Citat:
Ursprungligen postat av
Negerhanen
Det är en skillnad i mäns och kvinnors sexualitet. Därför förstår du kanske inte det. Ni är ibland bara runkobjekt för män, det måste vi kunna tillstå utan att det blir hysteri. Jag hade inte tagit illa upp ifall nån ville runka åt mig, så jag kan inte relatera tyvärr.
Jag har kommit fram till att bordellen är bäst.
Ja och ibland är män (en viss sorts män iaf) bara en vacker kropp och rejäl kuk för kvinnor. Du kanske inte förstår det heller. Men så är det.
I din jämförande jämförelse (du är så jävla smart som kom på det där fantastiska uttrycket!) har du alltså kommit fram till att bordellen är bäst. I vilket avseende då? Snabbast möjliga sätt för dig att få knulla är alltså att flyga till Tyskland? Det är det som är bäst?
Ja. Ok. Så kan det vara. Jag säger inget om det, men samtidigt så pratar du om nån slags "helhet". Vad menar du med helheten i din jämförande jämförelse? Jag som ändå vet hur det är att sälja sex plus att träffa folk (män och också kvinnor) av kåthet och lust säger att det inte går att jämföra sexköp med andra ligg. Eftersom det är två skilda saker.
Jag tror att du inte riktigt förstår vad dejting innebär. Du tror att det är ett sätt att köpa sig vägen till sex? Du kanske inte riktigt pallar med den processen dejting innebär? Att bli bedömd för den man och människa du är? Att du också behöver leverera för att det ska bli åka av så att säga. Mer än att klippa håret, betala din resa till träffen och sen eventuell dricka när ni ses? Du verkar helt förbise att kvinnan du träffar på en "vanlig" dejt är människa som också har känslor, kåthet, önskningar och förhoppningar. Hon vill förmodligen också ligga om hon är attraherad nog. I det ligger så mycket mer än att klippa håret och blippa kortet i baren. De allra flesta män (ja även de som köper sex -- tro mig) tycker att det är kul att umgås med folk. Även kvinnor. Det finns liksom ett mervärde i umgänget, mer än att man hoppas på fitta. Du verkar bara se vandrande fittor framför dig när du ser kvinnor? Du är inte med på att dejting kräver ömsesidig attraktion för att det ska bli ligga av?
Om du inte ids anstränga dig och vara en trevlig människa så fattar jag att du i din jämförande jämförelse har kommit fram till att enklaste vägen till ligg för dig är att flyga till ett annat land. Där räcker det med att du halar fram pengar, tvättar av dig och säger vad du vill ha. Du behöver ens inte vara trevlig och inte säga mer än vad du önskar. Otrevlig eller våldsam kan du dock inte vara! Då blir du utkickad med röven före. Så liiite måste du faktiskt bete dig även när du köper sex på bordell i Tyskland.