Citat:
Ursprungligen postat av
Link04
Vissa gillar att dejta andra gillar att köpa sex. Så länge drulen funkar och man är sugen så finns det att göra.
Och vissa gillar bara det ena och vissa gillar båda. Min efarenhet som provider är att de flesta av mina kunder hör till den sista gruppen. Det finns som sagt ingen motsättning att göra både och.
Citat:
Ursprungligen postat av
hidden-nick
Kärlek kostar inget. Det vet alla som fått uppleva det oavsett om kärleken kommit från en vän, en gammal farmor eller en kärleksrelation.
Det är även gratis att ha en kk.
Man har ingen fungerande relation om man inte kan ta upp sexuella preferenser eller vara förstående inför sin partner. Många kvinnor är dessutom ganska medgörliga när dom är kära, är min erfarenhet. Men såklart kan det dyka upp några ”aldrig i livet saker” och det ser jag inte som några problem när jag vill vara med människan på riktigt.
Jag tror att dom återkommande torskarna som fastnat i det år efter år egentligen går igång mer på dopamin kicken ”tänk om jag blir upptäkt” eller ”jag gör vad jag vill och ingen kan stoppa mig”.
Likaså har vi ju dom som bara ser sig som någon slags ”gud” och tror sig kunna behandla folk hur dom vill, och utan att det blir konsekvenser. Lägg till kass kvinnosyn på det..
Jag vet inte, men det finns så mycket fördomar om sexbranschen. Både om säljare och köpare. Jag tror som sagt att det finns lika många anledningar att köpa sex som det finns sexköpare. Troligen samma för providers men där drivs de allra flesta av oss av pengarna.
Det jag tycker är synd med de som bara har haft betalsex är att de aldrig fått uppleva hur sex kan vara "på riktigt". Helt jävla fantastiskt ju. (om allt är rätt) När man köper sex så får man väldigt tillrättalagda träffar där man själv bestämmer vad som ska hända. Så ser det inte ut är man ligger annars. Det finns som sagt ingen motsättning i att dejta vanligt (eller till och med vara gift) och köpa sex. Jag fattar att man efter 25+ års äktenskap tycker att det är pinsamt att fråga frugan om hon vill rolla och låtsas beundra en hård, farlig och viktig yrkesmilitär när man i själva verket är en liten skrivbordsgubbe. Enklare då att köpa en sån tjänst så klart.
Skillnaden mellan sexköp och vanlig dejting är ju som sagt att äktheten och djupet/den känslomässiga dimensionen saknas när man betalar för tjänsterna. Det tror jag som sagt att de allra flesta fattar (och ibland vill man som köpare antagligen att det ska vara så) så jag håller inte alls med om att män i allmänhet tycker att dejting och sexköp är samma sak. Det var inte TS som skrev det, det var nån annan. De allra flesta män har en insida och ett själsliv och förstår skillnaden.
Det är fortfarande lite oklart för mig vad TS faktiskt vill diskutera. Ja, man kan åka utomlands och få en tillrättalagd och skräddarsydd träff om man vill det. Eller så får man det i Swe med men då finns sexköpslagen att förhålla sig till. Och så kan man dejta vanligt om man gillar spänningen, bekräftelsen och oförutsebarheten i det. Det är det jag själv har tyckt om mest när jag har dejtat privat. Jaha, vem träffar jag nu? Hur kommer han att vara? Och sen om man ligger så är det ju kul att se vad som händer då liksom. Hur är han i sängen, hur känns det? Osv.
Jag säljer tillfälliga sexuella tjänster men för mig personligen så är ovissheten och bekräftelsen det roliga med att dejta. Nu lever jag i en relation men även där är ju sexet ovisst. Det är inte så att vi sitter och avtalar om att på fredag kl 19 så ska vi ligga. Du slickar mig lite först och sen kör vi den och den och den ställningen och sen sprutar du i min mun. Det funkar ju inte så, det blir som det blir. En outförutsebar människa liksom.