2026-08-02, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Mest sannolikt var det hennes pimp som försökte "håva in" dig till en träff genom att gå med på dina önskemål. Jag har sett minst sex stycken kinesiskor hållande till i just Märsta/Arlanda, vilka har avlöst varandra de senaste 3 månaderna med varsin annons på ST och RE. De åker sedan till Göteborg, och därefter troligen tillbaka till Kina. En del har fått bra recensioner, andra gillar inte denna typ av kneg.

Låter som polisen kommer sätta resurser på att få fast dessa då det troligtvis handlar om trafficking offer.
Citera
2026-08-03, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderSex
Någon som har någon erfarenhet av blondie (nina_porrig) på e46? Hur vanligt är det med deposition? Tycker det låter lite risky
Passa er för henne! Hon är en scammer och byter alias med jämna mellanrum för att undgå upptäckt. Håll utkik!
Citera
2026-08-04, 12:00
Medlem
Är relativt ny inom hobbyn (något år nu), men till er som varit med längre: har utbudet alltid varit såhär dåligt i stockholm? Syftar mest på de lite dyrare (s.k. "hobbyeskorter") svenska tjejerna som faktiskt är snygga och seriösa. En snygg tjej på RS är en bluffprofil 99/100 ggr känns det som.
Citera
2026-08-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111
Är relativt ny inom hobbyn (något år nu), men till er som varit med längre: har utbudet alltid varit såhär dåligt i stockholm? Syftar mest på de lite dyrare (s.k. "hobbyeskorter") svenska tjejerna som faktiskt är snygga och seriösa. En snygg tjej på RS är en bluffprofil 99/100 ggr känns det som.

Ja utbudet på hobbyeskortsidan har helt klart försämrats, med mycket bluffprofiler, sämre utbud av tjänster (många kör bara digitalt, få kör incall o.s.v.) med mera, med mera.

Varför det förhåller sig så vet jag inte, men jag misstänker att det finns många faktorer, inklusive oseriösa kunder, kunder som försöker ta reda på vem sexsäljaren är, att polisen fiskar efter adresser, att kriminella har insett att det kan finnas pengar att hämta på falska profiler, att det nu finns digitala alternativ för sexsäljarna att dra in pengar, samt att priserna inte riktigt har följt inflationen. Sedan så kan det säkert också handla om att synen på sexförsäljning har ändrat sig hos kvinnor under de 25-30 år som har gått sedan kriminaliseringen.
Citera
2026-08-05, 00:24
Medlem
Någon som vet något om Angel69 på RE? Ser snygg ut osv men är hon "säker," - tänker på polisen?
Citera
2026-08-05, 01:05
Avslutad
Finns det någon risk att betala med Transcash efter tjänsten har levererat?
Senast redigerad av nicktordsson 2026-08-05 kl. 01:13.
Citera
2026-08-05, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av himmelochhav
Någon som vet något om Angel69 på RE? Ser snygg ut osv men är hon "säker," - tänker på polisen?
Hon va säker i Hagalund för en samling år sen, när ja va på besök, men påtår blir det inte 👈
Citera
2026-08-05, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cravingforcleavage
Du måste tänka på att inflationen drabbar alla och allt har blivit dyrare, så självklart höjer tjejerna sina priser också för att täcka sina omkostnader. Det är helt enkelt en dyr hobby, inget man kan förvänta sig ska vara billigt. Mitt tips är att söka efter tjejer i din egen prisklass istället för att klaga på utbudet. Man lär sig ganska snabbt att gallra bort fejkprofilerna. Gör din research ordentligt, läs recensioner här på forumet och spana in andra sajter så hittar du garanterat någon som passar både din plånbok och dina krav.
Jag tror att du missförstod mig. Jag har inga problem med att betala långt över standardtaxa för en bra tjej, och jag gallrar lätt bort fejkprofilerna. Problemet, för mig i varje fall, är att hitta dessa "premiumtjejer" då de flesta som annonserar inte intresserar mig öht.

