2026-08-10, 09:24
Medlem
Duvlorts avatar
Vad trodde Sanna egentligen, hela rörelsen bygger väl på hat?
Citera
2026-08-10, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Att hon tar kontakt med Niklas Orrenius av alla säger väl mer än tillräckligt.

Har försvarat henne i många trådar.

Men det påminner om Ashton Birdie-fallet. När hon gick på collage blev hon diskad för att hon stöttade MAGA. När blev äldre har hon övergett högern och börjat med OnlyFans istället.

Inte för att Sanna Hill skulle börja med OF. Men nu är det väldigt många fall med tjejer i högern som sedan överger rörelsen. Lauren Southern ytterligare ett fall.
Och säger det något om kvinnor eller om dessa organisationer?
Citera
2026-08-10, 09:31
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Fast, en persons personliga problem är det verkligen en redovisning för hur en hel idé fungerar? Det skulle ju diskvalificera varje idé och rörelse som någonsin existerat.

Och vad är det omöjliga? Att vita folk bör ha samma rättigheter som färgade?

Folk kan väl ändra sig? Jag vill leva i ett samhälle där du ska få vara nazist om du vill men du ska också få tycka att nazister är dumma i huvudet. Problemet med många i denna tråd är att de inte accepterar folk som inte tycker som dem.
Citera
2026-08-10, 09:32
Medlem
Korkad WT-bimbo. Drar hon även SD över samma kam?
Citera
2026-08-10, 09:34
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Välkommen till mänskligheten. Dina moralkakor är patetiska.

Finns nog inte en enda person på denna jord som inte anser folk av andra åsikter är efterblivna.
Men nej såklart, bara vita högermän tycker illa om andra, utan oss hade livet varit ett paradis.

Det handlar om att acceptera oliktänkande och inte inbilla sig att man vet bättre än alla andra. Det är så ett sunt samhälle byggs.
Citera
2026-08-10, 09:36
Medlem
Pinoputchins avatar
Sanna Hill har gjort en helomvänding, kanske hon blir aktiv miljöpartist snart? Refugees welcome, våtmarker för hela slanten.
Citera
2026-08-10, 09:53
Medlem
Tavastehuss avatar
Silent Hill kan hon kalla sig hädanefter.

Vet varken vem personen eller den bidragsberoende tidningen är. Antar att hon lästs av ytterst få. Liksom är faktum för vänstertidningar med exakt 2000 prenumeranter är det bara ett skojeri från början till slut med att mjölka staten på miljoner i presstöd. Patetiskt.
Citera
2026-08-10, 09:56
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Först totalsågar Christian Kasselstrand och Afs, och nu Sanna Hill. Jag förstår att du hatar Christian Peterson.
Ja, jag hatar Christian Peterson. I 18 år har Sanna Hill kämpat för sitt folk när nästan alla andra har svikit. Nu är hon nedbruten och mår troligtvis piss. Då väljer nationella personer att skriva förnedringsartiklar om henne där hon utmålas som en hora. Jag mår illa.
Citera
2026-08-10, 09:56
Medlem
AlanGarners avatar
Ja, det är ju som sagt en motsägelse. De säger sig ”försvara svenska kvinnor mot utländska våldtäktsgäng”, och hatar samtidigt kvinnor. Det går ju inte ihop.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Just kvinnohatet är en sak som kommer bli den nationalistiska rörelsens slutgiltiga död. Bara att kolla en del manliga kompisar som blivit brunsvarta, sitter och hatar kvinnor på nätet nätterna igenom.
Citera
2026-08-10, 10:04
Medlem
talgtrolls avatar
Vejdeland har kommenterat.
(Publiceringsdatumet är feltryckt)

https://nordfront.se/sta-pa-dig-sanna-hill
Citera
2026-08-10, 10:05
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Har aldrig hört talas om henne.
Citera
2026-08-10, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, jag hatar Christian Peterson. I 18 år har Sanna Hill kämpat för sitt folk när nästan alla andra har svikit. Nu är hon nedbruten och mår troligtvis piss. Då väljer nationella personer att skriva förnedringsartiklar om henne där hon utmålas som en hora. Jag mår illa.
Chrille verkar ha något otalt med henne. Han lämnade väl Exakt24 och började köra sin egen grej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in