Citat:
Ursprungligen postat av
skogs08
Håller med om att den där bilträffen spårat ur rejält.
Men blir samtidigt lite förbannad på den där poliskvinnan som säger ”ska skattebetalare tvingas betala för detta”. Vilka tror hon kör och sitter i bilarna? Samtliga turister från Tyskland och Finland eller?
Låter mer som att hon tycker det var jobbigt att lyfta arslet och behöva jobba lite för en gångs skull.
Jag kan hålla med .Eviga gnället att det är Medborgaren som är Problemet . Det är också så att om Snuten inte reser dit så Kostar det inget för skattebetalaren.
Nu har jag inte varit där men på andra ställen Visst det kanske dricks en grogg för mycket / Någon åker på en snyting
Någon blir klämd på tuttarna Då jä ar anamma är det uppmarsch som vore det landstigningen Normandie andra världskriget
Fotbolls matcher jä. a massa snutar .Andra arrangemang helikoptrar non stop i luften . vad vet vem.
Det blir ju dyrt Någon slags övervaknings samhälle DDR Style .Jag tror inte det spårar ur om snuten jobbar med annat skulle det spåra ur då kan man resa fram.
Jag tror det är fel väg visst är det underåriga och det är för mycket trassel då kan man skeppa in ngn i finkan osv
Som det alltid har varit
Men så fort något skall hända tar snuten över .. Det förstör .
Tycker man det är för mycket röj där så vet man detta innan --det har varit känt kanske i 50 år att Rättvik Midsommar det är inget " Familjevent "