2026-08-09, 20:14
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benflis
Dockorna i barnstorlek skulle fan DNAtestas, fyfan så vidrigt. Måtte inte fantasin gått över till verklighet.

Det kan ju lika gärna vara en dvärgmodell.

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det är inte helt okomplicerat att slänga dessa tingestar när de är uttjänta. Många innehåller svåra ämnen som bör lämnas på tippen för deponi eller återvinning, och då måste man ha en plan för hur man skall såga sönder och förpacka delarna så att man kan slänga dem utan att det blir pinsamt.

Det är dock miljöbrott att lämna dem ute i skogen så tekniskt sett så kan polisen komma och ta DNA på dem för att identifiera förövaren, varpå pinsamheten genast blir mycket mycket större än den vore om man bara hade slängt den på tippen.

Många företag som säljer dessa dockor har nu börjat erbjuda sig att ta hand om dockorna när kunden är klar med dem. Lite som när de flesta stora elektronikkedjor tar hand om dina gamla uttjänta elektronikprylar om du inte har möjlighet att ta dem till tippen.

Man kan ju alltid slänga den i havet eller i sjön om man oroar sig för DNA.

Personligen tycker jag inte man ska skämmas. Bara vandra ner till soprummet med dockan på axeln. Hälsa på grannarna och småprata lite om vädret. Vem bryr sig egentligen.
Citera
2026-08-09, 20:45
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Man kan ju alltid slänga den i havet eller i sjön om man oroar sig för DNA.
Det räcker inte för att få bort spårbart DNA. Särskilt inte från insidan av dockan som inte nås så bra av vattnets strömmar.
Men skulle man ändå försöka så behöver man ju även bära med sig en båt, så att man får ut dockan på tillräckligt djupt vatten.
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Personligen tycker jag inte man ska skämmas. Bara vandra ner till soprummet med dockan på axeln. Hälsa på grannarna och småprata lite om vädret. Vem bryr sig egentligen.
Det är en åldersfråga. De över 50 ser det som någon form av skam att ha en sådan.
Yngre har nog ett lättsammare sinne, förutom småbarnsföräldrar som får snuskgubbeassociationer när de ser en granne slänga en sådan i soprummet.
Citera
2026-08-09, 20:54
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oligarks
Hur går tankarna om dessa sexdockor som dumpats runt om landet.
Är det bara tillfälligheter, eller skruvade sexträffar eller (??)
Och kommer det dumpas fler sexdockor (mest troligt) ?

En sexdocka har hittats dumpad i en myr i Drevdagen, Dalarna. 2026.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/sexdocka-hittades-dumpad-i-myr-otackt-/

Huvudlös sexdocka i Moälven, Örnsköldsvik, 2026
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/mattias-chockfynd-huvudlos-sexdocka-i-alven/

Sexdocka och en lösvagina i Torshälla, 2025.
https://www.ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/artikel/chocken-tommie-44-hittade-sexdocka-mitt-i-skogen/j8mywm4l

Polis larmades om människodel – hittade sexdocka och piska i bod, Eskilstuna, 2025.
https://www.sverigesradio.se/artikel/polis-larmades-om-manniskodel-hittade-sexdocka-och-piska

Sexdocka hittad dumpad i naturen, Uppsala, 2022.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/experten-om-markliga-fynden-svart-att-bli-av-med-sin-sexdocka/
(FB) Sexdocka funnen i skogen, Uppsala (2022-07-22)

Sexdocka upphittad i Söderåsens nationalpark, 2021.
https://www.hd.se/klippan/upphittat-sexdocka-i-soderasens-nationalpark/

Förstår till fullo, de är ju skitsvåra att källsortera, de där dockorna.
Citera
2026-08-09, 22:00
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Sexdockor kan vara svåra att göra sig av med. En av anledningarna är att det är svårt att sälja dom.

Bara att lämna in den på närmsta bögklubb och säga att den är full av kåt sperma.
Citera
2026-08-09, 22:28
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benflis
Dockorna i barnstorlek skulle fan DNAtestas, fyfan så vidrigt. Måtte inte fantasin gått över till verklighet.

