Ganska trevlig pod, speciellt Strandberg är ju en intressant prick. Han tog om kortet bara för några veckor sen. Allt stämmer ju in på Palmlöf. I morgon måndag lär vi få veta när domstolen öppnar.
Enig, Strandberg imponerar med både kunskap och humor.
Jag tror att det handlar om Mi.Pers då han har båge och spottar inte i glaset eller han kanske har tagit tag i sitt liv...
Promillehalt kan vara högre om man krökar varje dag en längre tid, behöver inte betyda att man är redlös i sådana situationer..
Men hade varit intressant i så fall hur peth värdet ligger på...
Jag tror att det handlar om Mi.Pers då han har båge och spottar inte i glaset eller han kanske har tagit tag i sitt liv...
Promillehalt kan vara högre om man krökar varje dag en längre tid, behöver inte betyda att man är redlös i sådana situationer..
Då hade det väl varit större rubriker än "tv-profil"?
Mysteriet tätnar. Tog mig tid att ringa runt till samtliga tingsrätter i sthlm dvs solna, attunda, nacka, södertörn, kungsholmen. Fanns inget pågående ärende med fyllot från idrottsgalan. Kan ju bero på stavningen vid sökningen men var ganska noggrann i konversationen. Kanske är Pops ändå…
Mysteriet tätnar. Tog mig tid att ringa runt till samtliga tingsrätter i sthlm dvs solna, attunda, nacka, södertörn, kungsholmen. Fanns inget pågående ärende med fyllot från idrottsgalan. Kan ju bero på stavningen vid sökningen men var ganska noggrann i konversationen. Kanske är Pops ändå…
Mannen, som både har skapat och medverkat i flera tv-produktioner och dessutom arbetat som konstnär, åtalas nu för grovt rattfylleri. Han nekar till brott och har i förhör tackat nej till ett strafföreläggande, trots vetskapen om att grovt rattfylleri kan ge fängelse.
Rättegången väntas hållas under våren 2027.