2026-06-17, 07:48
Medlem
Enligt en kommentar på Instagram där hennes AI-inlägg med före- och efterbilder ligger, så skriver personen att hon bott granne med Jeanettes salong i Göteborg i flera år och att den aldrig är öppen och att nu ser den ut att vara nedstängd för alltid.

Varför envisas hon med att klamra sig fast i den branschen? Hon lever ju redan gott på pengar som hennes makes företag genererar. Varför sitta och åka till Gävle 1 gång i månaden för att spruta några tanter?
Citera
2026-06-18, 00:25
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SayYesToTheDress
Enligt en kommentar på Instagram där hennes AI-inlägg med före- och efterbilder ligger, så skriver personen att hon bott granne med Jeanettes salong i Göteborg i flera år och att den aldrig är öppen och att nu ser den ut att vara nedstängd för alltid.

Varför envisas hon med att klamra sig fast i den branschen? Hon lever ju redan gott på pengar som hennes makes företag genererar. Varför sitta och åka till Gävle 1 gång i månaden för att spruta några tanter?
”Kliniken” i Göteborg har aldrig gått bra men i hennes vilda fantasivärld har den varit extremt framgångsrik😂🤪
Precis som med allting annat som hon ljuger om.

Mendax chronicus
Citera
2026-08-08, 23:49
Medlem
Kanelstavs avatar
Tragiskt att se hur alkoholiserad hon har blivit.
Utan alkohol är hon och ”lilla mannen” ingenting.
Allting kretsar kring det.
Citera
2026-08-09, 16:24
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
”Kliniken” i Göteborg har aldrig gått bra men i hennes vilda fantasivärld har den varit extremt framgångsrik😂🤪
Precis som med allting annat som hon ljuger om.

Mendax chronicus

Svensk ren och skär avundsjuka speglas i dina inlägg...
Citera
2026-08-10, 13:06
Medlem
MrBubss avatar
Att inte denna tråd har fått ett hänglås eller hamnat i papperskorgen är en fullständig gåta.

Jag undrade själv vem denna JS var när tråden alltid låg högst upp i kändis-skvaller, men efter lite koll och några inlägg insåg jag att hon är inte en intressant människa eller någon som ger positiv energi.

JS är varken kändis eller aktiv på Youtube utan en helt ointressant liten fjolla och därför är det märkligt att det finns en besatthet att skvallra, kritisera och smutskasta henne under flera år, när hon är en helt okänd privatperson.

Det luktar närmast personförföljelse och en gränslös avundsjuka!
Obegripligt och obehagligt beteende!
Citera
2026-08-10, 17:51
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Tragiskt att se hur alkoholiserad hon har blivit.
Utan alkohol är hon och ”lilla mannen” ingenting.
Allting kretsar kring det.

Citat:
”Svensk ren och skär avundsjuka speglas i dina inlägg...”
Precis som dina inlägg mot mot mig menar du?

Ditt PM igår, NEJ jag är inte avundsjuk på dig, hur kan du få för dig det?
Jag vet ingenting om dig och kan inte vara avundsjuk på dig. Men du visar på ett tydligt mönster att vara avundsjuk på Jeanette.
Citera
2026-08-11, 22:46
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Att inte denna tråd har fått ett hänglås eller hamnat i papperskorgen är en fullständig gåta.

Jag undrade själv vem denna JS var när tråden alltid låg högst upp i kändis-skvaller, men efter lite koll och några inlägg insåg jag att hon är inte en intressant människa eller någon som ger positiv energi.

JS är varken kändis eller aktiv på Youtube utan en helt ointressant liten fjolla och därför är det märkligt att det finns en besatthet att skvallra, kritisera och smutskasta henne under flera år, när hon är en helt okänd privatperson.

