2026-08-08, 16:32
Medlem
0perators avatar
https://x.com/lind_kirk/status/2086061475358019938?s=46

Svar till Blueebird inlägg #1266 :

Krismöte innan jag kom till Miun? Att de var rädda för en ytterligare skandal? Det låter som om jag vore en inhemsk säkerhetspolitisk fråga hos skolor. Är jag verkligen så farlig efter Teamveckan-20? Varför inte prata direkt med mig?

Hahahahahahaha
Från noll till hundra på en gång
Citera
2026-08-08, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Tråkiga nyheter, avstängningen går ut imorgon, så nu har han börjat svara på twitter igen

I väntan på vad vi alla trodde var idag då avstängningen skulle hävas så var han ju knäpptyst på twitter. Nu var det som att någon vred på kramen igen hahah
Citera
2026-08-08, 21:08
Medlem
Han visade idag sina ovårdade fötter på X igen
Citera
2026-08-08, 21:28
Medlem
BestOfSektens avatar
Det har varit knäpptyst på tiktoken kring allt detta Nästan som att han tror att det inte går att söka på hans namn och hitta alla sociala medier i ett svep
Citera
2026-08-08, 22:34
Medlem
Det känns som att han inte fattar att det han lägger ut under sitt eget namn på internet, kan få konsekvenser för honom i verkligheten.
Citera
2026-08-09, 03:20
Medlem
Hej på er! Har läst igenom tråden nu och följt med i ”Kirks lore” under några år och märkte att det var lite frågor om Johanna och hur deras relation ser ut.

Johanna och Kirk träffades i mellan/högstadiet och de blev tillsammans. Någon gång under denna tid var Kirk otrogen mot henne. De gjorde slut och fann varandra igen under gymnasiet. Det har ju kommit ut att han vänta på en fiktiv tjej vid tågstationen, men detta ser inte Kirk som otrohet.

När det väl kommer till Johanna så verkar hon vara relativt sund i jämförelse med Kirk. Hon har bland annat tidigare gått pridetåget som han själv ståtligt fotograferat. Hon verkar också vara totalt emot Trump. Kirk funderade på att beställa en ”MAGA” keps, varpå Johanna la ett ultimatum, deras relation eller kepsen. Lyssnade han på henne direkt? Nej, han gick till twitter och undrade om det var en rimlig reaktion.

Någon nämnde att Kirk inte närvarade på insparkningen eftersom folk drack, han låter inte Johanna dricka. En fullvuxen kvinna måste be han om lov och det är endast cider som är godkänt.

Om det är något som ni tycker är oklart i Kirks historia så kanske jag kan hjälpa :-)
Citera
2026-08-09, 03:29
Medlem
Vill även tillägga att inlägget där han hyllar 40-talets Tyskland inte är det första. Han har under flera tillfällen tweetat gott om ”Mr.H”…

https://imgur.com/a/l1fSUqO
Citera
2026-08-09, 04:39
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugliiz
Hej på er! Har läst igenom tråden nu och följt med i ”Kirks lore” under några år och märkte att det var lite frågor om Johanna och hur deras relation ser ut.

Johanna och Kirk träffades i mellan/högstadiet och de blev tillsammans. Någon gång under denna tid var Kirk otrogen mot henne. De gjorde slut och fann varandra igen under gymnasiet. Det har ju kommit ut att han vänta på en fiktiv tjej vid tågstationen, men detta ser inte Kirk som otrohet.

När det väl kommer till Johanna så verkar hon vara relativt sund i jämförelse med Kirk. Hon har bland annat tidigare gått pridetåget som han själv ståtligt fotograferat. Hon verkar också vara totalt emot Trump. Kirk funderade på att beställa en ”MAGA” keps, varpå Johanna la ett ultimatum, deras relation eller kepsen. Lyssnade han på henne direkt? Nej, han gick till twitter och undrade om det var en rimlig reaktion.

Någon nämnde att Kirk inte närvarade på insparkningen eftersom folk drack, han låter inte Johanna dricka. En fullvuxen kvinna måste be han om lov och det är endast cider som är godkänt.

Om det är något som ni tycker är oklart i Kirks historia så kanske jag kan hjälpa :-)
Låter som du har närhet till någon av dem? Förtydlingarna uppskattas!
Citera
2026-08-09, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Låter som du har närhet till någon av dem? Förtydlingarna uppskattas!

Man kan tro det, men allt jag sagt har Kirk själv lagt upp på twitter och tellonym. Började få upp honom någon gång under hans gymnasietid och blev nyfiken om varför han var ensam. Visst, han la inte ut tiktoks under denna tid som var mot hans fördel. Han brukade filma andra elever och det var någon incident där han tafsa på någons skinnjacka i korridoren. Men han gjorde mig ändå nyfiken.

Så med jämna mellanrum har jag kollat in vad Kirk gör på sistone och varenda gång jag går in blir jag mer och mer orolig. Från att vara en liten utfryst kille till att genuint tro att han är en spion som sålt sin klass.
Citera
2026-08-09, 11:02
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Nej, jag hittade inga kreatörer vid Drottninggatan hela dagen igår heller.

Det var många kreatörer på Drottninggatan, men dom höll sig undan dig då du så snällt talat om att du skulle stalka dem. TikTok är dessutom officiell sponsor av Pride sedan 2023 och du var inte ens inbjuden till den unika clubfesten för kreatörer säger en hel del om hur "stor" du är i TikTok världen. 🫠

Nä du får nog köra kakor resten av livet, å andra sidan är ju kakmonstret i mupparna en skön figur påminner lite om dig faktiskt....
Citera
2026-08-09, 13:06
Medlem
bigdickricks avatar
Är vår bror kirk tillbaka i tråden än?
Citera
2026-08-09, 13:26
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Är vår bror kirk tillbaka i tråden än?