2026-08-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Kanske hon drömmer om spons /hoppas på samarbete för att få gratis underkläder? Annars helt obegripligt ja att outa vad man har för underkläder.

Hennes dröm vore nog att fronta, hon verkar sukta efter att bli poster girl för något.
Citera
2026-08-07, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Hennes dröm vore nog att fronta, hon verkar sukta efter att bli poster girl för något.
Ja.Hon skrev ju förut att hon sett ett snyggt Magasin-omslag,och önskade bli fotad precis som den modellen..! Hon vill synas.
Citera
2026-08-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
"En bh får gärna göra bysten bananformad!" Nä, Elsa, banan (eller en limpa) på bröstkorgen är väl inte direkt eftersträvansvärt?!
Framförallt har hon bantat bort bysten, helt platt numera!!!
Citera
2026-08-07, 19:34
Medlem
Citat:

Hon försöker hårt med Mantle. För övrigt ett märke jag aldrig ser någon prata om som inte får betalt...
Citera
2026-08-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Hon försöker hårt med Mantle. För övrigt ett märke jag aldrig ser någon prata om som inte får betalt...

Samma här. Stör mig också på att Frida Lund som jag alltid gillat nu verkar vara en heltidsmedlem av Mantlesekten. Banta, blossa, pluta och bend over för bästa posen. Och shoppa såklart. Helst varje dag. Det finns inget som konsumtion. Tänk att de måste shoppa precis hela tiden fastän de får så mycket gratis och allt de köper är forever-grejer av hög kvalitet. Och att detta ska vara ett jobb! Men visst Frida och Soffan bekostar ju iaf en hobby med detta, men Elsa. Hon orkar ju knappt öppna sin uthyrning eller ens ta hand om kläderna som hon numer oftast FÅR av fåren till läsare.
Citera
2026-08-07, 21:09
Medlem
Citat:
Samma här. Stör mig också på att Frida Lund som jag alltid gillat nu verkar vara en heltidsmedlem av Mantlesekten. Banta, blossa, pluta och bend over för bästa posen. Och shoppa såklart. Helst varje dag. Det finns inget som konsumtion. Tänk att de måste shoppa precis hela tiden fastän de får så mycket gratis och allt de köper är forever-grejer av hög kvalitet. Och att detta ska vara ett jobb! Men visst Frida och Soffan bekostar ju iaf en hobby med detta, men Elsa. Hon orkar ju knappt öppna sin uthyrning eller ens ta hand om kläderna som hon numer oftast FÅR av fåren till läsare.

Var på ett event och Frida Lund är nog Sveriges otrevligaste ”influencer” hon lever verkligen upp till hennes vin ”vinhaggan”

Ville också så hårt tycka om henne men men.
Citera
2026-08-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Var på ett event och Frida Lund är nog Sveriges otrevligaste ”influencer” hon lever verkligen upp till hennes vin ”vinhaggan”

Tråkigt. Ännu en som är allt annat än fasaden på bloggen då.
Citera
2026-08-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84

Tror att alla dessa tjejer som hänger ihop och poserar på bild egentligen tävlar och pissar på varandra ganska frekvent. Det är alltid en intern tävling som pågår. Om allt!
Citera
2026-08-08, 09:44
Medlem
Citat:
Tror att alla dessa tjejer som hänger ihop och poserar på bild egentligen tävlar och pissar på varandra ganska frekvent. Det är alltid en intern tävling som pågår. Om allt!
Tonårsbeteende,vuxna kvinnor som inte vill vara vuxna?
Citera
2026-08-08, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Tonårsbeteende,vuxna kvinnor som inte vill vara vuxna?

Det är väl likadant i podden vad jag förstår. Skryt för att överträffa varandra, tjuvnyp och oändliga diskussioner om hur man ska ha håret och sminka sig och fräääsch mat man ska äta. Högstadiepodden.
Citera
2026-08-08, 12:17
Medlem
Jag har stött på Frida o lekparken flera gånger. Tycker hon varit trevlig då men väldigt inne i sin telefon och ej så mycket fokus på barnen.
Citera
2026-08-08, 15:22
Medlem
Elsa är tillbaka i stan och promenerar runt i flip flops. Jag har aldrig förstått tjusningen med denna typ av sko, känns inte så praktiskt om man ska gå hyfsat långt hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in