2026-08-10, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Fin handling. Massa halvfabrikat och skit. Skulle hon inte laga mat från grunden?
Hon säger så mycket för att visa sig duktig. Men hon klarar inte av att laga mat från grunden. Undrar varför hon inte ger barnen bättre mat för att undvika att de får samma som henne.

Allt kan inte bero på kortisonet
Citera
2026-08-10, 10:28
Medlem
Citat:
Så kan man ju också säga 🤣

😉😂
Citera
2026-08-10, 11:38
Medlem
När hon packar upp varorna:

"Chips till tonåringarna"
"Godis till tonåringarna"
"Oj, en redbull till tonåringarna" (ska de dela på en?!)
"Sprite till tonåringarna"
De drickorna är nog till henne 🤣
(Spriten är nog till kvällens drinkar)
Citera
2026-08-10, 13:12
Medlem
Citat:
När hon packar upp varorna:

"Chips till tonåringarna"
"Godis till tonåringarna"
"Oj, en redbull till tonåringarna" (ska de dela på en?!)
"Sprite till tonåringarna"
De drickorna är nog till henne 🤣
(Spriten är nog till kvällens drinkar)
Exakt och 3 olika såser på burk också ungdomarnas. Vilken falsk j*vel hon är 🤮😡
Citera
2026-08-10, 13:22
Medlem
Hennes insta idag😂 på allvar tror jag inte hon har någon insikt eller sjukdomsinsikt utifrån hur hon pratar. För inte kan man va så lögnaktig och falsk i ett normalt tillstånd. Vad tror ni?
Hon tror på allvar på det hon säger och gör sen tvärt emot.
Citera
2026-08-10, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Hennes insta idag😂 på allvar tror jag inte hon har någon insikt eller sjukdomsinsikt utifrån hur hon pratar. För inte kan man va så lögnaktig och falsk i ett normalt tillstånd. Vad tror ni?

Äh sån där hobby psykologi ger jag inte mycket för. Hon tar lite här och där för att sen pyssla ihop det till nåt som låter bra och påläst. Dessutom generaliserar på värsta sätt. Hon låter skrämmande tvärsäker i sina uttalande utan att ha nån form av psykologi utbildning. Nä beroende terapeut räknar jag inte som särskilt fördjupad i annat än just beroende frågan.
Citera
2026-08-10, 13:56
Medlem
Citat:
Hon är definitivt bipolär. Då kan det vara svårt med verklighetsförankringen.
Citera
2026-08-10, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Äh sån där hobby psykologi ger jag inte mycket för. Hon tar lite här och där för att sen pyssla ihop det till nåt som låter bra och påläst. Dessutom generaliserar på värsta sätt. Hon låter skrämmande tvärsäker i sina uttalande utan att ha nån form av psykologi utbildning. Nä beroende terapeut räknar jag inte som särskilt fördjupad i annat än just beroende frågan.
👍👍👍
Citera
2026-08-10, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Hon är definitivt bipolär. Då kan det vara svårt med verklighetsförankringen.
Stackars hennes barn och nu allra mest den minsta. Dem stora kan fly men inte den lille.
Flytt har nog S gjort också för jag tror inte han är på jobb 14 dagar(tror jag hon sa)
Citera
2026-08-10, 14:14
Medlem
Citat:
Stackars hennes barn och nu allra mest den minsta. Dem stora kan fly men inte den lille.
Flytt har nog S gjort också för jag tror inte han är på jobb 14 dagar(tror jag hon sa)
Stefan har inte varit där i helgen.
Citera
2026-08-10, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Hon tar mycket från andra på nätet och lägger upp det som det vore hennes eget. Hon kan absolut INGET om autism. Sitter och säger saker som inte alls stämmer med autism. Skrattretande faktiskt.
Citera
2026-08-10, 14:17
Medlem
Citat:
Stefan har inte varit där i helgen.
Tyckte hon sa för några dagar sen att han skulle va iväg 2 veckor?
I vilket fall som så kan man inte hjälpa om man är bipolär men att inte ha kontroll och ta ansvar det är något hon borde tänka på åtminstone för barnens skull. Usch så hemsk hon är😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in