2026-08-09, 18:43
Medlem
FruKrokodils avatar
Inte snällt mot Lars att alltid ha på skor som är minst tre storlekar för stora.
Hanna skröt ju om att Lars har strl 26-27 redan för ett par månader sedan och det kan alla, utom Hanna själv, se att Lars inte har. Snarare storlek 23-24.
Ungen måste ju snubbla ovanligt ofta eller blir hon fortfarande buren/åker vagn hela tiden förutom när hon ska fotas för samarbeten?
Citera
2026-08-09, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Ja, vad är det där för lösning? Trodde syftet var att man inte ska se kläderna… två längder på sidan har ingen verkan.

De har dessutom satt tak-skenan för nära hyllsystemet, så om de mot förmodan skulle sätta gardin för hela så skulle det bukta ut av galjarna
Citera
2026-08-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
De har dessutom satt tak-skenan för nära hyllsystemet, så om de mot förmodan skulle sätta gardin för hela så skulle det bukta ut av galjarna
Hahaa ja pinsamt att hon är såå stolt över sitt projekt😅😅
Citera
2026-08-09, 20:07
Medlem
Kunde ju också satt en takskena för hörn så det åtminstone hade blivit bättre mellan fönster och garderob.....
Citera
2026-08-09, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Men för tusan!!! Fålla upp gardinerna åtminstone… man behöver inte ens kunna sy längre! Finns strykapå band! Men det är väl för jobbigt!
Ja eller hur! De kommer bli så skitiga/dammiga om de släpar i golvet sådär. Talar av egen erfarenhet.
Citera
2026-08-09, 22:45
Medlem
picklegirls avatar
Har köpt exakt likadana skor som Lars har på sig på senaste bilden. Till Hannas försvar är det en helt sjukt konstig modell på skorna. Dom sitter exakt likadant på mitt barn trots att jag köpt i rätt storlek. Skillnaden är väl att jag inte tar på mitt barn just dom skorna för det ser helt otroligt konstigt ut..
Citera
2026-08-10, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picklegirl
Har köpt exakt likadana skor som Lars har på sig på senaste bilden. Till Hannas försvar är det en helt sjukt konstig modell på skorna. Dom sitter exakt likadant på mitt barn trots att jag köpt i rätt storlek. Skillnaden är väl att jag inte tar på mitt barn just dom skorna för det ser helt otroligt konstigt ut..
Lars har också rosa tofflor som också är jättestora, så det har väl ingenting med modellen att göra
Citera
2026-08-10, 07:20
Medlem
picklegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Lars har också rosa tofflor som också är jättestora, så det har väl ingenting med modellen att göra

Eftersom det var just de turkosa skorna som diskuterades och inte de rosa tofflorna så tycker jag ändå det är relevant att påpeka modellen på skon. Hon gör mycket konstigt men i detta fallet är jag ganska säker på att hon inte köpt skor som är flera storlekar för stora. Det är däremot konstigt att man väljer att ändå ha på skorna på barnet, det kan omöjligt vara skönt att gå så (plus att det ser heltokigt ut).
Citera
2026-08-10, 10:11
Medlem
Var några dagar sen men har glömt skriva.. men var det någon mer än jag som reagerade på SL´s story om plastblommor? Kändes liiiite som en pik men jag kanske överanalyserar
Citera
2026-08-10, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Var några dagar sen men har glömt skriva.. men var det någon mer än jag som reagerade på SL´s story om plastblommor? Kändes liiiite som en pik men jag kanske överanalyserar
Såg den, upplevde den inte som en pik, mer som något hon inte är så förtjust i, men vad vet jag? Lite OT.
Undrar vad denna dag har att erbjuda från det theorinska hemmet? Är lekpalatset klart?
Citera
2026-08-10, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia

Jag tror att SL stör sig enormt på HT och att hon är sån kass ”influencer” jämfört med SL men tjänar betydligt mer osv. Det är givetvis bara vad jag tror men tycker man kan få en känsla.. vad jag inte förstår är hur SL kan kommentera HT med typ hjärtan ibland osv. Känns aldrig som HT skulle uppmärksamma henne tillbaka
Citera
2026-08-10, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Såg den, upplevde den inte som en pik, mer som något hon inte är så förtjust i, men vad vet jag? Lite OT.
Undrar vad denna dag har att erbjuda från det theorinska hemmet? Är lekpalatset klart?
Nu är det måndag och kebabens första jobbdag efter semestern. Hanna - total tystnad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in