder på "unkna fittor" och att skära halsen av folk.

Peter Madsen skulle visst ha tittat på videos med halshuggningar innan han dök ner och lemlästade Kim Wall och hade ju försökt bjuda med sig andra kvinnor ner i ubåten innan.
Vilken exakt specifikt fall syftar du på? Absolut så förstår jag oron. Jag skriver vad JAG tänker kring det hela och vad som är mest sannolikt. Ja det finns män (och kvinnor) som tänder på "unkna fittor" och att skära halsen av folk. Just personer som Madsen är mycket ovanliga som utför det han gjort. Det som nog inte är så väldigt ovanligt är människor som fantiserar om det och inte gör något av det mer än att onanerar till fantasin.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-08-10 kl. 22:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in