Citat:
Ursprungligen postat av
alicia66
Jag är din kristen idiot.
Min kristna idiot, du är inte en riktig svensk. Svenskarna tror möjligtvis på asatron, eller håller inte på med religioner alls.
Citat:
Muslimer tor inte att Jesus dogmen de tror också kom Jesus genom jungfrufödsel din obildade satan. Det avser Jungfru Maria jo.
Fel, inte enligt konsensus bland religionsforskare. Men du tar all din fakta från Iran och Qatar-sponsrade propagandakanaler på Rumble...
Citat:
väl att det var Talmud som upp fan dom olika könen och det var en Jude som utförde den första trans operation
Öppnar man ögonen och granskar 1000 slumpvalda queer-aktivister så kommer 995 av dem att vara "ariska" (den siste är kanske någon sorts glädjebög från Afrika nånstans).
Men ändå påstår du att JUDARNA på något magiskt sätt bär ansvaret?
Citat:
Det var dom perversa böckerna böckerna Hitler brände.
Så ditt enda bevis på att det är JUDARNA som ligger bakom dagens queer-ideologi, är några böcker som brändes på en gata för hundra fucking år sedan? Normalt...
Citat:
Ingen slump att Judarna blivit hatade genom alla tider.
Ni muslimer lever i flock, tror på gudar, alla livets glädjeämnen är förbjudna för er förutom sånt som gagnar en gud som inte finns. Ni lever på bidrag och kriminalitet. Judarna däremot är precis tvärtom - flitiga, studerar så de kan få bra jobb. De är bra och ärliga att ha att göra med. De kan dessutom stava, till skillnad från "vissa andra".
Citat:
Tex Aron säger helt ogenerat att Judar mördar inga oskyldiga. Då är man en vidrig psykopat.
Man är psykopat om man inte mördar oskyldiga? Då är jag stolt psykopat!
Må era "barn" bli "folkmördade"! (Muslimspråk för "hej, jag förstärker min s.k. heder genom att skaffa många barn så att jag kan avvara några att bli martyrer")