2026-08-09, 19:49
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumriken1808
Men va sa chefen kirken?
Not your business 😊
Citera
2026-08-09, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Blanda inte in mitt jobb, mitt fungerande privatliv i sånt här. Jag skulle inte kalla det för poetisk rättvisa.

om du inte var nazist så hade du inte haft impulser att skriva nazistiska grejer. skit ska skit ha. jag är förvånad att du fick behålla jobbet med tanke på den galla du spyr på twitter.
Citera
2026-08-09, 20:06
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
om du inte var nazist så hade du inte haft impulser att skriva nazistiska grejer. skit ska skit ha. jag är förvånad att du fick behålla jobbet med tanke på den galla du spyr på twitter.
Jag drar upp historiska jämförelser ofta för att bevisa min poäng, men det betyder inte att jag hyllar eller uppmanar till föregående ideologier och dåtida samhälls förhållanden.
Citera
2026-08-09, 20:11
Medlem
Citat:
Jag drar upp historiska jämförelser ofta för att bevisa min poäng, men det betyder inte att jag hyllar eller uppmanar till föregående ideologier och dåtida samhälls förhållanden.

och vad var din poäng?
Citera
2026-08-09, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugliiz
Man kan tro det, men allt jag sagt har Kirk själv lagt upp på twitter och tellonym. Började få upp honom någon gång under hans gymnasietid och blev nyfiken om varför han var ensam. Visst, han la inte ut tiktoks under denna tid som var mot hans fördel. Han brukade filma andra elever och det var någon incident där han tafsa på någons skinnjacka i korridoren. Men han gjorde mig ändå nyfiken.

Så med jämna mellanrum har jag kollat in vad Kirk gör på sistone och varenda gång jag går in blir jag mer och mer orolig. Från att vara en liten utfryst kille till att genuint tro att han är en spion som sålt sin klass.

Du fick mig att lägga en halv dag på att bläddra på hans gamla konton, och jävlar vilka grejer man delar med sig av online! Typ denna!! https://imgur.com/a/dj1KnpZ
Citera
2026-08-09, 20:39
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
och vad var din poäng?
Säkerheten.
Citera
2026-08-09, 20:40
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttiluringen
Du fick mig att lägga en halv dag på att bläddra på hans gamla konton, och jävlar vilka grejer man delar med sig av online! Typ denna!! https://imgur.com/a/dj1KnpZ
Kan tillägga en detalj att jag svarar inte längre på Tellonyms.
Citera
2026-08-09, 21:05
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttiluringen
Expose kontona på tiktok är bland de bästa jag sett. Är väldigt synd att de slutade.
Citera
2026-08-09, 21:23
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Expose kontona på tiktok är bland de bästa jag sett. Är väldigt synd att de slutade.
Synd?! Du kanske inte förstår hur illa expose konton kan göra mot en. Det är ju mobbning och det var misskrediterande smutskastnings trakasserier som förstörde mitt rykte väldigt mycket för första gången. Det var ingen rolig period för mig då.
Citera
2026-08-09, 21:28
Medlem
Citat:
Synd?! Du kanske inte förstår hur illa expose konton kan göra mot en. Det är ju mobbning och det var misskrediterande smutskastnings trakasserier som förstörde mitt rykte väldigt mycket för första gången. Det var ingen rolig period för mig då.
Du förstörde ditt eget rykte genom att dela med dig av vrickade åsikter, och att någon visar upp att du betett dig illa eller sagt något dumt är inte mobbning kirk
Citera
2026-08-09, 21:29
Medlem
Citat:
Säkerheten.

ok nazistfegis
Citera
2026-08-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
jag saknar dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in