2026-06-06, 18:33
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Det vet inte du. Jag tog i kontakt med de, övertygade de om sen lämnade jag över lite papper och fick betalt, började först med min gymnasieklass för poetisk rättvisa.

Du vet INGET vad jag har.

Du ljuger. Allt det där svamlet existerar enbart i din fantasi.
Jag VET att du inte har någonting att erbjuda ryssen.

Spioneri är inget fantasibrott, det existerar på riktigt.
Men återigen, att DU skulle ha begått spioneri är en fantasi som enbart existerar i ditt huvud.
Citera
2026-06-06, 19:00
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Du ljuger. Allt det där svamlet existerar enbart i din fantasi.
Jag VET att du inte har någonting att erbjuda ryssen.

Spioneri är inget fantasibrott, det existerar på riktigt.
Men återigen, att DU skulle ha begått spioneri är en fantasi som enbart existerar i ditt huvud.
Jag ljuger inte och jag lever inte i fantasivärld återigen. Jag har begått det. Återigen, spioneri är det enda brott som är svårt att övertyga om att man ens har gjort det när man väl erkänner det. Det är därför jag har undkommit att bli åtalad än idag och lätt att fortsätta att ha lite små betalande ärenden åt en främmande aktör. Men, jag avslutade kontakten med ryssarna sommaren 2025. Fördelar med spioneri, du kommer lätt undan än våldtäkt och misshandel. Så funkar det.

Peyman Kia ljuger, han är ingen spion och folk tror i sin fantasi att han skulle vara spion. Han borde bli frisläppt!

Ja ja, jag har haft samma argument med alla som jag har sagt att jag har begått spioneri men det blir samma resultat som med dig. Otrolig värld.
Citera
2026-06-06, 19:44
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Jag ljuger inte och jag lever inte i fantasivärld återigen. Jag har begått det. Återigen, spioneri är det enda brott som är svårt att övertyga om att man ens har gjort det när man väl erkänner det. Det är därför jag har undkommit att bli åtalad än idag och lätt att fortsätta att ha lite små betalande ärenden åt en främmande aktör. Men, jag avslutade kontakten med ryssarna sommaren 2025. Fördelar med spioneri, du kommer lätt undan än våldtäkt och misshandel. Så funkar det.

Peyman Kia ljuger, han är ingen spion och folk tror i sin fantasi att han skulle vara spion. Han borde bli frisläppt!

Ja ja, jag har haft samma argument med alla som jag har sagt att jag har begått spioneri men det blir samma resultat som med dig. Otrolig värld.

I din fantasivärld så ljuger du kanske inte men här i den riktiga världen så ljuger du.
Bara det faktum att du sitter öppet på sociala medier och snackar om att du begått spioneri och så desperat försöker övertyga folk om det visar att du ljuger.

Du behöver verkligen komma tillbaka till verkligheten.
Citera
2026-06-06, 20:03
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
I din fantasivärld så ljuger du kanske inte men här i den riktiga världen så ljuger du.
Bara det faktum att du sitter öppet på sociala medier och snackar om att du begått spioneri och så desperat försöker övertyga folk om det visar att du ljuger.

Du behöver verkligen komma tillbaka till verkligheten.
Säg det till de som dömde Peyman Kia för spioneri. De behöver verkligen komma tillbaka till verkligheten och inse att Peyman Kia inte alls är spion och var under falska anklagelser.

Återigen, jag ljuger inte och jag lever inte I fantasivärld. Du förstår att allt detta kan vara till stor fördel? Att all lögn, desinformation och att vara mytoman om att man var spion kan vara bra täckmantel som leder till att misstankarna om spionage försvinner och man lägger inte mer energi på det som i sin tur bakom det kan fortsätta med spionage som en dimridå. Du måste förstå det psykologiska spelet, vilket som du inte uppenbarligen inte gör. Nåväl, det är något som är bortom eran förståelse och att det är för bra för att vara sant. En listig taktik.

Skulle du tror på om jag skulle erkänna att jag begått våldtäkt? Att det är fantasi och våldtäkt är bara påhitt?
Citera
2026-06-06, 20:10
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Återigen, jag ljuger inte och jag lever inte I fantasivärld. Du förstår att allt detta kan vara till stor fördel? Att all lögn, desinformation och att vara mytoman om att man var spion kan vara bra täckmantel som leder till att misstankarna om spionage försvinner och man lägger inte mer energi på det som i sin tur bakom det kan fortsätta med spionage som en dimridå. Du måste förstå det psykologiska spelet, vilket som du inte uppenbarligen inte gör. Nåväl, det är något som är bortom eran förståelse och att det är för bra för att vara sant. En listig taktik.

Skulle du tror på om jag skulle erkänna att jag begått våldtäkt? Att det är fantasi och våldtäkt är bara påhitt?

Det är uppenbart att du inte är riktigt frisk och lever i en fantasivärld där du är en spion, men du har aldrig varit och kommer aldrig bli en spion.

