2026-08-06, 20:05
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja absolut, men TS pratar specifikt om sexköp på bordell utomlands = sexköp där är inte kriminaliserat.

Jag som provider säger dock att det handlar om annat än bara utseendet hos sexarbetaren. Det är så det ser ut. Det är klart att det är en faktor för många sexköpare, men absolut inte hos alla. Och absolut inte hos alla de framgångsrika, snygga och rika sexköpare du pratade om. Min erfarenhet iaf. Sexköp handlar om så mycket mer än det många utomstående tror. Många gånger handlar om det om det olämpliga i att köpa sex. Den kicken, mer än att ligga med en vacker person.

Motsatavis så är det kontentan i en del inlägg här i tråden. Den som förmår förstå, den förmår förstå.

Så, vad säger du själv om din "jämförande jämförelse"? (jävla bra uttryck det där! smart!) Vad har du kommit fram till? Du är ju ändå den undrande TS så nåt borde väl kunna squeeza ut?

Yes jag litar på din info, du har koll på det här.
Citera
2026-08-06, 20:10
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Motsatavis så är det kontentan i en del inlägg här i tråden. Den som förmår förstå, den förmår förstå.

Så, vad säger du själv om din "jämförande jämförelse"? (jävla bra uttryck det där! smart!) Vad har du kommit fram till? Du är ju ändå den undrande TS så nåt borde väl kunna squeeza ut?
Det är en skillnad i mäns och kvinnors sexualitet. Därför förstår du kanske inte det. Ni är ibland bara runkobjekt för män, det måste vi kunna tillstå utan att det blir hysteri. Jag hade inte tagit illa upp ifall nån ville runka åt mig, så jag kan inte relatera tyvärr.

Jag har kommit fram till att bordellen är bäst.
Citera
2026-08-06, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Kanske inte funkar på alla , jag går bara o dricker en kaffe så har jag baristan,receptionisten eller dyl i knäet måndag morgon 10:31 🤣 eller så.

Inga nattklubbar o barer är aktuella för mig iaf

Ts får prova

Jag kan på nått sätt bli trött på blickarna ibland. Brukar göra mig ful eller strunta i att snygga till mig så att jag smälter in mer. Folk brukar bli mer tillmötesgående då också.
Citera
2026-08-06, 20:30
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Det är en skillnad i mäns och kvinnors sexualitet. Därför förstår du kanske inte det. Ni är ibland bara runkobjekt för män, det måste vi kunna tillstå utan att det blir hysteri. Jag hade inte tagit illa upp ifall nån ville runka åt mig, så jag kan inte relatera tyvärr.

Jag har kommit fram till att bordellen är bäst.

Ja och ibland är män (en viss sorts män iaf) bara en vacker kropp och rejäl kuk för kvinnor. Du kanske inte förstår det heller. Men så är det.

I din jämförande jämförelse (du är så jävla smart som kom på det där fantastiska uttrycket!) har du alltså kommit fram till att bordellen är bäst. I vilket avseende då? Snabbast möjliga sätt för dig att få knulla är alltså att flyga till Tyskland? Det är det som är bäst?

Ja. Ok. Så kan det vara. Jag säger inget om det, men samtidigt så pratar du om nån slags "helhet". Vad menar du med helheten i din jämförande jämförelse? Jag som ändå vet hur det är att sälja sex plus att träffa folk (män och också kvinnor) av kåthet och lust säger att det inte går att jämföra sexköp med andra ligg. Eftersom det är två skilda saker.

Jag tror att du inte riktigt förstår vad dejting innebär. Du tror att det är ett sätt att köpa sig vägen till sex? Du kanske inte riktigt pallar med den processen dejting innebär? Att bli bedömd för den man och människa du är? Att du också behöver leverera för att det ska bli åka av så att säga. Mer än att klippa håret, betala din resa till träffen och sen eventuell dricka när ni ses? Du verkar helt förbise att kvinnan du träffar på en "vanlig" dejt är människa som också har känslor, kåthet, önskningar och förhoppningar. Hon vill förmodligen också ligga om hon är attraherad nog. I det ligger så mycket mer än att klippa håret och blippa kortet i baren. De allra flesta män (ja även de som köper sex -- tro mig) tycker att det är kul att umgås med folk. Även kvinnor. Det finns liksom ett mervärde i umgänget, mer än att man hoppas på fitta. Du verkar bara se vandrande fittor framför dig när du ser kvinnor? Du är inte med på att dejting kräver ömsesidig attraktion för att det ska bli ligga av?