Det luktar närmast personförföljelse och en gränslös avundsjuka!
Obegripligt och obehagligt beteende!
Det finns gott om ”förstå-sig-påare” som
skriker efter uppmärksamhet.
Man påvisar gärna hur bra man själv är och dumförklarar andra.
Trots att man själv hänger i trådar och uppvisar ett ”obehagligt beteende”.
Senast redigerad av Kanelstav 2026-08-11 kl. 22:55.
Citera
2026-08-11, 23:27
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Ditt PM igår, NEJ jag är inte avundsjuk på dig, hur kan du få för dig det?
Jag vet ingenting om dig och kan inte vara avundsjuk på dig. Men du visar på ett tydligt mönster att vara avundsjuk på Jeanette.
Ok! Bra! Då kan vi sammanfatta det så här;
Du vet ingenting om mig och därför vet du inte heller någonting om mig.
Citera
2026-08-11, 23:46
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Det finns gott om ”förstå-sig-påare” som
skriker efter uppmärksamhet.
Man påvisar gärna hur bra man själv är och dumförklarar andra.
Trots att man själv hänger i trådar och uppvisar ett ”obehagligt beteende”.

Jösses!
Bra att du visar hur du resonerar!
Kan inte påstå att jag imponeras av sarkastiska projektioner och inte av spydigheter heller....

Jag insåg att JS är en falsk energitjuv som jag inte vill ska påverka min tillvaro, så jag har inte ägnat henne en tanke på flera år och definitivt inte hängt i denna tråd. Det finns betydligt mer givande saker att spendera tid på.

Mår du bra av att ägna dagar, månader och år till att följa och granska henne och posta närmare 400 inlägg om en totalt obetydlig, intetsägande och helt okänd fjolla för de allra flesta, så får du gärna göra det, men det ser inte särskilt intelligent eller givande ut att lägga så mycket tankar och energi kring denna nolla.

Du borde kommit över fel-behandlingen efter dessa år och besattheten att följa och klanka ner på henne känns minst sagt överdriven och absurd. Man får faktiskt lite obehagliga stalking-vibbar...

De kloka och förnuftiga insåg för länge sedan vilken uppblåst bluff JS är och har lämnat tråden!
Senast redigerad av MrBubs 2026-08-12 kl. 00:28.
Citera
2026-08-14, 23:29
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Jösses!
Bra att du visar hur du resonerar!
Kan inte påstå att jag imponeras av sarkastiska projektioner och inte av spydigheter heller....

Jag insåg att JS är en falsk energitjuv som jag inte vill ska påverka min tillvaro, så jag har inte ägnat henne en tanke på flera år och definitivt inte hängt i denna tråd. Det finns betydligt mer givande saker att spendera tid på.

Mår du bra av att ägna dagar, månader och år till att följa och granska henne och posta närmare 400 inlägg om en totalt obetydlig, intetsägande och helt okänd fjolla för de allra flesta, så får du gärna göra det, men det ser inte särskilt intelligent eller givande ut att lägga så mycket tankar och energi kring denna nolla.

Du borde kommit över fel-behandlingen efter dessa år och besattheten att följa och klanka ner på henne känns minst sagt överdriven och absurd. Man får faktiskt lite obehagliga stalking-vibbar...

De kloka och förnuftiga insåg för länge sedan vilken uppblåst bluff JS är och har lämnat tråden!
Det är lite märkligt att du först kritiserar spydigheter och sarkasm och därefter själv ägnar större delen av ditt inlägg åt personangrepp, spekulationer om mitt mående och omdömen om min intelligens.

Att du själv valde att sluta följa JS är naturligtvis helt upp till dig. På samma sätt är det upp till mig vad jag väljer att diskutera i en tråd som faktiskt handlar om henne.

När en person väljer att exponera sig offentligt i sociala medier och aktivt bygger sitt varumärke där, får man också räkna med att det man säger och gör diskuteras och ifrågasätts. Att människor uppmärksammar motsägelser, överdrifter eller sådant de anser vara problematiskt är knappast märkligt i en forumtråd vars hela syfte är att diskutera personen.

Att kalla det ”stalking” är däremot ett ganska grovt sätt att försöka misstänkliggöra mig. Att skriva och diskutera i en forumtråd är inte detsamma som att stalka någon.

Du får naturligtvis tycka att jag lägger min tid på fel saker. Men med tanke på att du själv anser att det finns betydligt mer givande saker att spendera sin tid på är det kanske enklast att du följer ditt eget råd och låter mig avgöra hur jag spenderar min.
Citera
2026-08-14, 23:55
Medlem
MrBubss avatar
Fair enough!
Vi har alla ett val!
Go for it och stort Lycka till!

Jag tänker ägna min tid åt trevligare människor än trådens vilsna bimbo, där ödligheten mellan öronen är lika omfattande som i Kalahari- och Gobiöknen tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in