2026-08-07, 18:05
Medlem
ERKKANMs avatar
Alltså nu är det fan förvirrande så in i helvete här. Alltså är dessa personer som skriver med pedofilmammor INTE pedofiler för att de blir hetsade av henne, medan de som inte skriver med dessa mammor är riktiga pedofiler? Hur fan ska man ha det egentligen? Det börja bli så jävla larvigt kring det här ämnet
Citera
2026-08-07, 18:42
Moderator
Chantres avatar
En kommande gädda som ännu inte har presenterats på Dumpen.se?

Citat:
En anställd på en skola i Malmö har stängts av från sin tjänst. Detta efter att personen konfronterats av den omdiskuterade sajten Dumpen, enligt uppgifter till Sydsvenskan.
Citat:
Personen i fråga har jobbat två år på skolan i elevnära verksamhet. Det finns inga uppgifter om att hen har betett sig olämpligt mot elever på skolan, enligt rektorn.
https://www.sydsvenskan.se/malmo/anstalld-pa-malmoskola-avstangd-konfronterades-av-dumpen/
Citera
2026-08-07, 18:45
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Han blev ju konfronterad i Sundbyberg? Ser du inte det?

Jag trodde det var Södertälje, bodde han inte där? Jag bor 60 mil söderut, så har nog bara sett respektive orter från motorvägen eller tågfönstret...
Citera
2026-08-07, 18:46
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre

https://www.sydsvenskan.se/malmo/anstalld-pa-malmoskola-avstangd-konfronterades-av-dumpen/
Bra att de stänger av honom! Till skillnad från #483 där skolan och rektorn inte valde att göra något åt det
Citera
2026-08-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre

Är förmodligen #808, bibliotekarie på skolan.
Citera
2026-08-07, 18:48
Medlem
israelisinnocents avatar
808
Citat:
Ursprungligen postat av Jucklo123
Du kan vara helt lugn, min dotter känner igen honom då han är bibliotekarie på hennes skola. Hon är genomäcklad och brutalt shockad. Är han kvar när dom börjar om en vecka så kommer vi ta i det.

Vilken skola?

(FB) Perversa lärare och skolpersonal härjar fritt- svarta listan
Senast redigerad av israelisinnocent 2026-08-07 kl. 18:58.
Citera
2026-08-07, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Bra att de stänger av honom! Till skillnad från #483 där skolan och rektorn inte valde att göra något åt det
Den där hade jag nästan glömt. Obehaglig människa! Och helt sanslöst att rektorn inte gjort något trots flera anmälningar. Han hade bara en "kramig personlighet"... Det har en boaorm också, tycker inte sådana ska jobba med barn heller!

Citera
2026-08-07, 19:13
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Den där hade jag nästan glömt. Obehaglig människa! Och helt sanslöst att rektorn inte gjort något trots flera anmälningar. Han hade bara en "kramig personlighet"... Det har en boaorm också, tycker inte sådana ska jobba med barn heller!

Han är en sån person man aldrig glömmer precis som med Journalisten #494 och säkert andra som jag inte kommer på precis just nu för tillfället
Citera
2026-08-07, 19:28
Medlem
https://dumpen.se/2026/08/07/wolfie72-goteborg-810/

#810. Vilken vederstyggelse. Borde avrättas.
Citera
2026-08-07, 20:12
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Synd som senaste uthängningen, tror att han äntligen ska få ligga (han hade inte rört barnen) så kommer Sara och Patrik, man ser ju på han det är ingen pedofil. #810

Tunnhårig, dubbelhaka, fotokromatiska glasögon, ryggsäck, sperma på jackan. Jag tycker att han såg ut som sinnebilden av en pedofil!
Citera
2026-08-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather

Rektorn borde ha fått en rejäl uppsträckning. Hon fick väl sparken? 483 var en sliskig gädda. Fup var ingen rolig läsning.
Citera
2026-08-07, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Rektorn borde ha fått en rejäl uppsträckning. Hon fick väl sparken? 483 var en sliskig gädda. Fup var ingen rolig läsning.
Har för mig att rektorn sparkades ja. Den sliskiga gäddan blev väl frikänd efter rättegången? Vet han flyttade hem till föräldrarna direkt efter publiceringen. Där bodde även en vuxen bror till honom. Nu ser jag bara föräldrarna och brodern där, lite oklart var gäddan befinner sig 🤔. Han kan ju ha tagit bort sig från MrKoll och ändå bo kvar så klart.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in