Igår, 22:55
Medlem
Jag kan städa mitt egna hem och jag är faktiskt rätt grym på att städa. Om jag behöver äta kan jag äta ute, jag är inte fattig. Tvätta mina egna kläder kan jag göra själv. Att städa toaletten kan vara lite otympligt men det brukar gå. Om jag vill ligga finns det luder online, på krogen eller så tar man en resa utomlands.

Vad är poängen med en relation? Jag fattar inte. Jag fattar verkligen inte. Det enda jag behöver kvinnan till är att avla mina barn, om jag då vill ha barn.

Mina polare är roligare, till och med mina kollegor är roligare att hänga med än en kvinna.

Jag fattar inte poängen med en relation. Jag fattar inte poängen med att konstant försöka upptukta en kvinna när jag endast behöver henne för att avla barn. Kan någon snälla förklara för mig poängen med en relation?
Citera
Igår, 22:57
Medlem
Du kanske ska pröva en öppen relation med en man istället? Låter inte som du får ut så mycket av en kvinna.

Generellt är ju folk i en relation då den är utvecklande och berikar båda.
Citera
Igår, 22:58
Medlem
Din text upprepar egentligen samma budskap på minst tre ställen. Svaret är enkelt: vill du inte ha en relation behöver du inte ha en. Fortsätt leva incellivet som du gör. Ingen annan tar skada av det.
Citera
Igår, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Din text upprepar egentligen samma budskap på minst tre ställen. Svaret är enkelt: vill du inte ha en relation behöver du inte ha en. Fortsätt leva incellivet som du gör. Ingen annan tar skada av det.
Är man en incel om man lever självständigt? Du är svag som behöver hjälp med vardagssysslor.
Citera
Igår, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Du kanske ska pröva en öppen relation med en man istället? Låter inte som du får ut så mycket av en kvinna.

Generellt är ju folk i en relation då den är utvecklande och berikar båda.
Vad är det som är utvecklande med att hänga med en kvinna 24/7?
Citera
Igår, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror8

Fast det gör man ju inte, man gör en massa egna saker under dagen.
Citera
Igår, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Fast det gör man ju inte, man gör en massa egna saker under dagen.
Hur är då en relation utvecklande om man gör ”massor av egna saker under dagen”?
Citera
Igår, 23:08
Medlem
Citat:
Mina polare är roligare, till och med mina kollegor är roligare att hänga med än en kvinna.
Testa att ha en relation med en man. Det kanske är din grej?

Citat:
Man är inte med sin partner 24/7. Det är häftigt att sakna någon, att vara med någon som saknar mig.

Jättetråkigt om du inte fått uppleva förälskelse. En del får samma känsla av spel, shopping, alkohol, droger...
Citera
Igår, 23:11
Medlem
Citat:
Hur är då en relation utvecklande om man gör ”massor av egna saker under dagen”?
Testa att skaffa ett jobb nån gång.
Då kommer du märka att en stor del av ditt liv tillbringas på nåt annat ställe än i ditt hem.
Citera
Igår, 23:13
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Jag kan städa mitt egna hem och jag är faktiskt rätt grym på att städa. Om jag behöver äta kan jag äta ute, jag är inte fattig. Tvätta mina egna kläder kan jag göra själv. Att städa toaletten kan vara lite otympligt men det brukar gå. Om jag vill ligga finns det luder online, på krogen eller så tar man en resa utomlands.

Vad är poängen med en relation? Jag fattar inte. Jag fattar verkligen inte. Det enda jag behöver kvinnan till är att avla mina barn, om jag då vill ha barn.

Jag fattar inte poängen med en relation. Jag fattar inte poängen med att konstant försöka upptukta en kvinna när jag endast behöver henne för att avla barn. Kan någon snälla förklara för mig poängen med en relation?

Städa toaletten, luder, avla, upptukta...

Ja, du har rätt - du gör bäst i att inte försöka hitta någon att leva med som ett par, för du är varken lämpad eller mogen nog för det.

Häng du med polarna och låt bättre lämpade skaffa sig en partner och familj.
Citera
Igår, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Testa att skaffa ett jobb nån gång.
Då kommer du märka att en stor del av ditt liv tillbringas på nåt annat ställe än i ditt hem.
Jag har ett jobb och tjänar jävligt bra. Projicera inte dina känslor på mig.
Citera
Igår, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Städa toaletten, luder, avla, upptukta...

Ja, du har rätt - du gör bäst i att inte försöka hitta någon att leva med som ett par, för du är varken lämpad eller mogen nog för det.

Häng du med polarna och låt bättre lämpade skaffa sig en partner och familj.
Det är många kvinnor som har velat bli ihop med mig. Jag har dock satt mina gränser väldigt tidigt. Det är verkligen inte mig det är fel på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in