2026-08-08, 21:25
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Jag *roade mig med att se 494 konfrontationen igen.

Idiotpedofilen är en veritabel citatmaskin, faktiskt snäppet värre/bättre än Hank 292 eller tusan man nu skall benämna saker.

Även om det har gått viss tid behöver den här göken att få lite mer tid i rampljuset

"Du heter Sara, eller Hur?"
" Är ni människor, jag är människa "
"Ni kan klippa det som ni vill"
"Såhär är det, jag ville träffa er"
"Jag är.medveten om vad som händer"
"Ibland är man sjuk på flera sätt höll jag på att säga"
"Jag visste ju att det var ni"
"personer som är barn har också en sexualitet som dom har rätt till"
"Jag tänker inte hänga mig "
"Det här kommer att bli värdefullt att ha på band"
"Jag kommer att dela med mig av det här"

Och pricken över i:et

"Patrik Sjöberg hur långt har du sjunkit från det att du hoppade så högt"

Med andra ord - Gädda 494 "Journalisten" förtjänar mer rampljus, han (hen) är lätt en av topp 15 bögpedofilergrisar i min bok

https://dumpen.se/2024/10/13/journalisten-napp-494-stockholm/
"Får man något skit på kroken då är det fel, då fiskar man inte, får man en för liten fisk på kroken så släpper man den"
Det är alltid lika kul att höra 494 säga så lol
Citera
2026-08-08, 21:37
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
"Får man något skit på kroken då är det fel, då fiskar man inte, får man en för liten fisk på kroken så släpper man den"

Helt rätt

494 förtjänar en uppdatering
Något säger mig att han är trött efter en Pridevecka, men snart kanske han orkar "göra klart sitt reportage" som han pratade om förut
Citera
2026-08-08, 21:51
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Helt rätt

Något säger mig att han är trött efter en Pridevecka, men snart kanske han orkar "göra klart sitt reportage" som han pratade om förut

494 *journalisten.

"Men om vi hade en relation är det många som skulle tycka det var fel"

Till en 13 årig pojke.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/09/IMG_9453.png
Citera
2026-08-08, 21:52
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Helt rätt

Ja, juste "reportaget" skulle han göra men det har inte kommit på snart 2 år. Kanske för att det inte finns något att skriva om då eftersom alla bevis talar emot honom lol
Citera
2026-08-08, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
#810 är en äldre Svensk man, som enligt sina uppgifter i loggen finns kring Orust. Han kör truck ibland, 54 år (ser ut som jerky i ansiktet). Liknande gubbar brukar identifieras ganska snabbt, men Dumpen har inte fått ID. Måste indikera att han lever mycket ensamt och isolerat. Inga kollegor, ingen familj.

Hur ska vi identifiera gubben? #810
Är tydligen identifierad nu 👍🏻
Citera
2026-08-08, 22:20
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Nej det där är inte jag. Jag kommer tillbaka i slutet av september. Då har jag ny information om Katkinky, Pappastor, Naughtysanta och Hank.

Kul att ta del av de nya fynden!

När vi ändå snackar om Hänk. Vems sammanbrott tycker du är mest roande? Hänks eller Katkinky?
Citera
2026-08-08, 22:35
Medlem
SegerHelg88s avatar
#809 Ser ut som han gillar dansband. Antar det är den musiken han vill knulla, runka och spruta till. Tänk er, han runkar i takt med "de sista ljuva åren".

Han bestämde sig för åka ned i landet för knulla lite? Han måste ha gjort det förr.

#810 Klassikern: "jag har inte gjort nånting"™. Hans nakenbild påminner mig om när en polare ritade en kuk på mumintrollet. Samma bleka former.
Senast redigerad av SegerHelg88 2026-08-08 kl. 22:41.
Citera
2026-08-08, 23:07
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
#809 Ser ut som han gillar dansband. Antar det är den musiken han vill knulla, runka och spruta till. Tänk er, han runkar i takt med "de sista ljuva åren".

Han bestämde sig för åka ned i landet för knulla lite? Han måste ha gjort det förr.

#810 Klassikern: "jag har inte gjort nånting"™. Hans nakenbild påminner mig om när en polare ritade en kuk på mumintrollet. Samma bleka former.
Precis ingen som har hamnat på Dumpen har gjort något lol 1-810
Citera
2026-08-08, 23:11
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ja, juste "reportaget" skulle han göra men det har inte kommit på snart 2 år. Kanske för att det inte finns något att skriva om då eftersom alla bevis talar emot honom lol

Ja det blev inte så mycket "reportage"

Tror att han jobbade som journalist för "dövstumblinda" föreningen men inte helt säker
(Ja,jag raljerade såklart)

Oavsett är pedofilen värd mer uppmärksamhet när det nu ändå gått ett tag.
Citera
2026-08-08, 23:48
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Är tydligen identifierad nu 👍🏻

Mmmhhh och när kan informationen tänkas komma ut....
Citera
2026-08-09, 02:47
Medlem
Wotans avatar
Citat:

Underbart, dessutom den andra gäddan med direkt/indirekt kontakt med transtidningen ETC. Hoppas att han aldrig får ett journalistjobb mer.
Citera
2026-08-09, 02:54
Medlem
Wotans avatar
Citat:

"Tycker ni att jag förtjänar att dö?". Ja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in