2026-08-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Expose kontona på tiktok är bland de bästa jag sett. Är väldigt synd att de slutade.

Så mycket bakom kulisserna som man får gotta sig i!!
Citera
2026-08-09, 21:35
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumriken1808
Du förstörde ditt eget rykte genom att dela med dig av vrickade åsikter, och att någon visar upp att du betett dig illa eller sagt något dumt är inte mobbning kirk
Liksom, vad ska man exposa om det inte finns något att exposa? att snubben inte gillar keso? Finns en anledning till att de finns och det är att sprida fakta. Det är inte ens manipulerade bilder, allt finns.
Citera
2026-08-09, 22:03
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Liksom, vad ska man exposa om det inte finns något att exposa? att snubben inte gillar keso? Finns en anledning till att de finns och det är att sprida fakta. Det är inte ens manipulerade bilder, allt finns.
Med tanke jag minskad ned på "kontroversiella och vrickade" åsikter och videos så blir det mindre av det.

Radikal ungdom i mina dagar... sånt har väl alla sån period av "kontroversiella och vrickade" åsikter. Inklusive du.

Men man kan ju, som i today's measure, skylla ifrån sig att det är AI. Ifrågasätt autentisk meta publicerad inlägg som vi ser på skärmen. Det är 2026. Ha ha.
Citera
2026-08-09, 22:14
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Med tanke jag minskad ned på "kontroversiella och vrickade" åsikter och videos så blir det mindre av det.

Radikal ungdom i mina dagar... sånt har väl alla sån period av "kontroversiella och vrickade" åsikter. Inklusive du.

Men man kan ju, som i today's measure, skylla ifrån sig att det är AI. Ifrågasätt autentisk meta publicerad inlägg som vi ser på skärmen. Det är 2026. Ha ha.

Du anar inte hur många gånger jag läste om detta bror

fattar inte ett skit av vad du skriver
Citera
2026-08-09, 22:21
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator

han har nog börjat prova sig på rage bait content han kallar sig själv på "den tiden" för Radikal ungdom bror är knappa 23
Citera
2026-08-09, 22:30
Medlem
Citat:
Synd?! Du kanske inte förstår hur illa expose konton kan göra mot en. Det är ju mobbning och det var misskrediterande smutskastnings trakasserier som förstörde mitt rykte väldigt mycket för första gången. Det var ingen rolig period för mig då.

Spionage och underrättelseverksamhet, som du för övrigt vill legalisera. Sluta vara så skenhelig.
Citera
2026-08-09, 22:31
Medlem
0perators avatar
Citat:
han har nog börjat prova sig på rage bait content han kallar sig själv på "den tiden" för Radikal ungdom bror är knappa 23

Förra veckan är ”den tiden” precis haha
Citera
2026-08-10, 04:55
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Synd?! Du kanske inte förstår hur illa expose konton kan göra mot en. Det är ju mobbning och det var misskrediterande smutskastnings trakasserier som förstörde mitt rykte väldigt mycket för första gången. Det var ingen rolig period för mig då.

Gör man korkade saker som dig t ex så är exposé konton bra sanningen kommer alltid fram, glöm inte de.
Citera
2026-08-10, 05:15
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superlatens
Spionage och underrättelseverksamhet, som du för övrigt vill legalisera. Sluta vara så skenhelig.
Vad är för fel med det? Det händer så sällan i svensk historia.

Plus, jag står faktiskt för denna sak. Att legalisera spioneri och underrättelseverksamhet.
Senast redigerad av Kirk03Lind 2026-08-10 kl. 06:08.
Citera
2026-08-10, 05:17
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator

Okej, om jag säger såhär. Du kan också ha kontroversiella åsikter och värderingar. Men du må inte yttrar dig om det.
Citera
2026-08-10, 05:21
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Det var inte rage bait?
Citera
2026-08-10, 05:39
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:

Hur kan det vara "misskrediterande smutskastnings trakasserier" när allt de gjorde var att visa bilder på saker du själv skrivit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in