2026-08-10, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag var inne i en tråd på Facebook för evigheter sedan där det var en bild på en sexdocka med sladden runt halsen dumpad i en skog. Ojojoj - Vilken lång tråd med dramatiker och hysteriskor som hade tråkigt och tävlade i att skrämma upp varandra med olika teorier om att seriemördare var lös eller någon pervers sexgalning.

Jag berättar nu hur det verkligen ligger till [ligger till - pun pun] - Det är så att det fortfarande anses skamligt i detta feminazistiska samhället att män har sexleksaker - att 8 av 10 kvinnor har en buttplugg eller någon annan typ av dildo är såklart något som hurras på av samhället - Därför dumpar män pga skam sexleksaker dom inte längre vill ha i skogen. Så enkelt är det.

Jag har själv en Fleshlight - Riley Reid. Kan vara trevligt ibland. Men eftersom jag är väldigt noga att rengöra så orkar jag inte använda den så ofta. Den behöver underhållas minst lika mycket som en riktig fitta.

Varför skulle det vara skamligt menar du? Är det en hemlighet att män ständigt tänker på sex och konsumerar sex i olika former?

Att slänga dockan på tippen hade varit betydligt mindre kontroversiellt än att skära bort brösten på den och gräva ner den i skogen.

Helt klart handlar det om sjukhuvuden som lever ut sina sadistiska fantasier på dockorna.
Citera
2026-08-10, 06:43
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Att slänga dockan på tippen hade varit betydligt mindre kontroversiellt än att skära bort brösten på den och gräva ner den i skogen.

Helt klart handlar det om sjukhuvuden som lever ut sina sadistiska fantasier på dockorna.
Njae, det kan röra sig om "transportstyckning". Att skära av brösten för att kunna stänga väskan, de brukar kunna ha väldigt stora bröst. Som andra sagt handlar det nog om att slippa konfronteras med personalen på återvinningen.

Att den var 126 cm bara, tolkar jag som utan huvud då. Med huvud skulle det bli en "fullstor" docka på ca 150 cm. Det är lite kort för en vuxen kvinna, men tyder inte på pedofili hos ägaren. Det är bara så oerhört enklare och framför allt lättare att bära och hantera en mindre docka. En docka på 170 cm kan man räkna med väger 40-45 kg, vid bara 150 cm väger den i regel runt 30 kg och man knäcker inte ryggen lika lätt vid handhavande.
Citera
2026-08-10, 06:54
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jag har en känsla av att sexdockeköpare inte är de som hittar en partner, men vad vet jag. Man kanske har tränat upp sina skills med dockan, både konversationer och praktiskt handhavande.
Även en blind höna,,,,,.Om du läser igen så skriver jag "mot alla odds".
Citera
2026-08-10, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.uljanov
Njae, det kan röra sig om "transportstyckning". Att skära av brösten för att kunna stänga väskan, de brukar kunna ha väldigt stora bröst. Som andra sagt handlar det nog om att slippa konfronteras med personalen på återvinningen.

Att den var 126 cm bara, tolkar jag som utan huvud då. Med huvud skulle det bli en "fullstor" docka på ca 150 cm. Det är lite kort för en vuxen kvinna, men tyder inte på pedofili hos ägaren. Det är bara så oerhört enklare och framför allt lättare att bära och hantera en mindre docka. En docka på 170 cm kan man räkna med väger 40-45 kg, vid bara 150 cm väger den i regel runt 30 kg och man knäcker inte ryggen lika lätt vid handhavande.

Haha va? Konfronteras på återvinningen? Svårt att köpa sopsäck och slänga sitt skräp i soptunnan eller?
Citera
2026-08-10, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.uljanov

Det faktumet att han har skurit av brösten kan snarare tyda på att han ville ha en docka som liknade ett barn, men den typen av dockor får inte säljas eller är svåra att köpa. Det skulle alltså tyda på ett pedofilt intresse. Men så länge han ägnar sig åt plastbitar har inget brott annat än nedskräpning begåtts. Å andra sidan kan det lika gärna vara någon som har sadistiska fantasier.
Citera
2026-08-10, 08:38
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

Antingen det, eller någon som vill skapa ett sådan panik, som sagt. Jämför "satanic panic". Det var väl på 90-talet då religiösa trodde att alla som klädde sig i svarta kläder och hade långt svart hår, var typ barnamördare.