Om du inte ids anstränga dig och vara en trevlig människa så fattar jag att du i din jämförande jämförelse har kommit fram till att enklaste vägen till ligg för dig är att flyga till ett annat land. Där räcker det med att du halar fram pengar, tvättar av dig och säger vad du vill ha. Du behöver ens inte vara trevlig och inte säga mer än vad du önskar. Otrevlig eller våldsam kan du dock inte vara! Då blir du utkickad med röven före. Så liiite måste du faktiskt bete dig även när du köper sex på bordell i Tyskland.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-08-06 kl. 20:41.
Citera
2026-08-06, 20:55
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ja och ibland är män (en viss sorts män iaf) bara en vacker kropp och rejäl kuk kvinnor. Du kanske inte förstår det heller. Men så är det.

I din jämförande jämförelse (du är så jävla smart som kom på det där fantastiska uttrycket!) har du alltså kommit fram till att bordellen är bäst. I vilket avseende då? Snabbast möjliga sätt för dig att få knulla är alltså att flyga till Tyskland? Det är det som är bäst?

Ja. Ok. Så kan det vara. Jag säger inget om det, men samtidigt så pratar du om nån slags "helhet". Vad menar du med helheten i din jämförande jämförelse? Jag som ändå vet hur det är att sälja sex plus att träffa folk (män och också kvinnor) av kåthet och lust säger att det inte går att jämföra sexköp med andra ligg. Eftersom det är två skilda saker.

Jag tror att du inte riktigt förstår vad dejting innebär. Du tror att det är ett sätt att köpa sig vägen till sex? Du kanske inte riktigt pallar med den processen dejting innebär? Att bli bedömd för den man och människa du är? Att du också behöver leverera för att det ska bli åka av så att säga. Mer än att klippa håret, betala din resa till träffen och sen eventuell dricka när ni ses? Du verkar helt förbise att kvinnan du träffar på en "vanlig" dejt är människa som också har känslor, kåthet, önskningar och förhoppningar. Hon vill förmodligen också ligga om hon är attraherad nog. I det ligger så mycket mer än att klippa håret och blippa kortet i baren. De allra flesta män (ja även de som köper sex -- tro mig) tycker att det är kul att umgås med folk. Även kvinnor. Det finns liksom ett mervärde i umgänget, mer än att man hoppas på fitta. Du verkar bara se vandrande fittor framför dig när du ser kvinnor?

Om du inte ids anstränga dig och vara en trevlig människa så fattar jag att du i din jämförande jämförelse har kommit fram till att enklaste vägen till ligg för dig är att flyga till ett annat land. Där räcker det med att du halar fram pengar, tvättar av dig och säger vad du vill ha. Du behöver ens inte vara trevlig och inte säga mer än vad du önskar. Otrevlig eller våldsam kan du dock inte vara! Då blir du utkickad med röven före. Så liiite måste du faktiskt bete dig även när du köper sex på bordell i Tyskland.
Jo då det kan jag förstå.

Japp det ger mest bang for the buck. När jag blir sugen på ett knull tar jag en taxi till flygplatsen och stänger av i några dagar. Istället för att hålla på med tjejer som är rena besvikelser.

Alltså jag förstår vad du menar här tror jag. När man knuller ett luder är det mer som en runk session i gemene mans ögon. Jag vill inte ha gfe med kyssar och sånt så jag är ok med det. Jag tycker inte om det. Jag vet faktiskt inte om man kan få bra gfe, det kan nån annan svara på, men jag gissar att de flesta som säljer gfe gör ett ganska kasst jobb.

