2026-07-22, 10:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Extremt inkonsekventa åsikter har korkskallen också. Ena stunden skriver han högtravande inlägg om hur dumpen och dess bulvaner(han borde verkligen googla ordet bulvan) begår lagbrott genom förtal och förolämpningsbrott och i nästa inlägg sitter han själv och listar Sara och Patriks brottsregister och kallar dom cancerkortet, kokainhoran och peddopappa Patrik 😁
Riktig psykosblogg.
Ja, man får anta att följarskaran som kan ta sådan här rappakalja på allvar är försvinnande liten. Dom få följare (som inte är hans egna hittepå-följare) han eventuellt har måste befinna sej på ungefär samma nivå av tänkande som han själv om dom tror på svamlet. Gissar att dom känner en stark gemenskap, förenade i en härlig grupp-psykos. #588
Citera
2026-07-22, 12:26
Medlem
Är det någon här som vet om raketis faktiskt var såhär innan han blev uppfiskad, eller kortslöt Dumpens avslöjande hans hjärna och gjorde honom psykiskt sjuk?
Citera
2026-07-22, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Är det någon här som vet om raketis faktiskt var såhär innan han blev uppfiskad, eller kortslöt Dumpens avslöjande hans hjärna och gjorde honom psykiskt sjuk?
Jag är från samma stad som honom. Jag och en vän brukade prata med honom ganska ofta när vi var inne på Hemmakväll, där han jobbade. Han var alltid extremt trevlig och social. Det känns väldigt obehagligt i efterhand, särskilt eftersom butiken låg precis bredvid en skola som jag själv gick på. Många barn brukade gå in där och handla på rasterna.
Citera
2026-07-22, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paperboy00
Jag är från samma stad som honom. Jag och en vän brukade prata med honom ganska ofta när vi var inne på Hemmakväll, där han jobbade. Han var alltid extremt trevlig och social. Det känns väldigt obehagligt i efterhand, särskilt eftersom butiken låg precis bredvid en skola som jag själv gick på. Många barn brukade gå in där och handla på rasterna.

Fyfan, men spela trevlig är ju oftast galningars paradgren ironiskt nog
Citera
2026-07-22, 12:58
Medlem
Citat:
Kan bara anta att han faktiskt blev galen efter dumpen avslöja honom. Han verkar prata med sig själv från olika konton på instagram, alla skriver likadant.
Citera
2026-07-22, 12:59
Medlem
Citat:

Citat:
Kan bara anta att han faktiskt blev galen efter dumpen avslöja honom. Han verkar prata med sig själv från olika konton på instagram, alla skriver likadant.

Nummer..?
Citera
2026-07-22, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Nummer..?
Citera
2026-07-22, 13:03
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Jag kan ha fel, men när psyket börjar tippa åt det sjuka hållet är det inte ovanligt med extremt trevlig, manipulation, och pedanta. Extremt städat och allting har sin plats. Sådär sjukligt perfekt. Det är en red flag.
Citera
2026-07-22, 13:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Intressant fråga. Man får väl anta att hans förmåga till sådana här stolligheter ligger i själva personligheten. Han kanske inte har hamnat i någon riktigt påfrestande situation tidigare som triggat igång det. Det hade varit intressant att få veta hur han handskats med andra upplevda oförrätter genom åren. Har han jagat någon lärare till världens ände pga att denne gjort en "felbedömning" av hans skolresultat och därmed gett honom lägre betyg? Har han fått "felaktiga" parkeringsböter som han försökt få ogiltigförklarade ända upp till högsta juridiska instans? Eller har han bara obekymrat gått vidare ända tills Dumpen dök upp och avslöjade honom och utbrottet var ett faktum? #588
Citera
2026-07-22, 13:07
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Vet du vad han gör på dagarna nu? Jag tillhör dom som tycker och hoppas gäddorna tar sig i kragen och knegar vidare, istället för är en kostnad för alla. Finns ju gott om alternativa jobb, markjobb, industri osv.

Men att han jobbade bredvid en skola är rätt intetsägande. Vad hade kunnat hända då? Stoppa ner en unge i en sopsäck? Det är ju inte riktigt så dom jobbar, spelar väl ingen roll om du är granne med Hemmakväll eller 30 mil bort, då det sker online allt snack. Tror inte dessa herrar är speciellt handlingskraftiga irl.

Då är det nog värre att gå omkring i valfri förort 00:30.
Citera
2026-07-22, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Vet du vad han gör på dagarna nu? Jag tillhör dom som tycker och hoppas gäddorna tar sig i kragen och knegar vidare, istället för är en kostnad för alla. Finns ju gott om alternativa jobb, markjobb, industri osv.

Men att han jobbade bredvid en skola är rätt intetsägande. Vad hade kunnat hända då? Stoppa ner en unge i en sopsäck? Det är ju inte riktigt så dom jobbar, spelar väl ingen roll om du är granne med Hemmakväll eller 30 mil bort, då det sker online allt snack. Tror inte dessa herrar är speciellt handlingskraftiga irl.

Då är det nog värre att gå omkring i valfri förort 00:30.
Han fick sparken från Hemmakväll, men det är allt jag vet om hans jobbsituation (han var butikschef där). Jag tror absolut inte att han kidnappade eller gjorde något mot barnen, men tanken på att han kanske fantiserade om dem, vilket känns ganska sannolikt med tanke på vad som avslöjades, äcklar mig.
Citera
2026-07-22, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TodayForever
Känner ändå lite ömhet för #803 får jag säga. Ensam kille som sitter och tittar på linjär-tv och dansar linedance. Visst gör han fel som möter upp en 13-årig tjej sådär, men det känns ändå som att det är fiskaren som driver på med fjortissnacket om cigg och frågar om sex.

Men givet är det ju sex han hoppas på.
För att förtydliga så är det ALDRIG synd om gäddorna, oavsett om de är unga eller gamla utan det är synd om barnen så varför ska barnen alltid hamna åt sidan när de blir utsatta? Jag fattar inte det.
Gädda #1-803
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in