Visa upp lite konversationer med ryssen om du nu vill bli trodd.
Citera
2026-06-06, 20:51
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Det är uppenbart att du inte är riktigt frisk och lever i en fantasivärld där du är en spion, men du har aldrig varit och kommer aldrig bli en spion.

Visa upp lite konversationer med ryssen om du nu vill bli trodd.
"Frisk"... tänk vad man blir kallad för saker som inte tas på seriöst allvar. Dumbass.

Det skedde via telefon få gånger och så använde vi oss av så kallade "död brevlåda, alltså att jag lämnade papper och eller USB minne på en särskild gömd plats och senare hämtade "kuriren" upp det och förde det vidare. Förmodligen spelades de få samtalen in och det har sparats, det brukar de göra. Det enda jag har är fyra kvitton från olika datum från en täck firma som jag fick efter ryssarna mottog informationen. Vilken det är, är jag dessvärre förhindrad att säga att peka ut det företag som är cover för spionage. Sån hänsyn måste jag inställa mig i.

Men om du åtalar mig för spioneri eller rapporterar till Säkerhetspolisen så kommer jag lägga alla min kort på bordet. Your choice om det blir en ny spion affär efter kalla kriget i nuvarande Nato land.

Det finns tre saker i förmån i mitt läge som hjälper till i låg trovärdighet som täckmantel för mitt spionage handling: autism, stamning och ålder. Plus min personliga karaktäristiska personlighet. Alltså, allvarligt, ingen skulle tro att en sådan person som jag är gå till främmande makt tillhanda. Det argumentet köpte ryssarna. Det är långsiktigt planerat, som jag var med i den listiga taktiken med ryssarna. Ryssarna är rätt så konservativa i tänkande för ny spionage taktik. För att jag VET hur dagens samhälle reagerar mot spionage gentemot generationen från kalla kriget.

Hursomhelst, det är en del av att hålla på med den här taktiken. Framstå mig som lögnhals och mytoman, då blir man ju mindre orolig för att tas på seriöst allvar när man begår spionage handlingen. Men eftersom jag avvecklade kontakten med de förra sommaren så fortsätter jag med att ingen ska ta mig på allvar när jag väl ärligt erkänner. Jag må inte klara av universitetet officiellt, men jag är listig och intelligent att framstå påståenden som är för bra att bara sant så folk inte alls tror på.

Kalla mig vad du vill. Jag har fått nog att fortsätta argumentera med dig. Jag vill diskutera om något annat
Citera
2026-06-06, 20:59
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
"Frisk"... tänk vad man blir kallad för saker som inte tas på seriöst allvar.

Återigen så ljuger du. Du behöver verkligen söka hjälp för dina vanföreställningar.

Den enda personen som tror på ditt strunt är du själv.
Citera
2026-06-06, 21:07
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Återigen så ljuger du. Du behöver verkligen söka hjälp för dina vanföreställningar.

Och det är precis detta slags av metod som täckmantel som hjälper mig att inte än bli åtalad för spioneri. Det funkar på alla, otroligt. Lögn, vanföreställningar osv. Du, det har jag hört i fem år. Gäsp liksom.

Ja vi kan väl fråga Säkerhetspolisens som tar hand om spionage och dess lögner.
Senast redigerad av Kirk03Lind 2026-06-06 kl. 21:14.
Citera
2026-06-06, 21:07
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:

Om han berättar för sin tjej om detta och hon uppmuntrar detta så är de inte bra för varann. Min uppfattning är att hon är en super härlig tjej, men dessa fantasier måste få ett stopp. Låter som en aktiv psykos.
Citera
2026-06-06, 21:09
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Och det är precis detta slags av metod som täckmantel som hjälper mig att inte än bli åtalad för spioneri. Det funkar på alla, otroligt. Lögn, vanföreställningar osv. Du, det har jag hört i fem år. Gäsp liksom.

Ja vi kan väl fråga Säkerhetspolisens som tar hand om spionage och dess lögner.

Hörrudu, en sak till. Alla kvinnor som påstår sig ha blivit våldtagen av "misstänkta" män, lever de i sin fantasi och vanföreställningar att de har blivit det? För att alla män är ju oskyldiga. Jag tar i jämförelse med ett annat brott.
Fy fan vilken äcklig jämförelse. Usch.
Citera
2026-06-06, 21:16
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Fy fan vilken äcklig jämförelse. Usch.
Måste ju sätta lite färg på argumenten. Men där ser du! Helt annan inställning och uppfattning om våldtäkt än spioneri och DU TROR PÅ DET. Sök hjälp, du ljuger om det.
Citera
2026-06-06, 21:19
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Om han berättar för sin tjej om detta och hon uppmuntrar detta så är de inte bra för varann. Min uppfattning är att hon är en super härlig tjej, men dessa fantasier måste få ett stopp. Låter som en aktiv psykos.
De som fällde Peyman Kia var riktiga psykoser med sina vanföreställningar. De ljuger och framför falska anklagelser mot honom. Han ska släppas fri. Han ÄR ingen spion. Spioneri, ingen tror på sånt längre. Vi är inte liksom under kalla kriget längre. Trots att det finns en faktiskt lag om spioneri är illegalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in