2026-08-05, 22:58
Medlem
0perators avatar
https://x.com/lind_kirk/status/2085101222856388810?s=46

Jag ska göra en jämförelse med de kommentarer som förekommer på min Live på Tik Tok med en annan genom skärminspelning.

Ni kommer förstå hur frustrerande jag har det varje gång när jag har live i jämförelse med hur andra personer har sina Live.

Sveriges (och Latinamerikas) största jävla offer
Citera
2026-08-05, 23:38
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Fatta att han tror att det är mitt fel om han är obehaglig emot mig? liksom vad i helvete? Karln behöver rättspsyk

Kan inte vara 100% frisk. Å så sitter han o svarar på Twitter om vad som skrivs här inne
Han, chickennuggetsmannen o Colin Brixemarker ska inte ha sociala medier
Citera
2026-08-06, 00:25
Medlem
Vad känner han att han får ut av att skriva alla svar på Twitter? Jag hade bett på mina bara knän om jag var Johanna att han skulle lägga ifrån sig telefonen.

Sidenote - denna tråd ligger nu på front page av aktuella ämnen under trådar äldre än ett år!
Citera
2026-08-06, 01:21
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttiluringen
Vad känner han att han får ut av att skriva alla svar på Twitter? Jag hade bett på mina bara knän om jag var Johanna att han skulle lägga ifrån sig telefonen.

Sidenote - denna tråd ligger nu på front page av aktuella ämnen under trådar äldre än ett år!
Att tråden har över 125.000 views är i sig självt lite tragiskt. Men det är bra att det sprids så fler människor får upp ögonen.
Citera
2026-08-06, 05:26
Medlem
Citat:
Fatta att han tror att det är mitt fel om han är obehaglig emot mig? liksom vad i helvete? Karln behöver rättspsyk
Gaslighting final boss
Citera
2026-08-06, 06:18
Medlem
Citat:
Att tråden har över 125.000 views är i sig självt lite tragiskt. Men det är bra att det sprids så fler människor får upp ögonen.
Varför är det bra?

Är han släkt med Kapten Kirk (Star Trek, original series)?
Senast redigerad av frukostpizza 2026-08-06 kl. 06:44.
Citera
2026-08-06, 07:12
Medlem
Citat:

Han är helt besatt av uppmärksamhet, oavsett vilken. Han ser bara detta som något positivt, allt annat kvittar.
Citera
2026-08-06, 07:37
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:

Såklart ska vi hjälpa våran broder kirk att bli kändis här på Flashback
Citera
2026-08-06, 18:33
Medlem
Kork vad sa chefen? svara på twitter om du inte är en fegis
Citera
2026-08-06, 19:58
Medlem
bigdickricks avatar
Jag tror vår broder Kork har fått någon sorts psykos på Twitter kan någon av hans vuxna föräldrar ta ifrån han sin mobil. Hans beteende kan inte vara så värst hälsosamt för honom när han måste hänga här inne men svarar på Twitter sök upp din broder Colin på TikTok, ni är likna vilse i pannkakan.
Citera
2026-08-06, 22:25
Medlem
När vår bror inte är här kan jag berätta om en sak som hände under hans korta tid på Mittuniversitetet.

Vi var på den årliga julsittningen, vilket är det första och enda eventet på universitetet som jag någonsin såg honom på. Grabben drack mjölk, om jag minns rätt. Hörde från några att han va lite obehaglig under eventet.

Under sittningen fick vi se en burleskshow. Brorsan stirrade på showen som om tjejen vore en köttbit. Vi blev ombedda att inte filma, men vår kära broder filmade ändå och lade ut det i en vlogg om eventet. Videon blev snabbt en grej på universitetet och det spreds rykten om att tjejen hade blivit tvingad att köra sin show. Det hela slutade med att vår broder blev kontaktad och ombedd att ta ned videon, vilket han också gjorde.
Citera
2026-08-06, 22:54
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueebird
När vår bror inte är här kan jag berätta om en sak som hände under hans korta tid på Mittuniversitetet.

Vi var på den årliga julsittningen, vilket är det första och enda eventet på universitetet som jag någonsin såg honom på. Grabben drack mjölk, om jag minns rätt. Hörde från några att han va lite obehaglig under eventet.

Under sittningen fick vi se en burleskshow. Brorsan stirrade på showen som om tjejen vore en köttbit. Vi blev ombedda att inte filma, men vår kära broder filmade ändå och lade ut det i en vlogg om eventet. Videon blev snabbt en grej på universitetet och det spreds rykten om att tjejen hade blivit tvingad att köra sin show. Det hela slutade med att vår broder blev kontaktad och ombedd att ta ned videon, vilket han också gjorde.

Vår broders kvinnosyn liksom den har då inte blivit bättre med tiden. Tragiskt. Men man förstår att han blev utfryst som han blev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in