2026-08-06, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Jo, mördaren om nu TN är oskyldig. Men vi får se vad Balbusar säger sen
Ja frågan är hur hen ska komma in i porten utan kod ?
Citera
2026-08-06, 14:30
Medlem
Mbabbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Det är personen som är anhållen och de säger att är säkra på att de har anhållit rätt person.
Ok, tack.
Då är det alltså Th*omas N*ordin som mördade Åsa, vilken feg sopa 🤮
Citera
2026-08-06, 14:30
Medlem
Jag har 10 min promenad dit, men kommer verkligen något synas från gatan liksom?
Citera
2026-08-06, 14:31
Medlem
Citat:
Det är personen som är anhållen och de säger att är säkra på att de har anhållit rätt person.

TN?
Citera
2026-08-06, 14:32
Avslutad
Citat:
Vilken adress som helst menar jag, dörren behöver ju inte vara till TN's lgh.

Det skrivs alltid ut som: typexempel, bildgalleri, genre när det är en allmän bild. Ev också att bilden har inget med den aktuella artikeln/händelsen att göra.

Nu står det inget, men någon person är inte heller namngiven eller utpekad i artikeln.
Citera
Medlem
Citat:

Hur vet du att TN är anhållen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosenivaxet
Jag har 10 min promenad dit, men kommer verkligen något synas från gatan liksom?
Du kanske kan slinka in när nån går ut ?
Citera
2026-08-06, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mbabbe
Ok, tack.
Då är det alltså Th*omas N*ordin som mördade Åsa, vilken feg sopa 🤮

NEJ. Ingen har ju bekräftat om det är TN dom tagit. Än. Bara att den tagne har gjort medgivanden. Fan va folk har svårt att skilja äpplen och päron.
Citera
2026-08-06, 14:33
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Det skrivs alltid ut som: typexempel, bildgalleri, genre när det är en allmän bild. Ev också att bilden har inget med den aktuella artikeln/händelsen att göra.

Nu står det inget, men någon person är inte heller namngiven eller utpekad i artikeln.

Jo, jag är medveten om det men dörren kan ju vara på vilken adress som helst, det var det som var min poäng. Men nu verkar det utrett att fastigheten har sådana dörrar, och någon har bekräftat att TN är anhållen så saken är utagerad.
Citera
2026-08-06, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosenivaxet

Nej, det är restauranger och lokaler på bottenplan så du kan inte direkt se några lägenhetsdörrar. Det skulle vara om polisen brutit upp porten då men det verkar lite overkill då det finns porttelefon och någon granne kunde släppt in dem.
Citera
2026-08-06, 14:35
Medlem
Citat:
Jo, jag är medveten om det men dörren kan ju vara på vilken adress som helst, det var det som var min poäng. Men nu verkar det utrett att fastigheten har sådana dörrar, och någon har bekräftat att TN är anhållen så saken är utagerad.

INTE bekräftat.
Citera
2026-08-06, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Nej, det är restauranger och lokaler på bottenplan så du kan inte direkt se några lägenhetsdörrar. Det skulle vara om polisen brutit upp porten då men det verkar lite overkill då det finns porttelefon och någon granne kunde släppt in dem.

Var jobbar den TN vi tror det är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in