Citat:
Ursprungligen postat av
Pruttgrotta
Det är uppenbart att du inte är riktigt frisk och lever i en fantasivärld där du är en spion, men du har aldrig varit och kommer aldrig bli en spion.
Visa upp lite konversationer med ryssen om du nu vill bli trodd.
"Frisk"... tänk vad man blir kallad för saker som inte tas på seriöst allvar. Dumbass.
Det skedde via telefon få gånger och så använde vi oss av så kallade "död brevlåda, alltså att jag lämnade papper och eller USB minne på en särskild gömd plats och senare hämtade "kuriren" upp det och förde det vidare. Förmodligen spelades de få samtalen in och det har sparats, det brukar de göra. Det enda jag har är fyra kvitton från olika datum från en täck firma som jag fick efter ryssarna mottog informationen. Vilken det är, är jag dessvärre förhindrad att säga att peka ut det företag som är cover för spionage. Sån hänsyn måste jag inställa mig i.
Men om du åtalar mig för spioneri eller rapporterar till Säkerhetspolisen så kommer jag lägga alla min kort på bordet. Your choice om det blir en ny spion affär efter kalla kriget i nuvarande Nato land.
Det finns tre saker i förmån i mitt läge som hjälper till i låg trovärdighet som täckmantel för mitt spionage handling: autism, stamning och ålder. Plus min personliga karaktäristiska personlighet. Alltså, allvarligt, ingen skulle tro att en sådan person som jag är gå till främmande makt tillhanda. Det argumentet köpte ryssarna. Det är långsiktigt planerat, som jag var med i den listiga taktiken med ryssarna. Ryssarna är rätt så konservativa i tänkande för ny spionage taktik. För att jag VET hur dagens samhälle reagerar mot spionage gentemot generationen från kalla kriget.
Hursomhelst, det är en del av att hålla på med den här taktiken. Framstå mig som lögnhals och mytoman, då blir man ju mindre orolig för att tas på seriöst allvar när man begår spionage handlingen. Men eftersom jag avvecklade kontakten med de förra sommaren så fortsätter jag med att ingen ska ta mig på allvar när jag väl ärligt erkänner. Jag må inte klara av universitetet officiellt, men jag är listig och intelligent att framstå påståenden som är för bra att bara sant så folk inte alls tror på.
Kalla mig vad du vill. Jag har fått nog att fortsätta argumentera med dig. Jag vill diskutera om något annat