Om jag ska betala för att knulla så vill jag gärna träffa någon som jag hade haft svårt att dra hem under normala omständigheter Jag har några jag träffar regelbundet, men det är ju kul med något nytt ibland.
Citera
2026-08-05, 13:04
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublejoker
Låter som polisen kommer sätta resurser på att få fast dessa då det troligtvis handlar om trafficking offer.

Ja det får vi verkligen hoppas, männen som köper tjänster av traffickerade kvinnor i Stockholm bör i största möjliga mån undvika att sponsra denna typ av oönskad hitrest kriminalitet i form av utländska hallickar med kvinnor i släptåg.
Citera
2026-08-05, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av himmelochhav
Definiera säker?

På plussidan:

- Hon har ju inte sin annons uppe jämt vilket gör att hon kanske löper mindre risk att hamna under polisens lupp.
- Hon är svensk och därmed inte heller ett potentiellt offer för diverse ligor som slussar runt tjejer från Colombia, Rumänien osv. Vilket även det gör att hon kanske inte är prio ett för snuten.

På minussidan:

- Hon har ju uppenbara ekonomiska problem då hon ibland helt saknar bostad. Träffade henne en gång på ett lägenhetshotell, en annan gång i någon ytterst märklig lägenhet som hon hävdade var en helt vanlig lägenhet fast rummet var på typ 14 kvadrat och alla andra i huset verkade vara flyktingar. Man går ju hellre hem till någon som bor i en diskret lägenhet som de faktiskt bor i.
- Hon är ju även lite flaxig på andra sätt. Den andra gången vi sågs gick jag ut från hennes hus och rundade hörnet. Kände då att det luktade gräs. Det var hon som satt vid sitt fönster och rökte en joint. Kanske inte heller det bästa sättet att vara diskret och inte dra på sig grannarnas ögon.

Som en liten anekdot kan ju berättas att hon en gång i tiden höll på med lite body building. Hade en helt annan kropp då än idag.
Citera
2026-08-05, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martin3837
I början av 2000-talet så låg priset för en timma typiskt mellan 2000 SEK till 3000 SEK, vilket inflationsjusterat (60% inflation) då blir c.a 3200 SEK till 4800 SEK idag. Men idag så har vi massvis med utländska tjejer som erbjuder sina tjänster för 2500 SEK till 3500 SEK för en timme, d.v.s. c.a. 20% prisökning.

Och då detta tjänsteyrke lämnar föga möjligheter för effektivisering p.g.a. ny teknik, så bör kostnaden för att anlita dessa tjänster (givet att allt annat är lika) följa inflationen tämligen slaviskt.

Så prisdumpning p.g.a. att det söker sig fler utländska tjejer hit, är nog en faktor.

Klockren analys. Matten ljuger inte, prisdumpningen är ett faktum om man kollar på volymen av utländska profiler. Men i slutändan handlar det om vilken upplevelse man är ute efter. Det är milsvid skillnad på en massproducerad tjänst för 2500 kr och en seriös, oberoende tjej som tar ordentligt betalt men också levererar därefter. Marknaden är uppdelad nu, de som vill ha billigt går till volymtjejerna och vi som vill ha kvalitet och säkerhet betalar vad det faktiskt kostar.
Citera
2026-08-05, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111
Jag tror att du missförstod mig. Jag har inga problem med att betala långt över standardtaxa för en bra tjej, och jag gallrar lätt bort fejkprofilerna. Problemet, för mig i varje fall, är att hitta dessa "premiumtjejer" då de flesta som annonserar inte intresserar mig öht.

Om jag ska betala för att knulla så vill jag gärna träffa någon som jag hade haft svårt att dra hem under normala omständigheter Jag har några jag träffar regelbundet, men det är ju kul med något nytt ibland.

Då fattar jag vad du menar och där har du faktiskt en poäng. Att hitta tjejer som har den där wow-faktorn och känns som en 10/10 som man inte bara springer på i baren en vanlig lördag är svårt. Det är just därför det kallas premium.Men de finns där ute, de är bara väldigt diskreta och annonserar inte alltid dygnet runt. Det handlar mycket om att ha is i magen och hålla koll på de oberoende tjejerna som kör sitt eget race och har stenhårda bokningsregler. De är ofta de som levererar just den nivån du söker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in