2026-08-07, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsback
Hör vi inget fr stallet, travsporten, polisanmälan i närtid, så är saken utagerad.
Små engagerade hästägare, får än en gång ”spotta i nävarna”, och se större stall plocka loverna. Staten o kontrollerande myndigheter, drar på musslan dräkten, likaså kuskar o annan personal som oftast är i stallen på nåder..
Riktigt så negativt ser jag inte saken. Detta ärende är ju så laddat att det måste redas ut. Har läst det mesta som skrivs i sociala media osv.Är själv ny delägare till en travare. Tycker det fungerar mycket bra. När man gör något för första gången är man ju vetgirig och observant på allt ! Vi får hoppas att något bra kommer ut från detta elände
Citera
2026-08-07, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Idag blir det intressant kl 12.00 på ATG live om detta som hänt . Robin Malmgren på ATG gillar jag.han säger ofta vad han tycker om körningar mm mm tror han inte kommer vara nådig om han sett filmen.

Pratade de om VH?
Citera
2026-08-07, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Vem är bruden som låter det ske? Någon hästskötare? Hon verkar ju veva lika mycket hon. Namn tack.

Väntar ff på det jag med.
Citera
2026-08-07, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElitPerra
Det bästa han kan göra är att så snabbt som möjligt gå ut offentligt och erkänna sitt misstag.
Har han problem med aggression så får han gå en Anger Management kurs.
Har han problem med spriten så får han ta hjälp med det osv.....
Det är inte försent för han är ung ju.

Det dummaste jag läst - Misstag.!
Det är väl inget misstag att stå och slå på en häst. Han ska inte ha med djur att göra ,kanske skulle börja med boxning el nåt. Sicken idiot.
Citera
2026-08-07, 14:04
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Idag blir det intressant kl 12.00 på ATG live om detta som hänt . Robin Malmgren på ATG gillar jag.han säger ofta vad han tycker om körningar mm mm tror han inte kommer vara nådig om han sett filmen.

Det är Leon, Sandra och Emma i studion idag. Slog på sändningen nyss, har de sagt något? Det går ju inte att vara tysta om det här.
Citera
2026-08-07, 15:00
Medlem
Ja, dessa videon fanns att hitta på Twitter (X).

Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
För att bringa lite klarhet i detta ställer jag frågan. Det var alltså du som lade upp på youtube och därför fick du varning? Du hade alltså hittat videon på någon annat forum först. I så fall vilket?
Citera
2026-08-07, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Du är en hjälte!

Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Kan bara hålla med , hatten av för dig!

Japp, bra gjort.

Expressen har skrivit om det idag.

"– Sådant här beteende får inte förekomma, säger Mattias Falkbåge, chef över hästvälfärdsavdelningen på Svensk Travsport."

https://www.expressen.se/sport/trav/travtranare-blir-av-med-licensen-efter-skandalvideon/
Citera
2026-08-07, 15:07
Medlem
Citat:
Vem är bruden som låter det ske? Någon hästskötare? Hon verkar ju veva lika mycket hon. Namn tack.

Komplett idiot hon med uppenbarligen.
Citera
2026-08-07, 15:24
Medlem
[quote=TokyoBarn|95605777]
Vad heter den andra personen som deltar i misshandeln men som är mer ''passiv'' enligt artiklen?

Vad är det för fel i huvudet på henne som inte anmäler honom? verkar vara något fel på var och varannan inom denna ''sport'' antingen är dom pedofiler eller svin allmänt.

mvh
[/QUOTE

Isa@@@e k@@@ n
Citera
2026-08-07, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Väntar ff på det jag med.

Isa@@@@e k@@@@n
Citera
2026-08-07, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Komplett idiot hon med uppenbarligen.

Isa@@@@@e k@@@@@n
Citera
2026-08-07, 15:27
Medlem
Citat:

Isa@@@@e k@@@@n
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in