Om en person nu tänder så mycket på sånt att den måste lägga pengar på sexdockor för att göra sånt med, fine, men då vill man sannolikt hålla det hemligt till varje pris, snarare än att "dumpa" dockorna. Och om man ändå måste dumpa dem för att man fått en flickvän eller ska flytta eller något, så styckar man dem i smådelar så att folk tror att man bara ville smula bort dem. Man lämnar dem inte så att bara brösten är bortskurna. Här är målet sannolikt att chockera.

Detta är med stor sannolikhet en sorts mörkt "prank". Om Leif GW Persson uttalar sig, är jag säker på att han skulle göra samma bedömning.
Citera
2026-08-10, 08:43
Medlem
Imnshos avatar
Bog bodies är en gammal svensk paradgren. Antar att det är någon historienörd som vill upprätthålla traditionen, fast med den moderna schabrovinken att inte taga någon av daga.
Citera
2026-08-10, 10:26
Medlem
SmartSkalles avatar
Det var nog en leb-incel med strapon som lämnade dockan...brösten behövde hon själv eftersom hon var så plattbröstad och huvudet för att bli lite vettigare...:-)
Citera
2026-08-10, 11:03
Medlem
Citat:
Haha va? Konfronteras på återvinningen? Svårt att köpa sopsäck och slänga sitt skräp i soptunnan eller?

Det hamnar nog en del i soptunnor också men de är ganska stora så många vill nog inte fylla kärlet med restavfall som töms 1 gång i månaden med en sexdocka i naturlig storlek.

Sen håller många på med det i smyg och vill inte riskera att bekanta/partners/sopgubben får en otrevlig överraskning när kärlet används/töms.

Då blir det nattetid och dumpning i naturen som gäller.
Citera
2026-08-10, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Antingen det, eller någon som vill skapa ett sådan panik, som sagt. Jämför "satanic panic". Det var väl på 90-talet då religiösa trodde att alla som klädde sig i svarta kläder och hade långt svart hår, var typ barnamördare.

Om en person nu tänder så mycket på sånt att den måste lägga pengar på sexdockor för att göra sånt med, fine, men då vill man sannolikt hålla det hemligt till varje pris, snarare än att "dumpa" dockorna. Och om man ändå måste dumpa dem för att man fått en flickvän eller ska flytta eller något, så styckar man dem i smådelar så att folk tror att man bara ville smula bort dem. Man lämnar dem inte så att bara brösten är bortskurna. Här är målet sannolikt att chockera.

Detta är med stor sannolikhet en sorts mörkt "prank". Om Leif GW Persson uttalar sig, är jag säker på att han skulle göra samma bedömning.

Tror du på det där själv eller? Man lägger inte 9-15k på något som kanske inte ens upptäcks i skogen. Det är män med skruvad sexualitet som leker med dockor.
Citera
2026-08-10, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Det hamnar nog en del i soptunnor också men de är ganska stora så många vill nog inte fylla kärlet med restavfall som töms 1 gång i månaden med en sexdocka i naturlig storlek.

Sen håller många på med det i smyg och vill inte riskera att bekanta/partners/sopgubben får en otrevlig överraskning när kärlet används/töms.

Då blir det nattetid och dumpning i naturen som gäller.

Det är ju därför man lägger det i en sopsäck. Eller känner du många som brukar rota runt i sopor?
Citera
2026-08-10, 11:19
Medlem
Citat:
Det är ju därför man lägger det i en sopsäck. Eller känner du många som brukar rota runt i sopor?

Jag vet inte vad det är för svarta sopsäckar du har som gör en sexdocka i naturlig storlek mindre så de enkelt kan slängas i ett sopkärl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in