2026-08-06, 09:19
Medlem
Det är en tjej bland kommentarsfältet som frågar Elsa om inte hon kan göra ett inlägg angående vilket tvättmedel och sköljmedel Elsa använder till ”vanliga” kläder….

🤦🏻‍♀️😂🤦🏻‍♀️
Citera
2026-08-06, 09:56
Medlem
Varför fattar inte denna korkade människa att endast folk som går i skolan har terminer? Inte vuxna människor med jobb. Sluta lek
Citera
2026-08-06, 10:56
Medlem
Elsa tror på riktigt att dessa trosor från liniere lingerie kommer hålla upp till 8 ggr längre än hennes andra vanliga ”sladdriga trosor”.

Förlåt men alltså dom osar ju inte direkt vardagsunderkläder?
Personligen tycker jag inte det finns något snyggare än klassiska vita, gråa eller svarta trosor….
Citera
2026-08-06, 10:57
Medlem
Ber om ursäkt att jag inte kan släppa detta med trosorna. Nästan mer provocerande än när hon köpte den där förbaskade löjliga toalettborsten.
Citera
2026-08-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Elsa tror på riktigt att dessa trosor från liniere lingerie kommer hålla upp till 8 ggr längre än hennes andra vanliga ”sladdriga trosor”.

Personligen tycker jag inte det finns något snyggare än klassiska vita, gråa eller svarta trosor….

Oj, de var inte direkt hennes stil. Undrar hur länge innan hon går vidare till en ny idol och nya för alltid-måste ha precis likadana NU pronto!
Citera
2026-08-06, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Oj, de var inte direkt hennes stil. Undrar hur länge innan hon går vidare till en ny idol och nya för alltid-måste ha precis likadana NU pronto!
Hon har ju visat upp liknande underkläder tidigare, kanske därifrån, så det är nog hennes stil (het filmstjärna från 60-70 talet beskrev hon det som i kommentarsfältet). Men är det handtvätt går de ju helt bort. Rekommenderas handtvätt och hon tvättar dem i maskin lär de ju inte hålla länge. Men då är det väl bara att köpa 10 st nya!
Citera
2026-08-06, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Hon har ju visat upp liknande underkläder tidigare, kanske därifrån, så det är nog hennes stil (het filmstjärna från 60-70 talet beskrev hon det som i kommentarsfältet). Men är det handtvätt går de ju helt bort. Rekommenderas handtvätt och hon tvättar dem i maskin lär de ju inte hålla länge. Men då är det väl bara att köpa 10 st nya!

Ett tvättinlägg lär komma snart på bloggen 😅
Men varför känner hon behovet att köpa 10 par innan hon hunnit testa? Räcker det inte med ett eller två par till att börja med? Mycket vill ha mer…
Citera
2026-08-06, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99

Ja klart hon har ändrat stilen under också. Tänkte på något jättegammalt inlägg. Nu är det genomskinligt och spets såklart.

"Jag är en riktig bekvämlighetsperson när det kommer till trosor och vill absolut ha låga men täckande vita i bomull. Dessa från Lindex köper jag alltid och en ny favorit är Chantelle seamless som jag har i lite olika höjder och mönster och ofta väljer. Jag är en stark förespråkare på att göra sig av med alla obekväma trosor som ligger i troslådan och som aldrig väljs och fylla den med de man verkligen använder och gillar"
Citera
2026-08-06, 13:38
Medlem
Citat:

Ibland kan ju det löna sig om kvaliten är lika hög som kostnaden.
För länge sen,när jag var student,på 1990-talet,köpte jag då och då,när jag hade råd efter mkt sparande,flera par boxertrosor från Chantel,som var svindyra, hela 249 kr/st! Lyx! Perfekt passform! Idag 35 år senare använder jag dem fortfarande, har bytt ut grenfodret i alla,f.ö är de som nya! Tyvärr togs de ur produktion annars hade jag köpt många fler!
Kanske Elsa tänker att hennes nya underkläder verkligen är av superkvalitet o värt pengarna,eller så vill hon bara lyxa till det för att hon har råd,men det låter bättre med det förstnämnda.
Senast redigerad av petroliumxx 2026-08-06 kl. 13:41.
Citera
2026-08-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Ibland kan ju det löna sig om kvaliten är lika hög som kostnaden.
För länge sen,när jag var student,på 1990-talet,köpte jag då och då,när jag hade råd efter mkt sparande,flera par boxertrosor från Chantel,som var svindyra, hela 249 kr/st! Lyx! Perfekt passform! Idag 35 år senare använder jag dem fortfarande, har bytt ut grenfodret i alla,f.ö är de som nya! Tyvärr togs de ur produktion annars hade jag köpt många fler!
Kanske Elsa tänker att hennes nya underkläder verkligen är av superkvalitet o värt pengarna,eller så vill hon bara lyxa till det för att hon har råd,men det låter bättre med det förstnämnda.

