Citat:
Ursprungligen postat av
Loopmelon
Du kan gå tillbaka i mina posts och kolla, har skrivit det tre gånger innan. Russinsmurfen, tycker inte du ska hoppa in i de här idioternas medelålders lynchning men du gör som du vill. Tänk realistisk, efter 800 pedofiler är det klart som fan att det hänt!
Klaft och käft på dig, fortsätt du sprida lögner. Jag hoppas han anmäler er alla för förtal och då måste Flashback skicka ur er info. Kanske ska tipsa han? Hmm….🤔
Tyvärr raderades våran konversation om pedofilmammor (fråga till fb, får man inte diskutera detta i tråden?) där du menar att de som fångats av dumpen inte kan hållas ansvariga, för att de enligt dig sammanfattningsvis är desperata att få kvinnor att de går med på allt sjukligt som peddokvinnorna säger.
Jag vill fråga dig återigen, är det inte vuxna människor vi har att göra med? Vad spelar det för roll att man är "desperat" för att få en kvinna? Man har väl förfan ett ansvar själv och ingen annan ska väl behöva lida för att man är "desperat" efter en kvinna? Det egna ansvaret - vad hände med det enligt dig?
Låter bara som extremt värdelösa ursäkter till varför man blir tagen på dumpen. Vill du ha en kvinna eller en fitta men inte kan få det på annat sätt än att spela med i pedofilmammornas fantasier så tar det inte bort det egna ansvaret hos den som fångas av Dumpen. Det finns andra alternativ som inte innefattar att just spela med i peddokvinnornas lekar om man är så desperat efter en kvinna.
Sedan finns det många som skriver om vad de gjort och som till och med blivit dömda för det. Ta han med fotboja som åkte bil i typ 10 timmar för att träffa en pedofilkvinna och hennes barn. Menar du att allt detta bara är deras fantasier?