Citat:
Det där är bara någon idiotisk regel du har hittat på. Det är alltid någon som är mer kär än den andra. Vill man inte bli sårad får man själv ta ansvar och undvika att ligga med någon om man inte vet att den personen är kär i en.
Men jag vet att du aldrig tycker att kvinnor ska behöva ta ansvar för någonting. Det är bara män som är ansvariga för allt enligt dig.
Men jag vet att du aldrig tycker att kvinnor ska behöva ta ansvar för någonting. Det är bara män som är ansvariga för allt enligt dig.
Att vara mer kär är en sak, då är ju ändå båda kära och då kan man ju ligga med varandra. Men att inte vara kär alls och ligga med den som är kär, är fult gjort.
Nja nu har du som vanligt felaktiga fördomar om mig, jag vet ju om en kvinna som i min ungdom låg med en ung man som var väldigt kär i henne. Hon var inte kär i honom. Jag tyckte rejält illa om det! Hon utnyttjade hans kärlekskänslor för sex! Det är svårt för den som är kär att "ta ansvar" = hålla sig borta från den som inte är kär... Den som är kär kommer alltid vilja ha de kaksmulor den kan få... Så det är faktiskt den person som inte är kär som har ett ansvar att låta bli att ligga med den som är kär. (Nu slutade det dock lyckligt i deras fall. Hon blev till slut kär ändå och de blev ett seriöst par. Men under de månader hon utnyttjade honom... Jävligt illa! Det sa jag till henne också. Vad jag tyckte om att hon utnyttjade honom. Hon är dock den enda kvinna jag känner till som har betett sig så...)
Och TS skulle ha hållit sig borta från den här tjejen som var kär i honom! Har man empatisk förmåga, så gör man det!
Nope. Jag är inte din typ (jag är smart och ser medioker ut. Och du vill ju ha dumma människor som ser bra ut). Och du är inte min typ. Så glöm det.