Kvaliteten var väl generellt bättre förr? Tråkigt att dom har gått ur produktion för dig (jag menar det.) hursomhelst så tycker jag bara inte att dessa trosor ser ut att vara för vardagligt användande/bruk. Tror knappast att materialet är bra för underlivet heller för den delen vid konstant användande.

Det börjar ta fart bland kommentarsfältet på hennes blogg om dessa trosor nu.
Förstår verkligen att det kan sticka i folks ögon när en sån som Elsa (Nepo baby) köper underkläder för 10.000kr när människor går på knäna. Köp dom gärna men varför prata öppet om det?
Citera
2026-08-06, 14:34
Medlem
Citat:

Det börjar ta fart bland kommentarsfältet på hennes blogg om dessa trosor nu.
Förstår verkligen att det kan sticka i folks ögon när en sån som Elsa (Nepo baby) köper underkläder för 10.000kr när människor går på knäna. Köp dom gärna men varför prata öppet om det?

Nej jag håller med, varför prata om det? Hon blir lika förvånad varje gång hon tycks framstå som en aningslös Marie Antoinette men det är inte bara det – fatta att inte tveka på att dela med sig till världen om vad man har för underkläder??? Då är man skadad av sitt sjuka jobb. Hon verkar inte förstå skillnaden mellan att inspirera och att bara rada upp allt hon av olika anledningar ska köpa, det blir löjligt! Och att hon ska göra varje liten del av livet till ett koncept också, aaaah hur kan man ha så lite riktiga saker att bry sig om? ”Jag ska vara en person som har vita danska underklädesset och det ska alla veta om, annars är det ingen mening med det”, det är så hon framstår. Hon har alldeles för mycket tid och pengar, tänk om hon var tvungen att skapa sina egna looker med typ broderi eller att faktiskt leta på Myrorna istället för att köpa ”loppisfyndad Cecilie Bahnsen” (aka haffad i dm på dyr dansk second hand-affärs insta). Nej, jag blir tokig på henne. Förstår inte varför jag utsätter mig för skiten, new year new me att aldrig mer ta del av nåt hon har för sig.
Citera
2026-08-06, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Nej jag håller med, varför prata om det? Hon blir lika förvånad varje gång hon tycks framstå som en aningslös Marie Antoinette men det är inte bara det – fatta att inte tveka på att dela med sig till världen om vad man har för underkläder??? Då är man skadad av sitt sjuka jobb. Hon verkar inte förstå skillnaden mellan att inspirera och att bara rada upp allt hon av olika anledningar ska köpa, det blir löjligt! Och att hon ska göra varje liten del av livet till ett koncept också, aaaah hur kan man ha så lite riktiga saker att bry sig om? ”Jag ska vara en person som har vita danska underklädesset och det ska alla veta om, annars är det ingen mening med det”, det är så hon framstår. Hon har alldeles för mycket tid och pengar, tänk om hon var tvungen att skapa sina egna looker med typ broderi eller att faktiskt leta på Myrorna istället för att köpa ”loppisfyndad Cecilie Bahnsen” (aka haffad i dm på dyr dansk second hand-affärs insta). Nej, jag blir tokig på henne. Förstår inte varför jag utsätter mig för skiten, new year new me att aldrig mer ta del av nåt hon har för sig.

Word! ⭐️
Minns ni hennes capselgarderob? Hur länge varade den? En ”termin”? Inte en säsong, utan ”termiiiiiin”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in