2026-08-09, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det är en oskriven regel i fitness världen att man kniper käft. Sedan kommer Benjoo och pratar fritt om allt mellan himmel och jord. Det är nog oerhört provocerande. Hur ska de sälja sitt protein och alla piller som gjort dem hypotetiskt så biffiga? Det handlar nog främst om pengar gissar jag.

Vilka jävla töntar, dom hade tur att Benjoo visade dom nåd vid deras patetiska konfrontation

Så fort som Zigenaren har tagits hand om så står Atron töntarna näst på tur. Tror nog att Mr Big också har en gås att plocka med dessa grabbar
Citera
2026-08-10, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Vilka jävla töntar, dom hade tur att Benjoo visade dom nåd vid deras patetiska konfrontation

Så fort som Zigenaren har tagits hand om så står Atron töntarna näst på tur. Tror nog att Mr Big också har en gås att plocka med dessa grabbar

Det är inte så långt ifrån sanningen. I en video retade några barn honom efter träningen.
Då sa han något i stil med att han kunde spöa dom om han ville. Skulle vara guld om någon hittade den videon. Men det är väl som att hitta en nål i en höstack då han släppte en video varje dag i över ett år på den tiden.

Romern ligger nog lågt tills Benjoo lämnat landet är min bästa gissning.
Citera
2026-08-10, 01:45
Medlem
Citat:
Det är inte så långt ifrån sanningen. I en video retade några barn honom efter träningen.
Då sa han något i stil med att han kunde spöa dom om han ville. Skulle vara guld om någon hittade den videon. Men det är väl som att hitta en nål i en höstack då han släppte en video varje dag i över ett år på den tiden.

Romern ligger nog lågt tills Benjoo lämnat landet är min bästa gissning.

Benjoo kan nog sniffa fram honom

Tror strategin blir att köra lite good cop bad cop nu, dvs lägg över bollen hos Zigenaren nu, avvakta och se, betalar han? eller ska han ta upp jakten? Han har redan kartlagt dom och är redo att agera. Benjoo själv har erfarenhet och kunskap om hur det är att vara på rymmen, där har han en stor fördel nu.

Han vet hur Zigenaren tänker och vad hans nästa drag är. Så kan Benjoo ligga steget före honom.
Citera
2026-08-10, 01:49
Medlem
Citat:
Benjoo kan nog sniffa fram honom

Tror strategin blir att köra lite good cop bad cop nu, dvs lägg över bollen hos Zigenaren nu, avvakta och se, betalar han? eller ska han ta upp jakten? Han har redan kartlagt dom och är redo att agera. Benjoo själv har erfarenhet och kunskap om hur det är att vara på rymmen, där har han en stor fördel nu.

Han vet hur Zigenaren tänker och vad hans nästa drag är. Så kan Benjoo ligga steget före honom.

Ja bäst han passar sig för Benjoo. Kanske blir ett hästhuvud i sängen annars Gudfadern stajl.

Antagligen kommer inte Benjoo se röken av pengarna. Och det borde han förstå.
Citera
2026-08-10, 08:47
Medlem
Citat:
Ja jävligt töntigt att gå på Benjoo, det är ju nästan som att mobba en utvecklingsstörd dvärg förfan, slå uppåt, inte nedåt

Han Mackan eller fan han heter är väl 190cm typ, inte direkt en fair fight mot Benjoos 165cm
Men med Benjoos kontaktnät av galna pundare, anabola torskar och tunga ex kriminella så tycker man ju inte att några gym killar borde kunna mobba honom, varför samlar han inte ihop Benjoo gang och lär dessa människor som bråkar med honom en läxa dom sent kommer att glömma?
Utvecklingsrörd dvärg
Inte ens "Benjo gang" orkar med honom längre. Tro mig känner flera utav dom, inte Zeb dock. Nä det hade varit kul om han tog upp kontakten med Hampus igen, röka på, gå i affären handla munch och trycka hela käften full! Så kul när dom två snackar, Hampus brukar plocka ner Benjo på jorden rätt fort, Hampus är intelligentare med hästlängder!
Senast redigerad av Vemvadet 2026-08-10 kl. 08:52.
Citera
2026-08-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ja bäst han passar sig för Benjoo. Kanske blir ett hästhuvud i sängen annars Gudfadern stajl.

Antagligen kommer inte Benjoo se röken av pengarna. Och det borde han förstå.

Hästhuvud!
Citera
2026-08-10, 08:59
Medlem
Citat:

Hahaha du trollar roligt!
Benjo kommer inte ta tag i någon han är konflikträdd! Han har ingen som backar honom, möjligtvis lillebror. Nä jag hoppas att det receptet han va så lycklig över forts att stoppa honom från gym!

Edit: jag trollar honom i dm, låtsar jag vill köpa hans kurs, men endast om han kan hjälpa mig bli 10 cm längre! 🤣
Citera
2026-08-10, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet

Edit: jag trollar honom i dm, låtsar jag vill köpa hans kurs, men endast om han kan hjälpa mig bli 10 cm längre! 🤣

Hahahahaha
Citera
2026-08-10, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Hahahahaha
Ska jag läcka hans nr? Många vill nog hjälpa han att donera till gear, weed och prostituerade 🤣
Jag skickade 1kr till Tren
Citera
2026-08-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Ska jag läcka hans nr? Många vill nog hjälpa han att donera till gear, weed och prostituerade 🤣
Jag skickade 1kr till Tren

Hans nummer visas väl öppet på Merinfo till exempel? Han kanske har flera nummer .
Citera
2026-08-10, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Hans nummer visas väl öppet på Merinfo till exempel? Han kanske har flera nummer .
Vet inte detta va swich nr iaf.
För övrigt skrev han när vi chatta att han driver bolag
Citera
2026-08-10, 16:03
Medlem
Hela samtalet med Måns och rektorn oklippt:

https://youtu.be/c9XJ6P7UI6o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto