2026-08-09, 17:32
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonCapo13
Jättebra faktiskt, hurså?
Nä, ville bara kolla läget. Just dropping by.

Jo, jag undrade en sak. Man kan inte skicka privat PM till dig än för du har inte varit på FB mer än 30 dagar och inte fler än 50 inlägg så jag får väl ta det här. Vad var det du skrev till min arbetsgivare? Och varför gjorde du det?

For the record, jag gick för långt. Jag blev impulsiv provocerad av vad som hände i Tyskland och jag gick för långt som jag ångrar mig och ber om ursäkt för. Jag hyllar inte nazismen. Det ska ni ha klart för er.
Citera
2026-08-09, 17:33
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Vette tusan om det är mobbning här inne. Vi utbyter lite information om dig bara. Tar du åt dig så logga ut härifrån. Du är inte så hård som du verkar.
Inte lagt märke till alla grova ord som de kallar mig för? Vad kallar du det om inte mobbning?
Citera
2026-08-09, 17:44
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind

Jo, jag undrade en sak. Man kan inte skicka privat PM till dig än för du har inte varit på FB mer än 30 dagar och inte fler än 50 inlägg så jag får väl ta det här. Vad var det du skrev till min arbetsgivare? Och varför gjorde du det?

For the record, jag gick för långt. Jag blev impulsiv provocerad av vad som hände i Tyskland och jag gick för långt som jag ångrar mig och ber om ursäkt för. Jag hyllar inte nazismen. Det ska ni ha klart för er.

Vad sa chefen på jobbet?
Citera
2026-08-09, 17:50
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Inte lagt märke till alla grova ord som de kallar mig för? Vad kallar du det om inte mobbning?

Du är en snöflinga. Varken jag eller modsen verkar ha sett något dåligt.
Citera
2026-08-09, 17:51
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:

Ja vi vill gärna veta vad chefen sa om dina bravader.
Citera
2026-08-09, 18:17
Medlem
Jävligt roligt att han blev avstängd en vecka och sekunden hans konto aktiverades igen så var det tillbaka till exakt samma sak som gjorde att han blev avstängd
Citera
2026-08-09, 18:20
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Jävligt roligt att han blev avstängd en vecka och sekunden hans konto aktiverades igen så var det tillbaka till exakt samma sak som gjorde att han blev avstängd
Ni tycker allt är roligt vad jag än yttrar mig.
Citera
2026-08-09, 18:25
Medlem
Citat:

Berätta vad chefen sa Kirk!! Snäääääälla?
Citera
2026-08-09, 18:29
Medlem
0perators avatar
Citat:

För att du säger så jävla klumpiga grejer
totalt spärrfri
Citera
2026-08-09, 19:33
Medlem
Citat:
Vad var det du skrev till min arbetsgivare? Och varför gjorde du det?

POETISK RÄTTVISA!!!!
Citera
2026-08-09, 19:43
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
POETISK RÄTTVISA!!!!
Blanda inte in mitt jobb, mitt fungerande privatliv i sånt här. Jag skulle inte kalla det för poetisk rättvisa.
Citera
2026-08-09, 19:46
Medlem
Citat:
Blanda inte in mitt jobb, mitt fungerande privatliv i sånt här. Jag skulle inte kalla det för poetisk rättvisa.
Men va sa chefen kirken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in