Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Kul att du gått igenom alla mina inlägg, det lär ju ha tagit ett tag, men det var väl din veckas höjdpunkt 😂
Det är sant att jag inte är en typisk överviktig och arbetslös 40+ Flashbackare utan skapade endast ett FB konto öht för att delta i den specifika tråden, vilket för övrigt är väldigt roligt om man vet vilken karaktär den killen är, oavsett så är det kul att du inte kunde bemöta något sakargument om varför SD skulle vara ett bra parti, utan försöker istället lusläsa hela min historik som en liten nörd i hopp om att hitta något skit om mig, men fortsätt du med det, kör hårt

Jag har ju inte
läst din historik, utan bara sett rubrikerna. Det tog inte många minuter. Jag trodde länge det var Benjamin Ingrosso, så då höll jag med om din avsky, men nu var det tydligen bara en annan gymmare. Det var enklare innan pandemin, när ni inte visste vad en dator var 😄
SD är det enda partiet som motverkar den vansinniga importen från framför allt muslimska länder. Du har säkert, via andra snillen, lärt dig att SD nu är del av 8-klövern. Många av oss förstår att de har lärt sig vad som behövs för att få igenom sina krav.
Du hade säkert röstat SD om de hade varit motståndare mot allt och alla och då hade de stannat fyra år i riksdagen. Så fungerar inte Jimmie. Så fungerar inte Jomshof. De är SD. Du är en gymmare som hittade en dator 2020 när gymmet var stängt. Jag har röstat SD sedan 2006 och nu är de äntligen ett framgångsrikt parti. De har blivit av med judehatare, Rysslandsvänner och NATO-fiender. Tror du att de förlorat väljare med de besluten? Rösta då på afs!