2026-08-09, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Om det är en musiker eller hästtjej så är det enbart pengarskull

Menar du att musik och hästintresse skulle vara dom enda kostsamma intressena?
Citera
2026-08-09, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Är ett sånt förhållande normalt idag? Jag tänker att det måste vara något allvarligt fel på tjejen som vill vara tillsammans med en så mycket äldre.

Nej, det är inte vanligt att 19-åringar är ihop med 34-åringar. Men båda är vuxna och är de kära, så är väl det fint! Men risken är stor att det inte kommer hålla. De är med hög sannolikhet på väldigt olika platser i livet. Han kanske snart vill bilda familj och hon är förmodligen inte redo riktigt ännu för det, i synnerhet inte med en 15 år äldre man. Det är väl det som kan ställa till det!
Citera
2026-08-09, 09:50
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Är ett sånt förhållande normalt idag? Jag tänker att det måste vara något allvarligt fel på tjejen som vill vara tillsammans med en så mycket äldre.
Nej, det är inte normalt i betydelsen att det är vanligt förekommande. Men samtidigt skulle jag inte ha några problem med att se en mogen nittonårig leva tillsammans med en mogen 34-åring. Det finns många som redan som unga vet vad de vill ha ut av livet, och ser då en yngre kvinna att en äldre (inte gammal) man kan ge henne detta vad är bekymret? Alla nittonårigar vill inte vara ute och supa på helgerna eller lägga kvällarna på Instagram eller gymmet.
Citera
2026-08-09, 10:16
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Jag lovar att tjejer som dejtar äldre män nästan alltid har mer skinn på näsan än de som bara vågar dejta jämnåriga. Det gäller även de som levat i bara 19 år.

Men nu var det inte fråga om tjejen, utan om den 34-åriga "man" som inte klarar av sina jämnåriga "tjejer".
Citera
2026-08-09, 10:18
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:

Det är väl knappast extremt eller vaddå menar du??
Citera
2026-08-09, 10:22
Avstängd
vichy6s avatar
Han är gammal och kanske ful.
Citera
2026-08-09, 10:27
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Så.länge kärleken flödar och de fungerar
för par med hög åldersspann mellan paren,
så är det upp till paren.

Inget fel alls!!!

Vart tycker du gränsen är?
3-5 år???
Citera
2026-08-09, 11:08
Medlem
Rent statistiskt är det säkert ovanligt att sådana förhållanden håller i längden, men att 19-åriga tjejer inte skulle dras till lite äldre killar, hur vanligt som helst. Finns ju de som stadgar sig tidigt och vill ha barn tidigt. Det är ju inte åldern man faller för, om rätt person har ”fel” ålder blir det ju inte mindre rätt för det. Men kan tänka mig att de flesta skulle föredra att de var mer jämngamla, men aldrig skulle avstå från varandra för det. Allra minst på grund av inskränkta personer som inte har med saken att göra..
Citera
2026-08-09, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
19 och 34 fan inget fel alls! Vad har du för probs med det. Avis eller?

Jag menar 19 och thaifru och 55 då kanske man kan orda litet om saken.
Är väl iofs lättare att som 55 åring att få en svensk wt på 17-18 år, de är fattiga och korkade men vem fan vill ha en sådan
Citera
2026-08-09, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Är väl iofs lättare att som 55 åring att få en svensk wt på 17-18 år, de är fattiga och korkade men vem fan vill ha en sådan
Hur många sådana har du träffat?
Citera
2026-08-09, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Hur många sådana har du träffat?
Umgås inte med wt
Citera
2026-08-09, 11:16
Medlem
Citat: