2026-08-06, 17:31
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Han har låst sin FB-sida
Nej, han postade senast igår eftermiddag. #809

Onsdagsgädda hör väl inte till vanligheterna, så undrar om det poppar upp någon idag också.
Citera
2026-08-06, 17:33
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Nej, han postade senast igår eftermiddag. #809

Onsdagsgädda hör väl inte till vanligheterna, så undrar om det poppar upp någon idag också.
Det första jag ser på #809 Facebooksida är att någon har kommenterat "Fy fan för dig äckel 🤬" lol
Citera
2026-08-06, 19:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Vad menar du? #809 är ju en standardgädda. Varför sticker han ut?

Ingen pedofilmamma som hetsar eller andra liknande fula knep och inget annat som är skumt så han är 100% skyldig medans det finns dom som tyvärr blivit uthängda som är 100% OSKYLDIGA!!!
Citera
2026-08-06, 20:16
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Ingen pedofilmamma som hetsar eller andra liknande fula knep och inget annat som är skumt så han är 100% skyldig medans det finns dom som tyvärr blivit uthängda som är 100% OSKYLDIGA!!!
LOL, det är ingen som hetsar på utan det är ju själva gäddorna som håller på själva!
Så du menar att t.ex gädda #764 blev hetsad av "barnet" att börja skriva om sex??
Citera
2026-08-06, 20:54
Medlem
Citat:
Aha, nu förstår jag. Ingen pedofilmamma=riktig pedofil. Alltså är #785 en riktig pedofil, var väl det jag visste!
Citera
2026-08-06, 21:22
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Aha, nu förstår jag. Ingen pedofilmamma=riktig pedofil. Alltså är #785 en riktig pedofil, var väl det jag visste!
Ja, jävlar du har rätt! Oj oj oj, hur kan man missa det??
Citera
2026-08-06, 21:24
Avstängd
Citat:

Nej, han är inte det och desto mer du nämner han desto mer folk kommer kolla upp det och fatta precis som alla i hans närhet gjort. Ni är så fascinerade av han för att han är en normal kille, som faktiskt får brudar och har riktigt bra ekonomi som råkar ut för att bli lurad. Ni vet det, jag vet det, alla andra vet det. Jag behöver inte beskriva hur igen, så usch och twii på dig och usch och twii på allt du står för inklusive dina föräldrar och barn!
Citera
2026-08-06, 21:32
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Nej, han är inte det och desto mer du nämner han desto mer folk kommer kolla upp det och fatta precis som alla i hans närhet gjort. Ni är så fascinerade av han för att han är en normal kille, som faktiskt får brudar och har riktigt bra ekonomi som råkar ut för att bli lurad. Ni vet det, jag vet det, alla andra vet det. Jag behöver inte beskriva hur igen, så usch och twii på dig och usch och twii på allt du står för inklusive dina föräldrar och barn!
Fast du skrev ju att den nya gäddan #809 är en riktig pedofil för att det inte fanns någon pedofilmamma, och nu skriver du att #785 inte är det då det inte fanns någon pedofilmamma. Hur fan ska du ha det egentligen??
Citera
2026-08-06, 21:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Fast du skrev ju att den nya gäddan #809 är en riktig pedofil för att det inte fanns någon pedofilmamma, och nu skriver du att #785 inte är det då det inte fanns någon pedofilmamma. Hur fan ska du ha det egentligen??
Kan du läsa din jävla fåne? Skriver jag ENDAST PEDOFILMAMMA? NEJ, jag skrev också Andra liknande fula knep och annat skumt, 785 har blivit lurad och alla i hans närhet har sett bevisen, så detta kommer 1) stå dumpen dyrt och 2) alla ni som skrivit goja om honom kommer få äta upp era ord. usch och twii räcker inte för er alltså ni är jättevidriga människor 🤮🤮❌👎
Citera
2026-08-06, 21:44
Avstängd
Citat:
Kan du läsa din jävla fåne? Skriver jag ENDAST PEDOFILMAMMA? NEJ, jag skrev också Andra liknande fula knep och annat skumt, 785 har blivit lurad och alla i hans närhet har sett bevisen, så detta kommer 1) stå dumpen dyrt och 2) alla ni som skrivit goja om honom kommer få äta upp era ord. usch och twii räcker inte för er alltså ni är jättevidriga människor 🤮🤮❌👎
Hur kan man bli lurad till en sån chat med ett barn?
Förklara gärna hur det skulle gå till.
785
Citera
2026-08-06, 21:49
Medlem
Citat:
Lägg ner. Vill man knulla 13-åringar är man en pefofil, och det sista Nicklas är är en "normal kille". Att han skulle få massa brudar är bara skrattretande, glöm inte att vi alla har sett hur han ser ut.

Citera
2026-08-06, 21:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Hur kan man bli lurad till en sån chat med ett barn?
Förklara gärna hur det skulle gå till.
785

Du kan gå tillbaka i mina posts och kolla, har skrivit det tre gånger innan. Russinsmurfen, tycker inte du ska hoppa in i de här idioternas medelålders lynchning men du gör som du vill. Tänk realistisk, efter 800 pedofiler är det klart som fan att det hänt!

Citat:
Lägg ner. Vill man knulla 13-åringar är man en pefofil, och det sista Nicklas är är en "normal kille". Att han skulle få massa brudar är bara skrattretande, glöm inte att vi alla har sett hur han ser ut.

Klaft och käft på dig, fortsätt du sprida lögner. Jag hoppas han anmäler er alla för förtal och då måste Flashback skicka ur er info. Kanske ska tipsa han? Hmm….🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in