Citat:
Ursprungligen postat av
Abetterworld
1. Allt som DN publicerar anser jag enbart värt att tolka en MENA:its röv med. Nej, seriöst, jag ger inte deras opinionsmätningar något större värde. Det som HAR märkts i mätningar är att a) unga kvinnor överlag går vänster medan b) unga män övervägande går höger, och nu talar jag om svenskar.
2. Det som däremot spelar roll är att man a) tillåter personer med uppehållstillstånd få rösta i kommun och regionalval och släpper man då in 100 000 personer varje år så säger det sig självt att man ändrar det demografiska underlaget för olika partier. Vilka som gynnas av att muslimska analfabeter med IQ < 80 gärna röstar S, V eller Mp i syfte att få pengar.
3. Palme var FULLT införstådd med invandringens konsekvenser, d.v.s. att det påverkar demografin och det politiska valet. Därför bad han dåvarande GD för Statens Invandrarverk i början av 70-talet att utreda hur migranter röstar. När denne återkom medgav han att de övervägande röstade S. DET var början på dödsstöten för Sverige, för då insåg ju S att här fanns en outsinlig källa av väljare att hämta.
4. Har unga förstått att deras framtid kan bli fullkomligt förstörd p.g.a. invandringen. Jag tror tyvärr inte att alla ännu har den erfarenheten, det politiska intresset eller har läst allt material och bildat sig en mer "realistisk" uppfattningen utan de är mer idealistiskt styrda och tror att allt de har lärt sig på Samhällskunskapen är en realistisk bild av samhället. Fråga samma person igen, 20 år senare, så blir det intressant att se hur svaret förhåller sig till det svar de nu gav!
Du har så rätt.
Snart är Sverige ett helt annat land. En hel del invandrare och svenska kortsiktiga dumbommar älskar säkert det. Vi skänker bort vårt arv, blir till slut en liten minoritet i vårt eget enda hemland och allt blir väldigt annorlunda.
Mer maffia, mer islam, mer korruption, kaos, smutsigt och hårt.
Det är om inte annat lite sorgligt och önskar inte kommande generationer det men de kommer kanske att tycka om det för att de är vana vid det.
Själv tycker jag att det är dumt att skänka bort allt man har, allt som är uppbyggt och själv hamna på botten i en tvångskultur.