Jag tycker inte om att umgås med "vanliga" människor. Jag förstår absolut vad dejting går ut på generellt, men det är inget för mig att ge mig in på seriöst.
Citera
2026-08-06, 21:00
Medlem
Citat:
Ja och ibland är män (en viss sorts män iaf) bara en vacker kropp och rejäl kuk för kvinnor. Du kanske inte förstår det heller. Men så är det.

Jag tror att du inte riktigt förstår vad dejting innebär. Du tror att det är ett sätt att köpa sig vägen till sex? Du kanske inte riktigt pallar med den processen dejting innebär? Att bli bedömd för den man och människa du är? Att du också behöver leverera för att det ska bli åka av så att säga. Mer än att klippa håret, betala din resa till träffen och sen eventuell dricka när ni ses? Du verkar helt förbise att kvinnan du träffar på en "vanlig" dejt är människa som också har känslor, kåthet, önskningar och förhoppningar. Hon vill förmodligen också ligga om hon är attraherad nog. I det ligger så mycket mer än att klippa håret och blippa kortet i baren. De allra flesta män (ja även de som köper sex -- tro mig) tycker att det är kul att umgås med folk. Även kvinnor. Det finns liksom ett mervärde i umgänget, mer än att man hoppas på fitta. Du verkar bara se vandrande fittor framför dig när du ser kvinnor? Du är inte med på att dejting kräver ömsesidig attraktion för att det ska bli ligga av?

Jag tror nog många män har ansträngt sig och varit trevliga osv men då kvinnors krav i regel är betydligt högre än så så leder det ändå inte någonvart. Det måste ju finnas "kemi", något kvinnor tycker sig kunna avgöra på bara en liten stund att det inte finns, och inte heller någonsin kommer kunna finnas. Och eftersom de alla har 500 män som väntar otåligt i kön så är det bara att gå vidare till nästa om man inte blivit tagen med storm inom en kvart.

Så jag tror du förenklar det hela om du påstår att män som väljer sexköpsvägen inte har orkat anstränga sig. Kan mycket väl vara så att de ansträngt sig å det grövsta men ändå bara blivit nedskjutna och nedbrutna. Och då blir ju sexköp utomlands den enklaste vägen till ligg, trots ansträngningar inom dejting.
Senast redigerad av Joe88 2026-08-06 kl. 21:02.
Citera
2026-08-06, 21:03
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Japp det ger mest bang for the buck. När jag blir sugen på ett knull tar jag en taxi till flygplatsen och stänger av i några dagar. Istället för att hålla på med tjejer som är rena besvikelser.

Alltså jag förstår vad du menar här tror jag. När man knuller ett luder är det mer som en runk session i gemene mans ögon. Jag vill inte ha gfe med kyssar och sånt så jag är ok med det. Jag tycker inte om det. Jag vet faktiskt inte om man kan få bra gfe, det kan nån annan svara på, men jag gissar att de flesta som säljer gfe gör ett ganska kasst jobb.

Jag tycker inte om att umgås med "vanliga" människor. Jag förstår absolut vad dejting går ut på generellt, men det är inget för mig att ge mig in på seriöst.

Dåså. Då var väl den här jämförande jämförelsen väldigt onödig? Du undrar ens inte nåt generellt, är bara intresserad av att diskutera snabbaste vägen till ett ligg för just DIG. Så att du slipper spendera så lite bucks som möjligt. Det är att sätta dig i en taxi till flygplatsen och sen vidare på ett flyg utomlands. Betala för det på plats. Och så hem igen. Jämförande jämförelser är härliga ändå! 🍻
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-08-06 kl. 21:33.
Citera
2026-08-06, 21:05
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Dåså. Då var väl den här jämförande jämförelsen väldigt onödig? Du undrar ens inte nåt generellt, är bara intresserad av att att diskutera snabbaste vägen till ett ligg för just DIG. Så att du slipper spenadera så lite bucks som möjligt. Det är att sätta dig i en taxi till flygplatsen och sen vidare på ett flyg utomlands. Betala för det på plats. Och så hem igen. Jämförande jämförelser är härliga ändå! 🍻
Andra kan ta lärdom av mig. Så det är inte helt onödigt.
Citera
2026-08-06, 21:11
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jag tror nog många män har ansträngt sig och varit trevliga osv men då kvinnors krav i regel är betydligt högre än så så leder det ändå inte någonvart. Det måste ju finnas "kemi", något kvinnor tycker sig kunna avgöra på bara en liten stund att det inte finns, och inte heller någonsin kommer kunna finnas. Och eftersom de alla har 500 män som väntar otåligt i kön så är det bara att gå vidare till nästa om man inte blivit tagen med storm inom en kvart.

