2026-08-06, 15:04
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
De har lämnat en hel del vallöften inför valet, men du kanske bara lyssnar på Riks och läser Samnytt?

JODÅ! VISST SERRU!

Löften och principer är det enda vi får!
”Vi ska punktmarkera unga, för att de inte ska dras med i gängen”
”Vi ska göra Sverige starkt och tryggt”

…..inget om HUR detta ska gå till, vad det kostar och vem som ska betala kalaset, utan det ska fyra rabiata pms-vänster-kärringar KOMMA ÖVERENS OM!

Serru.

Vi får vara glada om de kan komma överens om vilket fika de ska ha vid tre-kaffet. Fattar du vilka jädra KRIG som kommer bryta ut vid minsta lilla förbannade fråga?
Citera
2026-08-06, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
JODÅ! VISST SERRU!

…..inget om HUR detta ska gå till, vad det kostar och vem som ska betala kalaset, utan det ska fyra rabiata pms-vänster-kärringar KOMMA ÖVERENS OM!

Serru.

Vi får vara glada om de kan komma överens om vilket fika de ska ha vid tre-kaffet. Fattar du vilka jädra KRIG som kommer bryta ut vid minsta lilla förbannade fråga?

Det kommer säkert bli tuffa förhandlingar. Men hellre det än att ett nazze-parti har hälften av ministerposterna!
Citera
2026-08-06, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Löften utan konkreta åtgärder och som deras egna väljare fortfarande frågar hur det ska genomföras, utan svar. Gäsp!

Du tillhör väl sosse-skaran som menar att allt som försämrades under alla sossarnas år med makten egentligen berodde på att "högern hade budgetmajoritet och röstade ner allt bla bla". Det är tack vare såna som du som de kan lova samma sak varje val, göra precis tvärtom, och sedan lova samma sak nästa val. Och där står ni och bräker som får utan att ha lärt er nånting. Naivt så klockorna stannar!

Jäklar vad du fantiserar och kletar olika åsikter på mig.
Citera
2026-08-06, 15:09
Medlem
Citat:
JODÅ! VISST SERRU!

Serru.

Sen vad det kostar? Är det något du bryr dig om? Jag antar att du gillar nuvarande regering som LÅNAR pengar. Som vanligt när det är högern som styr...
Citera
2026-08-06, 15:14
Medlem
esprit21s avatar
Citat:
Jäklar vad du fantiserar och kletar olika åsikter på mig.

Säger du som insinuerar att jag bara lyssnar på Riks för att jag påpekar hur opålitliga sossarna är, så gör du direkt en Lindberg när du bemöts med samma mynt. Thats hilarious!!

Socialdemokraterna samarbetar med terror-romantiker och islamister som avskyr allt Sverige vilar på, därmed är deras kritik mot M grundlös! E det dumt att kalla någon quisling? Absolut, men Ulf behöver inte göra något mer. Han har redan tydligt markerat. S och V har betydligt allvarligare saker att markera mot.
Citera
2026-08-06, 15:14
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Det kommer säkert bli tuffa förhandlingar. Men hellre det än att ett nazze-parti har hälften av ministerposterna!

Det partiet REPRESENTERAR en mycket stor del svenskar.
Kallar du ditt folk för nazzister?
Är det bättre att vurma för islamism, tycker du? Är det bättre att rösta S då mat, el och bränsle blir allt dyrare, tycker du?

Isfall är du fullständigt inavlad och gravt svagbegåvad.
Citera
2026-08-06, 15:17
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBump
Jag håller med dig om att det inte finns några röster för tidölaget att vinna men delar regeringspartiernas bedömning att de kan förlora röster på det.

Nej det tror jag knappast. Detta är ingen valfråga.
Citera
2026-08-06, 15:18
Medlem
DeValeras avatar
Citat:

Ja det skulle vara för jäkligt, att svenskarna ska få styra i sitt eget land.
Citera
2026-08-06, 15:28
Medlem
Citat:
Det partiet REPRESENTERAR en mycket stor del svenskar.
Kallar du ditt folk för nazzister?
Är det bättre att vurma för islamism, tycker du? Är det bättre att rösta S då mat, el och bränsle blir allt dyrare, tycker du?

Isfall är du fullständigt inavlad och gravt svagbegåvad.

Du är så aggressiv. Jag vurmar inte för islamism. Du bara hittar på utan att komma med något eget kör du bara motfrågor hela tiden.

Ja, SD representerar en hel del svenskar. Kollar man på val.se och kikar på var de har flest röster, så är det ute i landsbygdsförorter med få invånare och få invandrare. De verkar livrädda för något? Många gamla tanter dessutom.

De har förmodligen inte ens träffat en invandrad person.
Citera
2026-08-06, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja det skulle vara för jäkligt, att svenskarna ska få styra i sitt eget land.

Svenskar styr, man får inte ens rösta om man inte är svensk medborgare.
Citera
2026-08-06, 15:33
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Du är så aggressiv. Jag vurmar inte för islamism. Du bara hittar på utan att komma med något eget kör du bara motfrågor hela tiden.

Ja, SD representerar en hel del svenskar. Kollar man på val.se och kikar på var de har flest röster, så är det ute i landsbygdsförorter med få invånare och få invandrare. De verkar livrädda för något? Många gamla tanter dessutom.

De har förmodligen inte ens träffat en invandrad person.

Hur kan man INTE ha träffat en invandrare om man bor i Sverige idag? Det kryllar ju av kräken!
Är du helt dum i huvudet?
Citera
2026-08-06, 15:38
Medlem
Citat:
Hur kan man INTE ha träffat en invandrare om man bor i Sverige idag? Det kryllar ju av kräken!
Är du helt dum i huvudet?

Fortsätt du med att kalla folk kräk, svagbegåvade, dum i huvudet, inavlade med flera epitet. Du mår säkert jättebra av det och blodtrycket sjunker!

Ha en fin em/kväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in