Alltså jag tror dessa slags dockor är svindyra. Typ 20.000 kr för en stor naturtrogen latexkvinna.

Genom att göra dockan mindre, så används mindre material och priset blir lägre. Hålen på dockan är dock anpassade för vuxna mäns kukar. Dvs dockorna får mer karaktär av att imitera dvärgar än barn.

Dessa dockor kan dessutom inte ligga framme för besökare att se, utan måste stuvas undan efter användning, dvs in i en garderob eller dylikt. En stor latex docka väger tydligen djävligt mycket, är förbannat svår att hantera, otympligt. En mindre docka är lättare att hantera, och stuva undan.
Citera
2026-08-09, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgobe
Jag har hittat en precis likadan i en skogsdunge. Lite lår och precis ovanför svanken. Haha.

Jag har inte jättemycket erfarenhet av gummirumpor, så det kanske är en vanlig modell?
Citera
2026-08-09, 23:21
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Jag är mycket ute i naturen och har ALDRIG sett nån😀
Naturen är stor. Kämpa på! En dag ska du se att du hittar en. Snart är det svampsässong. Räknar med att minst två till hittas då. När älgjakten kommer dyker det nog upp några till.
Vi lever i ett underligt land. Har du hört om något liknande fenomen i omvärlden?
Citera
2026-08-09, 23:23
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgobe
Jag har hittat en precis likadan i en skogsdunge. Lite lår och precis ovanför svanken. Haha.
Vår vackra svenska natur - nedsölad av sexdockor.
Citera
2026-08-10, 00:28
Medlem
Det är dockor som kostar runt 1000 USD och som alla kan köpa. Ja, det kommer mest troligt att dumpas hundratals liknande dockor, och det är beklagligt eftersom de är tillverkade av silikon som aldrig bryts ner. Gällande vandaliseringen av dockan som nu hittades. Det är en sjuk jävel, var glad att han kunde utöva sitt våld på en docka och inte en riktig person.

Om man tycker brottet nedskräpning är allvarligt så kan man mest troligt säkra DNA. Gissa varför.
Citera
2026-08-10, 01:28
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag var inne i en tråd på Facebook för evigheter sedan där det var en bild på en sexdocka med sladden runt halsen dumpad i en skog. Ojojoj - Vilken lång tråd med dramatiker och hysteriskor som hade tråkigt och tävlade i att skrämma upp varandra med olika teorier om att seriemördare var lös eller någon pervers sexgalning.

Jag berättar nu hur det verkligen ligger till [ligger till - pun pun] - Det är så att det fortfarande anses skamligt i detta feminazistiska samhället att män har sexleksaker - att 8 av 10 kvinnor har en buttplugg eller någon annan typ av dildo är såklart något som hurras på av samhället - Därför dumpar män pga skam sexleksaker dom inte längre vill ha i skogen. Så enkelt är det.

Jag har själv en Fleshlight - Riley Reid. Kan vara trevligt ibland. Men eftersom jag är väldigt noga att rengöra så orkar jag inte använda den så ofta. Den behöver underhållas minst lika mycket som en riktig fitta.
Citera
2026-08-10, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Nja, de är rätt dyra så det är inget man köper för att köra en gång med. Det är nog snarare så att det är någons leksak som efter lång tid blivit uttjänt och så är det svårt att göra sig av med den på annat sätt. Det finns ju ett visst stigma i manliga sexleksaker som inte alls finns bland kvinnornas dildosar och vibratorer. Så då blir det att dockan dumpas i skogen snarare än i soptunnan som står på den egna uppfarten.

Tror jag, åtminstone. Det är lite synd att det finns det där stigmat runt manlig sexualitet. Jag skulle inte ha något emot att prova en sådan docka. Jag har sett lite i andra trådar här på forumet och folk verkar vara nöjda med dem. De verkar också vara väldigt naturtrogna.

jag går i liknande tankar, om du hittar någon realistisk kändis docka där saker stämmer så dela gärna med dig vart du hittar den, på t.ex dark webs eller vart det är.
Citera
2026-08-10, 04:11
Medlem
Låter som att någon eller några övat sig på att utföra sexualsadistmord. Kan det ha varit Robin aka Psycho-Vilma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in