2026-08-05, 11:48
Medlem
kaktusplastiks avatar
Sandra Beijer AB har kraftigt ökade kostnader under 2025. En halv miljon mer nästan. Undrar vad det kan vara?

Hade varit så kul att få inblick i influencers bokföring. Undrar hur mycket av sin livsstil de kan dra av? Och så alla pressresor och pressbud på det.
Citera
2026-08-05, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Sandra Beijer AB har kraftigt ökade kostnader under 2025. En halv miljon mer nästan. Undrar vad det kan vara?

Hade varit så kul att få inblick i influencers bokföring. Undrar hur mycket av sin livsstil de kan dra av? Och så alla pressresor och pressbud på det.

Går det inte att få ut mer detaljer då?

Kan det vara lön till Björn? Annars kan jag tänka mig att hon tar mkt av Parisvistelsen på företaget eftersom hon ändå bLoGgAr om det.
Citera
2026-08-05, 22:28
Medlem
Blir mycket provocerad av just det där konstanta avdragen ”företagare” får göra för att dom äter lunch och kallar det sin arbetstid…
Citera
2026-08-06, 19:19
Medlem
Instämmer. Blir provocerad av allt spammande av smoothie bowls, frukostar, luncher, middagar = hela familjens dagliga matintag. Tycker också det är helt sjukt hur mycket vissa äter ute?! Skulle nog inte äta ute så mycket ens om jag badade i pengar (som Sandra verkar göra).
Citat:
Ursprungligen postat av beekeepers
Blir mycket provocerad av just det där konstanta avdragen ”företagare” får göra för att dom äter lunch och kallar det sin arbetstid…
Citera
2026-08-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredstein
Instämmer. Blir provocerad av allt spammande av smoothie bowls, frukostar, luncher, middagar = hela familjens dagliga matintag. Tycker också det är helt sjukt hur mycket vissa äter ute?! Skulle nog inte äta ute så mycket ens om jag badade i pengar (som Sandra verkar göra).

Låter iofs precis som Vanja W som ju inte alls har den inkomsten enligt henne själv (ärligt förvärvat iaf).
Citera
2026-08-10, 10:29
Medlem
STOPPA PRESSARNA FÖR F-N!!! Sandra fyller år idag!!!
Citera
2026-08-10, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DerryG
STOPPA PRESSARNA FÖR F-N!!! Sandra fyller år idag!!!

Jag blev förvånad över hur gammal hon faktiskt är. Tycker hon beter sig betydligt yngre.
Citera
2026-08-10, 14:34
Medlem
Men alltså varför göra fillers och ÄNDÅ kleta på såhär? https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/55447301980/in/dateposted/

Ser ut som när man var liten och såg barnen som slickade upp sitt snor på vintern.
Citera
2026-08-10, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Men alltså varför göra fillers och ÄNDÅ kleta på såhär? https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/55447301980/in/dateposted/

Ser ut som när man var liten och såg barnen som slickade upp sitt snor på vintern.
Tycker hon var snygg. Däremot: vad är det för jävla pose?! Som en liten fjortis som ska se gullig ut?
Citera
2026-08-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissCooper
Jag blev förvånad över hur gammal hon faktiskt är. Tycker hon beter sig betydligt yngre.
Det tycker nog alla. En ansvarsfull mamma är det sista hon ses som.
Citera
2026-08-11, 10:57
Medlem
HON är snygg ja, men fillersläppar som man overlinear så det ser smetigt ut? Det är inte snyggt, speciellt inte på en vuxen person.

Eller så har fillern redan migrerat för det ser lite märkligt ut över där amorbågen borde slutat.

Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Tycker hon var snygg. Däremot: vad är det för jävla pose?! Som en liten fjortis som ska se gullig ut?
Citera
2026-08-11, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
HON är snygg ja, men fillersläppar som man overlinear så det ser smetigt ut? Det är inte snyggt, speciellt inte på en vuxen person.

Eller så har fillern redan migrerat för det ser lite märkligt ut över där amorbågen borde slutat.

Hennes barnsliga beteende gör henne mindre snygg. Har aldrig fattat tjusningen med SB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in