Citat:
Ursprungligen postat av
Bulbasaur400
Du klippte ur en del och fetade lite av det urklippta.
Gå tillbaka till mitt inlägg och läs det så har du svart på vitt hur jag ser det. Kort svar, nej, jag skulle inte bry mig om jag visste att MGM var gripen. Skulle däremot bry mig om jag t ex blev uthängd för något där någon inte var gripen/eller att det fanns saker som pekade mot mig på ett eller annat sätt (exempel, det tvistas om det begåtts en våldtäkt, folk skriver mitt namn men har inte klargjort att brottet ens begåtts). Annars hade jag accepterat spelets regler där. Hade inte gett mig några följder som jag kan se. Återigen, läs mitt inlägg.
Lol nej jag har INTE klippt i ditt inlägg

Kanske du borde gå tillbaka själv och läsa ?
Ok jag tror vi är många dock som inte skulle uppskatta att få halva vårt liv uthängda på flashback om vi var oskyldiga, oavsett om den riktiga MGM hittas eller inte.
Men med tanke på hur gärna du spekulerar om TN så är det ju bra att du "accepterar spelets regler" om du själv blir uthängd om någon av dina FB vänner mördas o du råkar ha samma ålder som den misstänkte
Som sagt, själv vill jag nog ha lite mer att gå på än "fb vän i samma ålder" innan jag drar igång spekulationer om MGM.