Citat:
Ursprungligen postat av
kaktusplastik
Bra! Jag är ändå tveksam. Familjen är informerad men initiativet kommer inte från dem. Vill de ens ha det här med den uppmärksamhet det innebär? Om vänner till AZO delar denna kommer jag skänka.
Här skulle man ju kunna tänka: det kanske finns fler Albin Olsson eftersom denna tråd är full med inlägg.
Eller: jag kanske borde läsa lite i tråden för att se om någon annan postat om det här.
Eller så skriver man bara rätt ut sin idiotiska take som hjärndöd person nr 14 i tråden. Ööööh han har själv sagt att det inte är han jööö. LÄS rubriken. Lallaren som sagt att det inte är han, heter han ens så? Nej det gör han inte.
Tycker detta är ganska märkligt. Det har gått bra för Albin de senaste åren, han är en rolig och kompetent komiker och dessutom väldigt trevlig. Hans fru hade ett stabilt chefsjobb och ekonomin i Albins bolag har haft mångmiljonomsättning de sista åren.
Givetvis kommer han få ut mångmiljonbelopp på försäkringar och med all sannolikhet väntar skadestånd för olyckan. Lika givetvis kommer det inte innebära mycket till plåster på såren, men jag ser ingen direkt anledning att vara orolig för just Albins ekonomi i det här. Den stora utmaningen är givetvis sorgearbetet och det mentala, det kommer vara svårt för honom.
Förhoppningsvis kan han hitta tillbaka till sitt jobb som komiker igen.