Så jag tror du förenklar det hela om du påstår att män som väljer sexköpsvägen inte har orkat anstränga sig. Kan mycket väl vara så att de ansträngt sig å det grövsta men ändå bara blivit nedskjutna och nedbrutna. Och då blir ju sexköp utomlands den enklaste vägen till ligg, trots ansträngningar inom dejting.

Ja det kan man faktiskt avgöra ganska så omgående faktiskt. Om fysisk attraktion och kemi finns. Men det är inte ämnet i tråden så det får vi släppa.

Om du läser TS:s senaste inlägg i tråden så ser du själv att TS har noll intresse av att umgås med andra människor (vanliga människor, vad det nu är?) och är inte intresserad av att anstränga sig öht i interaktion med kvinnor. Det handlar om billigaste och snabbaste vägen till samlag på det sättet TS vill ha det och det är för honom att flyga utomlands. Han är inte intresserad av nån "jämförande jämförelse". Han vill mest berätta för andra att det är det som för honom ger enklaste och snabbaste ligg för varje spenderad krona. Inte så intressant att diskutera vidare tycker jag. Det var faktiskt aldrig ens en jämförande jämförelse från första början.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-08-06 kl. 21:32.
Citera
2026-08-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Det är nästan otäckt hur snabba dom kan vara över att bestämma sig.
Citera
2026-08-06, 21:20
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ja det kan man faktiskt avgöra ganska så omgående faktiskt. Om fysisk attraktion och kemi finns. Men det är inte ämnet i tråden så det får vi släppa.

Om du läser TS:s senaste inlägg i tråden så ser du själv att TS har noll intresse av att umgås med andra människor (vanliga människor, vad det nu är?) och är inte intresserad av att anstränga sig öht i interaktion med kvinnor. Det handlar om billigaste och snabbaste vägen till samlag på det sättet TS vill ha det och det är för honom att flyga utomlands. Han är inte intresserad av nån "jämförande jämförelse". Han vill mest berätta för andra att det är det som för honom ger enklaste och snabbaste ligg för varje spenderad krona. Inte så intressant att diskutera vidare tycker jag. Det var faktiskt aldrig en ens jämförande jämförelse från första början.
Men bara för att jag har en uppfattning så behöver andra inte har samma uppfattning, och de kan försöka övertyga mig att jag har fel. Alla diskussioner nästan grundar sig i att man har en "bias" åt ena eller andra hållet. Det är ju fair om du inte vill diskutera det, det var tänkt att män skulle dela med sig ändå.
Citera
2026-08-06, 21:22
Medlem
Citat:

Ja, bordell låter som bäst lösning för just dig. Enda lösningen rentav. Du vill ju bara ha sex, dessutom sex på enbart dina villkor. Och det kan du ju enbart få genom att betala för en sexuell tjänst, som bestäms i förväg och som du måste betala för att få.

I mina öron låter det rätt sorgligt att ta taxi till flyget som flyger dig till Tyskland och sedan gå på bordell och betala för sex med någon du förmodligen inte kommer se igen, och sedan hem igen. Tomt och sorgligt. Hem till en tom lägenhet...

Men funkar det för dig, så är det ju så!

Du missar dock det intima och genuina i en kärleksrelation. Där man har sex med varandra för bådas lust och njutning. Och kan ha det 1-3 gånger per dag... ibland fler, utan att ens betala för det. Och prata, skratta med varandra. Hitta på kul saker med varandra. Ta hand om de gemensamma barnen ihop! Allt detta missar du chansen till, när du dissar dejting.

Och varför skulle kvinnor du dejtar vara en "besvikelse"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in