2026-08-06, 16:51
Medlem
Gjorde ett återbesök hos Fuckyeahblackbarbie nyligen och känner att jag måste skriva några rader till då hon förtjänar all cred hon kan få. Alltså tjejen är helt magiskt vacker i verkligheten ansiktet, kroppen, brösten, utstrålningen, allt håller absolut högsta klass. Men det som verkligen sticker ut är kemin och hur intensivt det blir. För den som undrar så är fontänerna ingen överdrift, hon sprutar verkligen brutalt mycket och det är en helt galen syn. Sjukt passionerad och rekommenderas till alla som vill ha något utöver det vanliga. Priset är högt men upplevelsen är i en helt egen liga.
Citera
2026-08-06, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cravingforcleavage
Gjorde ett återbesök hos Fuckyeahblackbarbie nyligen och känner att jag måste skriva några rader till då hon förtjänar all cred hon kan få. Alltså tjejen är helt magiskt vacker i verkligheten ansiktet, kroppen, brösten, utstrålningen, allt håller absolut högsta klass. Men det som verkligen sticker ut är kemin och hur intensivt det blir. För den som undrar så är fontänerna ingen överdrift, hon sprutar verkligen brutalt mycket och det är en helt galen syn. Sjukt passionerad och rekommenderas till alla som vill ha något utöver det vanliga. Priset är högt men upplevelsen är i en helt egen liga.

7000/h jadu den ligan hoppar jag med glädje över
Citera
2026-08-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrevligaMannen
7000/h jadu den ligan hoppar jag med glädje över

Smaken är som baken men vill man ha en 10/10-upplevelse som inte känns som ett löpande band så kostar det.
Citera
2026-08-06, 22:28
Medlem
Citat:
Smaken är som baken men vill man ha en 10/10-upplevelse som inte känns som ett löpande band så kostar det.

De sant och jag har fått det också, för 5,5k biligare.
Citera
2026-08-07, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Definiera säker?

På plussidan:

- Hon har ju inte sin annons uppe jämt vilket gör att hon kanske löper mindre risk att hamna under polisens lupp.
- Hon är svensk och därmed inte heller ett potentiellt offer för diverse ligor som slussar runt tjejer från Colombia, Rumänien osv. Vilket även det gör att hon kanske inte är prio ett för snuten.

På minussidan:

- Hon har ju uppenbara ekonomiska problem då hon ibland helt saknar bostad. Träffade henne en gång på ett lägenhetshotell, en annan gång i någon ytterst märklig lägenhet som hon hävdade var en helt vanlig lägenhet fast rummet var på typ 14 kvadrat och alla andra i huset verkade vara flyktingar. Man går ju hellre hem till någon som bor i en diskret lägenhet som de faktiskt bor i.
- Hon är ju även lite flaxig på andra sätt. Den andra gången vi sågs gick jag ut från hennes hus och rundade hörnet. Kände då att det luktade gräs. Det var hon som satt vid sitt fönster och rökte en joint. Kanske inte heller det bästa sättet att vara diskret och inte dra på sig grannarnas ögon.

Som en liten anekdot kan ju berättas att hon en gång i tiden höll på med lite body building. Hade en helt annan kropp då än idag.

Du nämde bodybuilding finns det några riktigt muskellösa på marknaden
Citera
2026-08-07, 14:24
Medlem
thelastmohicans avatar
Citat:

Vad jag har hört är att hon inte gör gfe. Har jag hört fel?
Citera
2026-08-07, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
Du nämde bodybuilding finns det några riktigt muskellösa på marknaden
Det fanns ju en tjej som annonserade på RS och som kallade sig något som matchade hennes otroligt vältränade kropp. Men det var länge sedan och jag minns inte vad hon kallade sig.
Citera
2026-08-07, 15:39
Medlem
Citat:
Det fanns ju en tjej som annonserade på RS och som kallade sig något som matchade hennes otroligt vältränade kropp. Men det var länge sedan och jag minns inte vad hon kallade sig.
Du kanske tänker på Muskellinda? Inget som intresserar mig men each to their own
Citera
2026-08-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111
Du kanske tänker på Muskellinda? Inget som intresserar mig men each to their own
Så hette hon. Inte min kopp te heller. Men, nog hade jag kunnat tänka mig att prova bara för sakens skull.
Citera
2026-08-07, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastmohican
Vad jag har hört är att hon inte gör gfe. Har jag hört fel?

Nej, någon renodlad GFE-tjej är hon inte och det står inte i annonsen heller. Men hon är väldigt passionerad och varm, så upplevelsen blir ändå 10/10.
Citera
2026-08-07, 16:50
Medlem
Citat:
Så hette hon. Inte min kopp te heller. Men, nog hade jag kunnat tänka mig att prova bara för sakens skull.

Hon har legat ute på rosa förut men det var ett tag sen man såg henne nu.
Citera
2026-08-07, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrevligaMannen
De sant och jag har fått det också, för 5,5k biligare.
Ja har det för 4’ utan skydd
Casha 7’ med ..loosers
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in