2026-08-08, 11:00
Medlem
Hon sitter i senaste videon och skryter om att hon inte förringat familj, vänner, djur och partner pga sin sjukdom och klappar sig på axeln. Som att man kan välja det när man är riktigt sjuk. Fy fan vad jag tar alla vid mig…
Citera
2026-08-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Hon sitter i senaste videon och skryter om att hon inte förringat familj, vänner, djur och partner pga sin sjukdom och klappar sig på axeln. Som att man kan välja det när man är riktigt sjuk. Fy fan vad jag tar alla vid mig…
Luta dig tillbaka och njut när karma tar henne.
Citera
2026-08-08, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jahopp då var det dax att vara manisk igen 🤦🏼‍♀️

Precis vad jag tänkte... 🙄
Citera
2026-08-08, 22:33
Medlem
Tycker hon är extra svullen i ansiktet i dag. Man ser det extra tydligt 3-4 minuter in i vloggen. Man kan få svullet ansikte av njurproblem...... Vad orsakar problem med njurarna? Jo alkohol. Njurproblem ger klåda......

Hon sa att hon har gått ner i vikt. Fast hon vill inte prata om det för det kan trigga folk 🤣 Hon ser mer och mer ut som en Michelin gubbe.

Triggar det inte folk när hon håller på med sin fasta?!! I vilken omgång är det ? 750 gången?!! Hon fick ju Borka med på den skiten också. Inte undra på att den snubben drog. Var ju lite vett i honom. Få se hur länge Stefan stannar. Någon som hört nåt om Stefan och huset? Märkligt tyst om det sen de var där och hetsstädade. Kanske blev problem med försäljningen.

Hon orkar mindre och mindre ha loppisen öppen. Hon får väl ut och öppna den när det har slutat och regnar! Herregud. Hon har väl inte fått mycket sålt och ger säkert upp nu.

Hon kan inte vara ute i solen nu, inte bra för hennes hud. Hon har ju bara pressat i solen i flera timmar varje dag hela sommaren.....
Senast redigerad av Stoltmamma26 2026-08-08 kl. 22:37.
Citera
2026-08-08, 23:28
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Tycker hon är extra svullen i ansiktet i dag. Man ser det extra tydligt 3-4 minuter in i vloggen. Man kan få svullet ansikte av njurproblem...... Vad orsakar problem med njurarna? Jo alkohol. Njurproblem ger klåda......

Hon sa att hon har gått ner i vikt. Fast hon vill inte prata om det för det kan trigga folk 🤣 Hon ser mer och mer ut som en Michelin gubbe.

Triggar det inte folk när hon håller på med sin fasta?!! I vilken omgång är det ? 750 gången?!! Hon fick ju Borka med på den skiten också. Inte undra på att den snubben drog. Var ju lite vett i honom. Få se hur länge Stefan stannar. Någon som hört nåt om Stefan och huset? Märkligt tyst om det sen de var där och hetsstädade. Kanske blev problem med försäljningen.

Hon orkar mindre och mindre ha loppisen öppen. Hon får väl ut och öppna den när det har slutat och regnar! Herregud. Hon har väl inte fått mycket sålt och ger säkert upp nu.

Hon kan inte vara ute i solen nu, inte bra för hennes hud. Hon har ju bara pressat i solen i flera timmar varje dag hela sommaren.....
Gått ner i vikt har hon också nu säger hon. Det är ju bara vätska man tappar när man fastar och den första tiden när man bantar. Ska bli intressant och se vad hon tänkt äta efter fastan. Hon är ju iaf beslutsam när hon fastar.
Frisk har hon blivit iaf. Skönt det iaf 😊👌
Citera
2026-08-09, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Gått ner i vikt har hon också nu säger hon. Det är ju bara vätska man tappar när man fastar och den första tiden när man bantar. Ska bli intressant och se vad hon tänkt äta efter fastan. Hon är ju iaf beslutsam när hon fastar.
Frisk har hon blivit iaf. Skönt det iaf 😊👌

Åh, jävlar vad skönt att hon äntligen blivit frisk av trettioelfte fastan, efter att ha varit sjuk i 2,5 år med mediciner, tillskott och fastor. Skönt att hon äntligen slipper fler skov och att hon nu kommer kunna börja jobba, nu när huden är bra igen!
Citera
2026-08-09, 07:59
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Åh, jävlar vad skönt att hon äntligen blivit frisk av trettioelfte fastan, efter att ha varit sjuk i 2,5 år med mediciner, tillskott och fastor. Skönt att hon äntligen slipper fler skov och att hon nu kommer kunna börja jobba, nu när huden är bra igen!
Haha precis som att det någonsin kommer att hända
Citera
2026-08-09, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Haha precis som att det någonsin kommer att hända

Snart kommer nåt nytt hittepå om nån sjukdom
Nu, bara i sommar har hon ju haft:

⭐ Problem med sina ögon och knappt kunnat se
⭐ Höftproblem
⭐ Återfall i TSW

Har jag missat nåt?! Har ändå inte följt henne jättemycket under sommaren.
Citera
2026-08-09, 08:39
Medlem
Såg att hon lagt ut på insta att många undra var loppisen ligger.

Vet inte alla magiska följare vart hon bor?

Nä, men jag tror det går åt pipan med den där loppisen. Hon har samma skit kvar i loppisen sen hon öppnade den. Hon har den ju knappt öppen alls. Regnar det så stänger hon den och orkar inte öppna den när det slutat regna.
Citera
2026-08-09, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Det är ju det jag säger. Ge henne Nobelpriset 😂
Citera
2026-08-09, 09:30
Medlem
Hon är ju i startgroparna att boka CAP-behandling. Är väl bara en tidsfråga när hon börjar gnälla om vad det kostar…
Citera
2026-08-09, 11:18
Medlem
Videon dag 53 borttagen pga känsligt/olämpligt innehåll? Om det stämmer, bra att YouTube har koll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in